פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

~^~סיפור ראשון~^~

✍️ נטי_טולי 📅 15/01/2005 18:24 👁️ 915 צפיות 💬 63 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 4 מתוך 5
סתם נידלקתי על מישהו וכל מה שהוא מחפש זה... אז הוא כל הזמן רוצה להפגש וזה
וכשיש לו זמן להפגש הוא כותב והכל וככה הוא אדיש ובכלל לא טורח לשלוח הודעה או משהו 😢
טוף.. יעבור לי כבר.. ותודה על ההתעניינות מתוקה.. (ועם את רוצה כנסי 206970047 פשוט יש לי משהו
עם החיפוש..או שנאי אכניס אותך יותר מאוחר) 😢

אוהבת*-*אולוש*-*
אני ניכנסת בובה
יאווווווווו............מהמםםם...!!!!!!!
המשךךךך דחוווף..!!!!!!
חחחחחחחחחח אמא איזה סיפור יפה--אין אין את חייבת להמשיךך יאלה אניי במתחח...
המשךך זה מדהים
יואווווווו איזה סיפור יפהההה
שימי המשך נשמה........
קבלו המשך:


-הלו???
-זה אני...
-חןןןןןןןןןןןן.....
-איזה התלהבות חשבתי לא תעני לי בכלל..
שתקתי
-מה קרה לך?
-הוא בגד בי
-מי?!?!ההומו ההוא?!?!?
-ההומו הזה...הילד הזה הרס אותי
-מה הוא עשה לך אני יהרוג אותו
-עזוב...
-מה עזוב דברי!?
-אתה מבטיח שלא תעשה כלום??
-זה קצת קשה..אבל בשבילך הכל...
-הוא התחמק ממני לא הבנתי למה..היום הלכתי לאור וראיתי אותו עם מישהי מתנשק...הוא הביא לי שרשרת מסתבר שהוא גנב לה את זה...הוא סתם ניצל אותי....!!
התחלתי לבכות
-אני לא מאמין.....!!!יוווו...בן....ז..
-הבטחתתתתתתתת!!
-הבטחתי נשמה שלי...ואת יודעת שמילה שלי זו מילה
-כן...
-אל תיהיי עצובה..יש לי משהו לשמח אותך
-מה?
-אני אוהב אותך אני מתגעגע אליך..אני רוצה לראות אותך
-אני לא יודעת...
-אני יודע שאת עדין מרגישה אלי משהו...אני יודע שאם תיהי עם בן ואם אני אהיה עם אלף בנות זה לא משנה הלב שלי רק שלך וההפך
שתקתי..וכל כך שמחתי שהוא אמר לי את זה
-למה את אומרת כלום?!
-מישהו שהיה הנשיקה הראשונה שלי בגד בי..אתה אומר לי דברים כל כך יפים שאתה צודק בהם אבל נשמה שלי אני מצטערת אין לי מצב רוח...
-אני יודע...אני מבין אותך...את תוכלי היום להיפגש איתי?
חשבתי כמה רגעים
-כן...
הייתי חייבת להגיד כן כי אין אותו אני הכי אוהבת ואותו אני לא אשכח בחיים...הוא החיים שלי למרות נדב...והייתי חייבת לצאת מהדיכאון
-יש מאמי שלי אני אוהב אותך אני יבוא אליך היום ב-11
-טוב..
-יאללה ביי אוהב אותך!!
-ביי

השעה הגיע 23:00
פתאום אני שומעת דפיקה בדלת...אין הבןאדם לא השתנה הוא תמיד מדייק..פתחתי את הלדת
-שלום יפיופה
-מ'מצב?בוא תיכנס
ישבנו בחדר וסתם דיברנו על מה קרה
-נטלי אני מצטער לע מה שקרה בנינו..טעיתי אדם טועה אני רוצה לנסות שוב..
-אני לא יודעת..אני מבולבלת..פגעת בי המון אני לא רוצה עוד להיפגע..
-אני מבטיח שלא
הוא חיבק אותי...הרגשתי את הדמעות זולגות..
-אל תבכי חיים שלי אף אחד לא שווה את הדמעות שלך
-מה אני אעשה??!!?
-תיהיי איתי
-אני לא יודעת אני חייבת לחשוב על זה
-טוב קחי את הזמן שלך כמה שתרצי אני אחכה לך
-תודה...
-יאללה בואי ניצא מהבאסה
ואז סתם דיברנו על כל מיני דברים...סיפרתי לו מה עבר עלי בזמן שהוא בגד בי...והוא סיפר מה עבר עליו..ועוד כל מיני...ואחר כך הוא סיפר לי דברים מצחיקים שממש שכחתי מנדב...כל כך היה לי כיף עם חן...
-אני חייב ללכת הביתה..מחר אני עובד מוקדם
-טוב אז נדבר מחר..
-אני מחכה לתשובה...
-מחר היא תיהיה מכונה..
וחייכתי
-מקווה!!!
הוא חיבק אותי חזק חזק הרגשתי את הפעימות שלו...אני אוהבת אותו...וזה כל כך ברור..אבל לא יודעת כל כך התבלטתי מה אני אעשה..?!הוא פגע בי לא רוצה שוב להיפגע ונכון שמגיע לכל אדם היזדמנות נוספת...
אז בסוף החלטתי...
*+*למחרת*+*
הוא היתקשר אלי בערב..
-מה המצב?
-הכל טוב מה איתך?
-שאני מדבר איתך הכל טוב
-חחח..
-איך את מרגישה מאתמול?
-יותר טוב והכל בזכותך!אני רוצה לראות אותך היום יש לי תשובה בשבילך
-טובה או רעה?
-תדע שניפגש
-סבבה..בואי ניפגש בגינה שלנו...
הגינה שלנו ההיתה 5 דקות המבית שלי..שמה הרגשנו שאנחנו מתאהבים
-איך אתה זוכר?
-איך אפשר לשכוח...
-כן אה...
-טוב היום תיהיי שם ב-10 ותדעי שמה שלא יהיה אני אוהב אותך
-טוב יאללה בי..
-ביי..
הגיעה השעה 22:00
הלכתי לגינה...
באתי...ראיתי אותו יושב עצוב
-מה יש לך?
-סתם...אני מחכה פה חצי שעה..
-למה מה השעה?
-לא את באמת בזמן פשוט אני רוצה לשבת פה בפעם האחרונה
-למה בפעם האחרונה?
-כי אני יודע את התשובה שלך...
-ומה היא...?
-שאת לא רוצה...
-מאיפה אתה יודע?
-לפי השיחה שלנו..אני אמרתי לך אני אוהב אותך ולא הגבת
-זה לא קשור...ויש לי תשובה בשבילך...
-נטלי אני יודע את התשובה....רציתי לראות אותך פעם אחרונה בגלל זה לא ביטלתי את זה
-מה יש לך?
-אני מכיר אותך טוב מאוד..את לא רוצה להיפגע שוב..
-אתה מוכן להקשיב רק לי 5 דקות?!
-מוכן
הוא הוריד ת'ראש
-תסתכל עלי..הוא היסתכל
-נטלי תגידי לי...את התשובה
-טוב אז החלטתי ש....


מקווה שנהנתם
מתה עליכם
נטי 😊
ש...?
סיפור שולטטטטט!!!
שימי מהשך דחוףףףףףף

אוהבת*-*אולוש*-*
שכן?
המשךךךךךךךךךךךך
קבלו המשך הסיפור עוד מעט כבר ניגמר.... 😯

-נטלי תגידי לי...את התשובה
-טוב אז החלטתי ש....החלטתי שאני רוצה לנסות איתך שוב....
-את רצינית?
-הכי שיש..
-יוו אני לא מאמין אני כל כך אוהב אותך
-גם אני אוהבת אותך אתה לא יודע מכה היית חסר לי
אני יודעת ש"קפצתי"מבן לבן אבל פשוט חן היה האהבה האמיתית שלי בחיים אני לא אשכח וזה שהנתנשקתי עם נדב לא אומר כלום...נכון שזה רגש מיוחד שבחיים אני לא אשכח אבל מה לעשות...אני אוהבת הכי את חן..
הוא נישק אותי..
הרגשתי את אותה ההרגשה שהרגשתי עם נדב רק הרבה יותר חזקה..
ואחרי דיבורים...צחוקים והרבה הרבה אושר...הלכנו הביתה כל אחד לדרכו...
וככה עברו עלינו הימים...רבנו הרבה...הרוב על שטיות אבל..הכל מאהבה...אור ולירון זה ניגמר בניהם...והיא שמחה עם זה..והוא גם הם החליטו להיות ידידים בסוף...
אור כל כך שמחה בשבילי בקשר לחן...אין היא הייתה יותר מאושרת ממני...!!

וזהו ככה עבר החופש..עם פגיעות...והרבה כאבים..אבל מבניהם גם שמחות ואושר..היה בסך הכל כיף...מקווה שנהנתם מהסיפור אני מאוד נהנתי לכתוב אותו דרך אגב זה חלק אמיתי..
תזכור תמיד לקחת סיכונים בחיים....אסור להתייאש בחיים!!קחו ת'חיים באייזי...ודרך אגב אני וחן עדין בקשר הוא החיים שלי!!!
שרופה עליכם ותודה רבה על התגובות!!
אולה יפה שלי מתה עליך בזכותך המשכתחי ובזכות אשר אבל את במיוחד 😁 ..
יאללה ביי לכם
נטיייייי 😊
בואנה את כותבת מה זה יפה תמשיכי אני די חדשה פה ובאמת הסיפורים פה באמת יפיםם..
הסיפורר אמיתיתת?
לובבבבבבב יו המשף דחוףף..
יאאאאאאא פשוט מהמם!!

בובה תמשייייכייייי.... 😊 😊
קודם כל ברוכה הבאה 😛 מקווה שתהני פה
ואין המשך זהו הסיפור ניגמר...
והסיפור הוא בעיקרון אמיתי...אבל לא ממש כי הוספתי..שינתי דברים וזהו...
הקיצר בובה..מקווה שנהנת
חולה עליך
נטי 😊
וואי זה הסוף? זהו נגמר הסיפור? 😢 הסיפור היה פשוט מ-ו-ש-ל-ם!!!
את מוכשרת ברמות!! את חייבת לכתוב לנו עוד סיפור כן?! 🙄
איזו מתוקה את אין חולה עלייך נשמתי מואההההה 😁

אוהבת*-*אולוש*-*
איזה סיפור יפההההההה
פשוט פצצה
את כובתת מעלף!!!!
תמשיכי לכתוב עוד סיפורים!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך