מה את רואה ?!?
ה-מ-ש-ך-ך-ך-ך-ך ממממהררר
נועווווש
בטוח היא רואה אותו עם מישהיי המשךך מאמי
שיואווו אם הוא בוגד בהה..
איזה זיןן!!
אחחחחחחח כלל הבניםם כאלה זייןןןןןןן
שימותותותווו!!!!
=[[
הוא בטח בגד בה 😢
בן זונההההההה......1!!!!
תמשיכי דחוףף!!
הסיפור מושלםםם יש לך כישרוןןן!!!
בתאלוששששש
חחח לא נשמותתת הוא לא בגד בייי!!!!!
טוב אז המשך..
עליתי לחדר...והדלת הייתה קצת פתוחה..דפקתי בעדינות בדלת..ואף אחד לא ענה
החלטתי לפתוח..מה כבר יקרה??זה החדר של אלירנוש
פתחתי...ומה אני רואה????
שביל של נרות..שמובילות למיטה...ועל המיטה היו עלים של ורדים אדומים....
באמצע של המיטה הייתה מתנה גדולה....!! (עטופה)
ומול זה מכתב...
פתחתי את המכתב והיה שם פתק שרשום בו:"אני מכיר אותך רק יום אחד וזה הספיק לי כדי
להבין שאת הילדה הכי מיוחדת שיכולה להיות ואת זאת שתמיד חיפשתי!אני מאוהב בך יפה שלי!!!!!
תמיד אבל תמיד תזכרי את מה שעשיתי לך עכשיו!"
יואוווווו הוא כזה נשמההההההה!!!!!!!!!!
בקיצור..החלטתי שהגיע הזמן שיבוא חחח כאילו אני אמורה להנות מזה לבד?? חחח
התחלתי לחפש אותו... "אלירן?? אתה פה מאמי?? " חח מאיפה הוא יוצא ?מהארון חחחח
כפרה עליו!!!עם זר ענקי של ורדים לבנים...הזזתי את הזק ונתתי לו את הנשיקה של החיים!!!!!!!!!!!!!!!!
התנשקווו שעההההההההה !!!!!!
ואז הוא הספיק את הנשיקה ואמר "העלבת אותי " אני:"למה מאמי??????" הוא:"אפילו לא פתחת את המתנה
שקניתי לך!!" אני :"יואווו מצטערת נשמה!! כל כך התרגשתי ששכחתי ממנה שניה אני יפתח אותה"
פתחתי ומה זה היה?!?!?!?!!??!!?
דובי ענקיייי בצבע ורוד ולבן שהיה לו לב גדול ביד שרשום עליו i love you
והיה לו מעל הלב קופסא...לא שמתי לב אליה...לקחתי את הדובי וחיבקתי אותו ...רציתי ללכת לאלירן...
(הוא עמד קצת ליד הדלת) ופתאום נפלה הקופסא ושאלתי מה זה והוא אמר לי "תיפתחי"
פתחתי...זאת הייתה טבעת!!כזאת יפה!!! וואי פשוט הוא הילד הכי מושלם שיכול להיות בעולם!!!!!
חיבקתי אותו חזק חזק ואמרתי לו "אתה החיים שלי !!!!!אני אוהבת אותך!!!!!!!!!!" והוא אמר לי "תיהיי בטוחה שאני אוהב
אותך פי אלף!!!!!!!!"
חחח כפרה עליו... בקייצור הוא סיפר לי שהוא אירגן את זה עם חברים... ושעידן אירגן עם שירן שתגיד לי ללכת לראות אותו....
וגם עם המאמן שיתן לו עוד קצת זמן...סיפר לי הכל!!! חח חמודד שלייי
ואז לא הייתה לנו ברירה אז ירדנו למטה...חחח ואני עם הדובי..פאדיחה... חח לא נורא
ואז יצאנו מהלובי ומול המלון חיכו לו כל החברים והמאמן איזה חמודיםםם כולם באו חיבקו אותנו ואמרו לנו מזל טוב!
איזה באסה.. המאמן אמר "טוב זהו!הגיע הזמן ללכת בחורים יש לנו נסיעה ארוכה! אלירן תיפרד מחברה שלך ותעלה לאוטובוס"
וואי היה לנו כל כך קשה להיפרדדד!!!כפרה עליו כזה חמודדדדדדדדדדדדדדדד
טוב אז בבאסה הלכתי הביתה... אבל גם מאושרת!!זה היה היום הכי טוב בחיים שלי!!!
טוב הגעתי הביתה... ואחותי ישר מה זה ההדובי הזה???הוא הביא לך??? מתי?איך??? למה??
קיצר חקרה אותי!!!! חח סיפרתי לה הכל והיא התרגשה יותר ממני חחחחחחח
טוב אז נכנסתי למקחת... כבר עברה שעה וחצי מאז שהם נסעו 😢
ושמעתי שהפלא' שלי צילצל וברור שלא יכולתי לצאת באמצע המקלחת אז עצקתי לאחותי שתענה...
היא ענתה... וישר צעקה "רוקסנההההההה???????????????????"
נבהלתי.... ושמתי מהר חלוק ויצאתי מהמקלחת ושאלתי אותה מה קרה!!
מה אתם חושבים שקרה?!?!?!?!(טוב או רע??)
בהמשך!!! 😊
ואני רוצה לראות יותר תגובות..חחחח תעודדו קצת יותר 😊
המשך איזה יפה אדיר משולם תמשיכי!!!
יההה איזה חמוד הואאאאא 😁
סיפור פשוט מהמם!!!
שימי המשך דחוףףףףףףףףףףףףף
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מהרררררררררררררררר..
אני סקרנית!
ואני מקווה שההמשך טוב!
ותגידי זה אמיתי עליך?!?!.. חח כי אמרתי בפרק השלישי.. לא הוא לא בגד בי.. חחחחחחחחח..
בסוף אני הסיפור אני יגיד אם הוא אמיתי או לא...
וההמשך יבוא מחר או היום בערב
תלוי בתגובות
😉
פשוט מ--ה--מ--ם !!!!!!!!
שימי המשך מאמי והיום........ פליז.......
אני מצטערת שאין בנתיים המשך...
אבל עכשיו אני בתקופה שממש נכנסתי לדיכאון בגלל משהו שקרה
ואני לא מצליחה להיתרכז בהמשך לסיפור
מצטערת...אולי עוד כמה ימים יהיה המשך...
😢
אוי מאמי ל תהיה עצובה ותשימי המשךך רק מתי שתרגישי טוב יותר אם את צריכה משהו בכיףף אין בעיההה..................אני פה!
מאמי סיפור ממש יפה !
שתוכלי תמשיכי !
חוולה עלייך נועוש
איזה סיפור יפה...
ממש כישרון!!!
תכתבי המשך בהקדם האפשרי ...חחח... פליז!!!
מאמי למה תא לא ממשיכה?!?!..