פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי סיפור ראשון שלי! בבקשה תגיבו...

סיפור ראשון שלי! בבקשה תגיבו

✍️ ר!קסנ!ש 📅 15/01/2005 21:55 👁️ 599 צפיות 💬 33 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 3
אוקי אז ככה... יום שישי אחד ישבתי עם חברה שלי בבית...
פתאום יש לי שיחה... אני עונה... זה היה מאור..(ידיד שאוהב אותי)הוא אמר לי "מחר יש משחק כדורגל נגד בית שמש ואני ישמח אם תבואי " שאלתי את נטע והיא אמרה סבבה.. אוקי החלטנו ללכת
באותו יום נטע ישנה אצלי.... וכל הלילה דיברנו על אהבות... מתי אני סוף סוף יתאהב במישהו באמת והכל..
אוקי..נרדמנו.. פתאום השעון מצלצל 11 בבוקר... הערתי את נטע והתחלנו להיתארגן.. ב12 התחיל המשחק... סיימנו להיתארגן והכל.. והכלנו לאיצטדיון...
המשחק עוד לא התחיל..הלכנו אמרנו שלום לידידים שלנו שמחשקים והלכנו לשבת..
באמצע המשחק ממש נדלקתי על מישהו... (מספר 11)... כל המשחק הסתכלתי רק עליו!!!!!!!!
פתאום נטע אומרת לי..וואי וואי תיראי איזה חתיך מספר 11 בכתום ואמרתי"כן כן אימאלה כזה חתיך נדלקתי עליו מהתחלה" אז נטע עשתה חיוך שובב כזה ואמרה "טוב נשמה אל תדאגי אני לא יתחיל איתו..יש לך את הדרך פנויה".. סבבה העלתי חיוך ושתקתי... המשחק נגמר
ישר הלכתי ליציאה של השחקנים... ואז הוא בא.. הוא עבר ולא העזתי להגיד כלום..חברה שלי קראה לו אבל הוא לא שם לב שהיא קראה לו אז הוא יתיחס....
אני ונטע הלכנו ועמדנו מצד...אמרתי לה "בואי נעשה את עצמנו מחכות לשחקנים של הקבוצה השניה..כדי שאני יוכל לראות אותו ולנסות להתחיל איתו" היא אמרה "סבבה" עמדנו קצת יותר רחוק מהיציאה ואז הוא עבר לידי... ובכוונה אמרתי לנטע "וואי נטע מה נסגר איתם? שיצאו כבר אין לי את כל היום!! לכי לקרוא למאור"
והיא הלכה... ואז הוא בא אלי ואמר "מה ילדה כזאת יפה עושה פה לבד?" חיכתי לו ואמרתי "אני מחכה לחברה וידיד" והוא שאל "אפשר לחכות איתך?" אמרתי "בכיף" בקיצור אתם יודעים..כל השאלות איך קוראים לך בת כמה והכל... קוראים לו אלירן והוא מבית שמש.... מאור ונטע באו... מאור בא חיבק אותי ונתן לי נשיקה בלחי הוא כולו היה מבואס כי הם הפסידו...ואמרתי לו "מאמי אל תיהיה מבואס אני יודעת שאתה שחקן מעולה" והוא לא אמר כלום וחיבק אותי...ובמזן הזה שמתי לב שאלירן הלך...הוא הלך לאוטובוס..המאמן קרא להם..הוא סיפר לי שהם נוסעים למלון מתקלחים מתארגנים ואחרי זה יש להם כמה שעות לצאת קצת לטייל ואז הם נוסעים...כל הקבוצה שלו כבר עלתה לאוטובוס..הוא נשאר אחרון... לא יכולתי לתת לו ללכת ובלי להגיד כלום וצעקתי "אלירןןןןןן" הוא הסתובב....... ו..........
תגידו לי אם כדאי לי להמשיך
מחכה לתגובות.. 😉
תמשיכי מאמי
אהבתי:]
😂
כן כן תמשיכי זה מענייןן !!!!
יאלללללללללללללללללללללללה 😁
ברור תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


זה יפה! זה נשמע ממש טוב!

😊 😊
למרות שלא היו כל כך הרבה בקשות...המשכתי...לא נראה לי שיהיה עוד פרק.. =/

כל הקבוצה שלו כבר עלתה לאוטובוס..הוא נשאר אחרון... לא יכולתי לתת לו ללכת ובלי להגיד כלום וצעקתי "אלירןןןןןן" הוא הסתובב....... ו..........
רצתי אליו ואז חיבקתי אותו חזק חזק...והוא חיבק אותי והוא לחש לי באוזן...
"למרות שאנחנו מכירים רק כמה דקות אני התאבתי בך ממבט ראשון מתוקה"
ואז נתתי לו נשיקה (צרפתית)!!!!!! והוא אמר לי "מאמי אני מה זה הייתי שמח להישאר פה עוד..אבל אני חייב לזוז...תביאי לי את המספר שלך ואני ידבר איתך עוד שעה ככה"
נתתי לו את המספר ואז אמרנו שלום עם נשיקה צרפתית וכל החברים שלו התסכלו..חחחחחח איזה פדיחה
בקיצור...אמא שלי חברה שלי באה לאסוף אותנו....
הגעתי הביתה התקלחתי והייתי מה זה מאושרת התחלתי לשיר בבית והכל...
ואחותי שאלה אותי "תגידי מה קורה לך היום את שמחה מידי" וסיפרתי לה מה קרה איתו והכל חחח איזה חמודה אני..מספרת לאחותי חח
ואז פתאום היה צילצול בפלאפון (הייתי בטוחה שזה הוא למרות שלא עברה שעה)
עניתי.."הלו" והיה קול כזה מתוק שאמר "הלו" אמרתי "אלירן" הוא אמר "כן מאמי מה המצב" אני:"הכל טוב מותק מה איתך?" הוא:"עכשיו הכי טוב שיכול להיות...בקיצור מתוקה מתי אני רוצה אותך?? אהה ושיהיה לך ברור שאני רואה אותך לפני שאני נוסע!!"
אני:"חח ברור שתיראה אותי...." בקיצור קבענו מקום והכל
הוא בא עם חבר ואני עם חברה
לחברים שלי קוראים שירן ולחבר שלו עידן
עידן כמה חתיךךךךךךךך אבל אלירן יותר חחח
בקיצור..נפגשנו מול הקניון
כפרה על היפה שלייי בא וחיבק אותי שעהההה חזק חזקקקקק
ואז ראינו מהצד ששירן ועידן מתחילים להכיר חח כמה מחמאות נשמעו פה ושם...
הלכנו לכייון הים... ישבנו בחוף.... אלירן שכב עם כיסא פיסק רגליים ואני ישבתי בין הרגליים
(חח אני יודעת שלא נשמע טוב אבל אני מקווה שהבנתם למה התכוונתי) וככה גם ספיר ועידן
ישבנו הסתכלנו על הים דיברנו והכל.... פתאום יש לי שיחה...(מאור מחייג.....) מה זה נבהלתי
כי אני יודעת שהוא אוהב אותי ואני מפחדת לפגוע בו..אני מתה עליו בתור ידיד...בקיצור אמרתי "הלו" והוא אמר לי "את הילדה הכי זבל שיש!!!הלכת ונפגשת עם השחקן כדורגל הזה אה??חכי חכי תיראי מה אני עושה"
וניתק אלירן שמע שמישהו צעק בטלפון אבל לא ממש הבין מה אמרו..בקיצור הוא שיגע אותי שאני יגיד ולא אמרתי לא..
הייתי מה זה בלחץ..אני מכירה את מאור..כשהוא מקנא הוא יכול לעשות הכל....לא יכולתי יותר..הייתי חייבת לדבר על זה עם מישו..
ואמרתי "שירן בואי שניה" לקח לה שעה עד שעידן עזב אותה חח חמודים..
סיפרתי לה מה קרה והכל...ואז פתאום מרחוק אני רואה מישהו דומה למאור... רעדתי מפחדדדדדדדדדד
הוא התקרב התקרב ובסוף מתברר שזה היה מאור..הוא בא הדביק לי נשיקהההההה ואלירן על השניה קפץ וצעק לו "אהה אהה עזוב אותהההההה" הוא בא לשחרר אותו ממני...ומאור לא שיחרר!!!!!
ואז מאור אמר לו "עזוב אותי יא מפגר מי אתה שתגיד לי להיתרחק מחברה שלי???יאללה סע סע"
אלירן נשאר בשוקקק ולא אמר כלום!!!! עידן לקח את שירן וראיתי שהוא התחיל לחקור אותה..ושירן סיפרה לו הכל....
אני התחלתי לבכות...היה לי כזה עצוב ולא נעים לראות את אלירן ככה מסתכל עלי..במבט של "יא שקרניתתת"
ואז אמרתי "אלירן אל תאמין לו הוא סתם ילד מפגר אני לא חברה שלו!!!ואני אוהבת אותך" הוא אמר לי "תמיד חשבתי שכל הבנות זנות!!! וזה באמת ככה עזבי אותי לא רוצה להיתקרב אליך יותר! שקרנית!"
והלך!!! הוא הלך עצבניייי בשיא המהירות הוא לא חיכה אפילו לעידן ועידן רץ אחריו
נשארי על החוף בוכהההההה ושירן מנסה להרגיע אותי ותוך כדי צועקת על מאור
ומאור הזבל הזה אמר לי "אמרתי לך שאני לא יתן לך להיות עם אף אחד ואני יודע הכל ..אל תנסי אותי עוד פעם"
הרגשתי כאילו אני באיזה כלא!אומרים לי מה לעשות מה להרגיש ועם מי להיותתתתתת
אמרתי לו "יא זבללל אם אתה באמת אוהב אותי כמו שאתה אומר היית נותן לי להיות עם אחרים שאני כן אוהבת!!והנה אלירן!!!אני אוהבת אותוווווווווו" הוא שתק ולא אמר לי
ואז צעקתי לו "תעוף לי מהפנים!!אני שונאת אותך!!!!!שונאתתתתתתתתתתת תעוףףף מפההההה"
הוא לא הלך...ואני המשכתי לבכות פתאום הוא בא וליטף לי את השיער...ואמר לי"את באמת צודקת..אני מצטער"
אמרתי לו תוך כדי צעקות "מה מצטער מה????? עכשיו אלירן חושב שאני סתם שקרניתת והוא לא רוצה שאני יתקרב אליו!!!!!!בקיצור מאור תילךך אני שונאת אותך!!!!!"
הוא הלך וישב ודיבר עם שירן...... לא יודעת מה קרה שם וזה... ואז מישהו בא וחיבק אותי מאחורה
הייתי בטוחה שזה מאור והעפתי אותו ואמרתי לו"אני שונאת אותך!!תעוף ממני"
ואז מישהו אמר לי "אני מצטער שאני גורם לך לשנוא אנשים"

תנחשו מי זה היההההההה!!!!!!!!!!! וכן זה צפוי אבל יש המשךךך מעניין!!!!!

בקיצור אנשים התאכזבתי ממכם..אני מקווה שתואהבו את זה... וכן תגיבו ותגידו לי אם כדאי לי להשמיך...
ולא רק שלוש
😉
וואי מאמי סיפור משו מהיפיםם שיש פה !
מממש אהבבתי את הסיפוררר
תמשיכי לכתוווב בובהה ! ! ! !

חוולה עלייך נועווושש 😉
חמודי 😊 תמשיכיייי
מאמי אהבתי מאד את הספור סיפור מהמם!!!
שימי המשך
סיפור מהמם .. תמשיכי מאמי!
המשךך
אהבתי
המשך! המשך! אני סקרנית! 😊 ..
נווו...
מה אין המשך???
המשךךךךך
אוקיי הנה המשך אנשים..............

"אני מצטער שאני גורם לך לשנוא אנשים"
ואז הסתובבתי..וראיתי את אלירנוששש המלאך שליייייייי
והוא תפס אותי מהמותניים והרים אותי !!!(לא הבנתי איך הוא הצליח חחח)
ונתן לי אלף נשיקות ואמר לי "אני מצטער נשמה שלי שלא האמנתי לך...אבל זה היה מצב מסובך..."
ואמרתי לו"יפה שלייי אני מתה עליך!!תשכח ממה שהיה!!עכשיו אנחנו פה ביחד וזה מה שחשוב"
ואז הוא אמר לי "כן מאמי אני פה ביחד והכל טוב ויפה אבל אני עוד שעה צריך להיות במלון ומוכן לנסיעה"
הלכתי וישבתי על כיסא...כולי התאבסתי והוא אמר לי "אל תיהיי עצובה מאמי את ידעת שאני לא יוכל להישאר פה הרבה"
ואז חיבקתי אותו והתחלתי לבכותתתתת ואמרתי לו "אלירן אני אוהבת אותך!!מה אני עושה בלעדייך????"
והוא אמר לי "בלעדיי???למה בלעדיי נשמה??? יש לך אותי ויהיה לך אותי כמה שאת רוצההה!!!למרות שלא ניתראה כל יום אבל יש לך אותי ואני תמיד יהיה שלך!!!"
וואי איזה מתוק הואאאאאאאאאאאאאאאא ואמרתי לו "אני יתגעגע אליךך נשמה שלי!ואני ממבטיחה לחכות לפעם הבאה שתבוא ובלי לעשות שטויות"
ונכון זה נראה לכם קצת זמן...אבל עברה חצי שעה...
ועידן בא ואמר לו "יאללה אלירן אנחנו צריכים לזוז...אני צריך לארגן ת'תיק שלי..וגם אתה לא סיימת אז בוא"
וואי היה לנו קשה להיפרדדדדדדדדדדדדד שעה נישקתי אותווו וחיבקתיי אותו
אחרי שעהה של חיבוקים ונשיקות הוא הלך....
ואז שירן ישררר באהה אלי ואמרה לי "נראה לי שמישהי מאוהבת פההההההההההה"חחח וצחקה
כפרה עליה כזאת חמודהההההההה
בקיצור עלינו הביתה.... והיה כבר 7 (ב7 הם היו צריכים לנסוע) הרגשתי שאני חייבת לראות אותו עוד פעםם
וישר הלכתי מהרררר למלון שהוא היה (זה ליד הבית שלי אז זה מסתדר)
בקיצור כשהגעתי ראיתי כל מיני חברים שלו ושאלתי איפה הוא...ואמרו לי שהוא בחדר עוד שניה יורד...
ביררתי איזה חדר והכל עליתי אליו ומה אני רואה?????????????????..


בהמשך!!!!!!!
😊
מאמי תמשיכי...
נראה מענייןן...😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך