פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

~^~סיפור ראשון~^~

✍️ נטי_טולי 📅 15/01/2005 18:24 👁️ 912 צפיות 💬 63 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 5
אהבתי..!! 😁
נשמות יפות שלי תודה על התגובות....חולה עליכם 😁
אז הנה הסיפור מקווה שיצא יפה

כן כן נדבבב היתקשר למיכל הוא רצה להיפגש איתי הוא היה עם עוד שני חברים ומבינהם לירון אז הבאתי את אור ואת עדי...ואז באנו.....התקרבנו וכולנו בלחץ....ואז
אמרו לכולם שלום ומה זה התביישתי....לירון ואור דיברנו והכל ואני נדב עדי וגל הינו לבד זאת אומרת התחלקנו מין קבוצות כאלה בנים בנות וזה היה משעמעם...אבל לאט לאט דיברנו...
נדב:נטלי ספרי קצת על עצמך
אני:אמממ מה יש לי לספר...אני ילדה רגילה כמו כולם....שאל ואני אספר...
נדב:קודם כל את לא ילדה רגילה....ובת כמה את?
הרגשתי את עצמי אדומה כמו עגבניה....כל כך הסמקתי אפילו עדי חברה שלי אמרה לי אחר כך שאין רק עיוור לא יראה שאני דלוקה על נדב
אני:בת 14 וחצי....ואתה?
נדב:עוד כמה זמן 16...
אני:אההה...גדול
נדב:אני גדול בשבילך?
אני:לא זה בסדר....אתה מזל סרטן נכון?
נדב:כן...איך ידעת?!
אני:מי שאני רוצה אז אני מבררת עליו הכל...
הוא חייך..ואז עדי אמרה טוב הלכנו.....וגררה את גל ושמעתי את גל אומר "עד שיתחיל להיות מעניין..נו באמת...
ושנינו צחקנו
נדב:טוב באמת נטלי...את רוצה אותי?
אני:כן...מהרגע שראיתי אותך אז...שזה היה לפני איזה 3 שבועות בערך...לא יצאת לי מהראש...רק עליך אני חושבת
נדב:אם אני אגיד לך שגם אני ככה מרגיש בדיוק כמוך..מה היית אומרת...לא היתי מאמינה נכון?
אני:לא יודעת...אני צריכה שתגיד לי את זה באמת כדי שאני אדע מה אני מרגישה
נדב:אני רוצה אותך נטלי...אני מרגיש שאני מאוהב בך..
הוא היתקרב אלי...וחיבק אותי חזק חזק...ואמר אני רוצה אותך שלי
אני:יוו אתה לא יודע מה עשית לי עכשיו...אני מרגישה אליך בדיוק ככה..למרתו שאני בקושי יודעת עליך משהו
נדב:מה שאת רוצה לדעת תשאלי
ואז אור באה אלי
אור:נטלי כבר 3 וחצי בלילה
אני:אז...?את יודעת חופש
אור:אבל אמא שלי תהרוג אותי היא לא יודעת שאני חזורת כל כך מאוחר
אני:אז בואי תשני אצלי
אור:עזבי...גם מחר אמרתי לך אני הולכת לדודים שלי על הבוקר
אני:אהה נכון...שכחתי.! טוב אז בואי נילך
אור:טוב איפה עדי?!
אני:היא עם גל..ניראה לי
אור:טוב אין לי זמן עכשיו לחפש אותה
אני:איזה מגעילה.....!!חכי אני אתקשר אליה
עדי:הלו?
אני:עדי מאמי איפה את?
עדי:פה..בגינה למה?
ואור לקחה לי ת'טלפון
אור:עדיייי יאללה אין לי זמן.!!את באה או לא?!?!?!
עדי:טוב תירגעי מה את לחוצה?!?!
אור:מצטערת....פשוט אני מה זה לחוצה אמא שלי תהרוג אותי ...תיראי מה השעה....
עדי:למה מה השעה?
אור:3 וחצי....
עדי:יוווו אני באהה יאללה ביי
הנה היא באה עכשיו אור אמרה
טוב סבבה
נדב:מה את הולכת..?
אני:כן אני אדבר איתך כבר..
נדב:את לא יכלולה לחזור?
אני:עזוב..מאמי אני גם מתה מעיפות...מבטיחה לך שאני אדבר איתך
נדב עשה פרצוף עצוב כזה...
אני: חח נדב אל תיהיה עצוב...ונתתי לו נשיקה בלחי
נדב:עכשיו אני שמח...אבל אני מלווה אותך עד לבית
אני:טוב...
טוב עדי באה והלכנו כולנו מהר הביתה ואז כל אחד הלך לבית שלו..
גל:מה אתה לא הולך הביתה הכיוון שלך משם
נדב:לא אני מלווה את נטלי
גל:טוב אח שלי נדבר מחר
ואני ונדב המשכנו לבד...היה הרבה שתיקות...
נדב:מה את עושה מחר?
אני:לא יודעת....ניראה כבר..
נדב:את רוצה להיפגש?
אני:כן ניראה..
נדב:טובב
נו מה עכשיו הוא עושה לי הצגות?!הכל ניראה לי מהר מה אני יעשה הייי הייתי מה זה לחוצה...אני:טוב הנה הבית שלי
נדב:טוב...
ואז אחרי שתיקה קטנה...
נדב:נטלי?
אני:מה?
נדב:אני אוהב אותך מאוד....
אני:גם אני...
ואז באתי וחיבקתי אותו חיבוק חזק חזק
ואמרתי לו טוב יאללה עליתי הביתה....לילה טוב
לילה טוב נשמה
עליתי הביתה כולי מאושרת......!!!
הכל נמחק לי חן...הכל לא חשבתי על כלום חוץ מנדב....הרגשתי שאני מאוהבת...
ואז כבר הייתי מה זה עייפה אז הלכתי לישון
למחרת בבוקר....טוב אם זה בוקר בשבילכם קמתי ב-1 חח היתיי עייפה במיוחד שישנתי ב-4 וחצי אחרי מחשבות וכלזה...
ניכנסתי לאייסקיו וראיתי כמה הודעות
מיכל:נטליי שאת פה שלחי לי הודעה..
נו איפה את?!?!
היתקשרתי אליך מלא פעמים את לא עונה
נדב רוצה את האייסי שלך לתת לו?!
טוב נתתי לו
אור:נטליי אני מאוהבת בלירון!!!
עדי:נטליי את חייבת לעזור לי
אני רוצה את לירון
חן:נטליי?
אני אוהב אותך
טובבב ישר עניתי לאור
זה היה ברור נשמה שלי........!
עדי:אני אעזור לך אל דאגי
מיכל:לא היית צריכה לשאול..זה ברור שאני רוצה אותו באייסי שלי
ולחן לא עניתי למרות שהרגשתי שאני חייבת
פתחתי את ההודעות מערכת וראיתי..
*+*ילד מאוהב*+* ניכנסתי לפרטים וראיתי את נדב ישר אשרתייי
מה המצב מאמי?!?!
נטלייייייייי.....
מה שלומך?
הכל טוב מה איתך?
אחרי אתמול אני בעננים
חח גם אני תאמין לי
מה עכשיו קמת?
כן...וישר שקמתי ניכנסתי לאייסי
יפה לך..נו מה את עושה היום?
חכהה רק קמתי לא יודעת מה אני עושה היום
טוב נטלי מאמי אני חייב לזוז אז דברי איתי
טוב ביי
וראיתי באווי שלו
"ילדה אני מאוהב בך ממבט ראשון אני רוצה אותך שלי...המבינה תבין"
וואלה לא פה...אז לא להציק מותר רק לחיים שלי"
ואני כל כך שמחתי...
🙄
לא יכלתי לעדשות כלום...פשוט כלום..כל על היום אני במחשבות על נדב....עדי באה אלי וספירה לי על גל..שהיא מרגישה שהיא ממש מאוהבת בו...ואני לא ממש התיחסתי אליה..ולא מכוונה רעה פשוט הייתי שקועה בנדב....ואז היא הבינה אותי...ואמרה נטלי היום ניפגשים?
וואלה לא יודעת ניראה כבר....
טוב סבבה...דברי איתי
עדי הלכה...ואני ראיתי סרט..מה זה יפה....על ילד שאהב מישהי והיא אהבה אותו ואז באה מישהי והרסה להם ה-כ-ל..!
קיוותי שלא יקרא לי ככה עם נדב
ואז אחרי הסרט..באתי שוב למחשב..וראיתי הודעות מנדב הוא שאל מה ניסגר?ואז אחרי חצי שעה אמר טוב נטלי מאמי שלי חברים שלי מזה לוחצים עלי...אז אני יפגש איתם...
ומחר..את איתי..אוהב אותך
שבאתי הוא לא היה מחובר...לא כעסתי או משהו...כי ת'אמת אני לא אמרתי לו תשובה...אז אמרתי לעדי ולכל החברות שניצא.....יצאנו לבאולניג....היה נחמד...
סיפרנו כולם אחת לשניה מה היה ומה זה
חזרנו כל אחת לבית שלה בשעה 1 וחצי בערך...ניכנסתי לאייסי נדב היה מחובר...
ולא שלחתי לו הודעה
-מה את כועסת?
-לא ממש לא...פשוט התחברתי ואז סידרתי פה משהו ואמרתי שאני אסיים אני אשלח לך
-אהה אז הקדמתי
-חח לא נורא
והרגשתי שאני מה זה מתנהגת אליו לא יפה..כאילו הוא יותר רוצה אבל מה אני יעשה שאני עדין חושבת על חן אבל אמרתי דיי תשכחי אותו הוא לא שווה את זה
-נדב מה עם מחר?ניפגש?
-את רוצה!?
-כן...אני רוצה לראות אותך
-טוב אז איפה ומתי
ושעהה חשבנו על מקום ואז אמרתי
-טוב יש לי רעיון..!!
-נו מה?
-אתה תבוא אלי....מחר ב-12 בצהרים
כמובן שהוא לא רוצה כי הוא מה זה התבייש אבל אני יודעת לשכנע יפה מאוד..
ואחרי שיכנועים רבים
-טוב..מחר ב12 אני אצלך
כל היום חיכתי וחיכתי למחר...וחשבתי מה אני אלבש...למחרת קמתי ב-9 מהר התקלחתי...והתלבשתי...והחדר היה קצת...קצת.. עם בלאגן
אז סידרתי מהר מה שיכלתי פתאום שמעתי דפיקה בדלת השעה הייתה 12 ורבע...מהר רצתי הסתכלתי איך אני ניראתי שפכתי עלי עוד בושם...ופתחתי את הדלת
ו.......מי זה?!??
מבטיחה לכם שתפתעו אניעוד שניה קיבלתי שבץ
😮


מקווה שאהבתם...אם אתם רוצים המשך שלחו תגובות אם כן....
חולה עליכם
נטי


😁 מדדהים!!
סוף סוף המשכתתתתת
סיפור מהמם!!! תמשכייי
אוףףףף אני כתבתי סיפור מה זה ארוך ואני הגבתי לכם...
ואני לא מוצאת אותו......!!!
אני בדקתי אם זה שלח וכן..זה שלח ועכשיו לא שלח
כניראה אני לא צריכה לעשות המשך😢
לא משנה יאללה ביי לכם
יום טוב
נטי
ישששששש מצאתיייייייייי 😁
שלך_תמיד מתה עליך...!!וכן סוף סוף הגבתי אני אשתדל עכשיו לכתוב יותר...הבעיה שאני בעומס של מבחנים ובחנים...אז יהיה לי שבוע עמוס אבל ברגע שיהיה לי קצת זמן...מבטיחה לכם להמשיך ודרך אגב איך קוראים לך?
מיכלושששששש כמה זמן לא דיברנו שרופה עליך תודה נשמתי
חיחי סבבה מאמי נחכה עד שיהיה לך קצת זמן..! ובהצלחה במבחנים ובחנים..!
ונעים מאד קוראים לי אולה 🙄
אולה הנה יש לי זמן טיפה וישר ניכנסתי כי חשבתי עליך..ותודה רבה...מקווה להצליח 😁 אז הנה ההמשך:

ו.......מי זה?!??
מבטיחה לכם שתפתעו אניעוד שניה קיבלתי שבץ

זה היה חן....כן הוא בא ככה במפתיע....!!כל כך היית בהלם לא הבנתי מה קשור שהוא בא...!ודווקא עכשיו.....!!!כל כך התבאסתי
חן:כמה התגעגעתי אליך אין לך מושג
הוא בא לחבק אותי והעפתי אותו
אני:אל תתקרב אלי אתה מבין את זה?!?!!אני שכחתי אותך וזהו זה ניגמר בנינו...אתה לא יכול לבוא אלי ככה במפתיע...להתקשר ופתאום להזכר בי.!!אני המשכתי אתה מבין?!?!
ופתאום בא נדב....הוא לא הבין מה הולך שם...
נדב:נטלי הכל בסדר?
חן:מי אתה?!אתה האפס שלה?!
אני:חןןן תתחיל להרגיע את עצמך למה מי שאפס פה זה רק אתה...!ועכשיו עם כל הכבוד אני ונדב צריכים לעשות משהו אז בייייי!!!
חן:אני אוהב אותך!!!את לא קולטת??!!
אני:נדב תיכנס שניה לחדר שלי טוב?
נדב:טוב אני מחכה לך...
אני:חןן תילך מפה אתה לא מבין אתה הורס לי ת'חיים תעזוב אותי כבר!!!!!
חן:אני לא יכול.......!!!!
הוא בא לתת לי נשיקה העפתי אותו ממני וסגרתי את הדלת נעלתי אותה...וישבתי מאחורי הדלת ובכיתי
נדב ישר בא מהר ונבהל
נדב:מה קרה?!?!
אני:כלום עזוב...
נדב:מה זה בגלל הבן זוננה הזה?!?!אני אזיין אותו אני אומר לך
אני: עזוב אותו...נימאס לי כבר הוא לא קולט אני לא רוצה אותו יותר.....!!
נדב:מי זה?הוא היה חבר שלך?
אני:לא...אנחנו הינו בקטע...של שנה וחצי...והוא היה חבר של החברה הטובה שלי ו....
ואז הרגשתי את הדמעות זולגות שוב...
נדב:נטלי מאמי שלי אני אוהב אותך....ורק אותך!אני לא רוצה שתבכי בגלל סתם זבל...שכחי מה שהיה איתו אם תרצי תמיד תוכלי לספר לי...
והוא חיבק אותי כל כך חזק ואמר לי בואי נילך קצת לטייל..
אני:תודה נשמה שלי אבל..עזוב אין לי כוח
נדב:נו בואי...
אני:אין לי כוח...עזוב פעם אחרת
נדב חשב קצת...
אני:טוב מה אתה חושב???
נדב:שכחתי פשוט איזה טעם של גלידה את אוהבת...אבל ניראה לי ש...מסטיק??
אני:כן...
נדב:ולזה לא תסרבי...אז בואי נילך לאכול גלידה...
אני:צדקת...יאללה בוא
הוא חייך ואמר יופי ככה אני אוהב אותך..עכשיו לכי תשטפי פנים
הלכתי לשטוף פנים פתאום הסתכלתי עלי במראה
אני:יווו תראה איך אני ניראת!!כל האיפור נמחק לי
נדב:את ניראת יפה מאוד
אני:לא חכה שניה אני אתאפר
נדב:את לא צריכה....
אני:נו אני חייבת אבל
נדב:טוב...5 דקות את פה
טוב ניכנסתי ציק צאק לחדר התלבשתי היית חייבת להחליף בגדים והתאפרתי
נדב:נטלייי 5 דקות אמרתי לא שנה
אני:הנה אני באה
נדב:סוף סוף...
נדב הסתובב ואמר יוו את כזאת יפה..את מושלמת
אני:איזה הגזמה
נדב:נשבע לך
אני:טוב בוא נילך אני רוצה גלידה
טוב הלכנו קצת דיברנו...על כל מיני דברים...הרגתשי שאני ממש לא מתביישת ממנו...אפילו הרגשתי בטוחה איתו אפילו גם הוא סיפר לי דברים עליו...ואז אכלנו גלידה בגינה אחת והיה כיף מאוד...ואז היה טלפון...אמא שלי..היא רצתה שאני אחזור הביתה...הייתי צריכה לשמור על בת דודה שלי הקטנה...כל כך התבאסתי באמצע הכיףףף..!!אבל מה אני יעשה
אני:זאת הייתה אמא שלי
נדב:ו..למה את מבוסאת?
אני:כי היא רוצה שאני אמשור על בת דודה שלי הקטנה..ואני לא רוצה..אני רוצה להשאר איתך...
נדב:יוו איזה מבאס...
ואז שתקנו רגע...ואז התפרצתי
אני:אתה יכול לעשות לי טובה....?בבקשה???
נדב:מה שתבקשי
אני:אתה יכול לשמור איתי על בת דודה שלי?
נדב:את בטוחה שאת רוצה?אני לא מסתדר ממש עם ילדים..
אני:אל תדאג היא ילדה טובה..
נדב חייך
נדב:טוב...אין לי בעיה בשבילי יותר טוב אני רוצה להיות איתך כל היום
ואז חיבקתי אותו
אני:נדב תודה על הכל...אני לא יודעת מה היית עושה בלעדיך
נדב:זה כלום נשמה שלי אני אוהב אותך
ואז הלכנו לבת דודה שלי שגרה די קרוב אלי...ואז הגענו...דודה שלי ובעלה היו מזה לחוצים הם היו צריכים ללכת לברית...ואמרו שבערב יש להם חתונה...אז הם שאלו אם אני יכולה להשאר עד הערב...לא ידעתי מה לענות...מצד אחד לא נעים לי מנדב...מצד שני לא יודעת אני רוצה שיהיה איתי והוא גם אמר שהוא רוצה להיות איתי אז ישר הסתכלתי על נדב ושאלתי אותו אם הוא יכול עד הלילה?והוא ישר אמר שכן..דודה שלי כל כך שמחה...היא הסבירה לי מה צריך להביא לספיר (בת דודה שלי) וכל השטיות האלו...וכמובן היא אמרה "תרגישו כמו בבית...יש ממתקים פה ופה ואם אתם רוצים תזמינו פיצה או משהו...יש כסף על השולחן אל תתבישו" "חח מה את דואגת לי?...כבר עשיתי לילדה היפה הזאת אלף פעם בביסטאר ובחיים אני לא יתאש אני יודעת הכל...ואני גם לא מתביישת" "ואת זה אני הכי אוהבת בך..טוב אני זזתי...תהנו לכם....היא הלכה נשיקה את ספיר והבטיחה לה שהיא תהנה "אני יודעת אמא...ביי אני אוהבת אותך" "בייי...." היא סגרה ת'דלת ושוב ניכנסה "ודרך אגב נטלי הפלאפון שלי ושל איתי (בעלה) אם את צריכה אותי...והיא צריכה לישון.... "אל תדאגי...." "אהה ויש גם ממתקים...טוב כבר את זה אמרתי...ויש סרטים חדשים ממש יפים תיראו.." "חחח טוב מה את לחוצה..." "טוב יאללה כפרה אני מאחרת אז ביי לכם ושוב תהנו"
אני:סוף סוף היא הלכה
נדב צחקקק
נדב:היא מה זה חמודה
אני:כןןןן אני מה זה אוהבת אותה
ספיר:גם אניאוהבת אותה...ואותך והיא באה וישבה עלי...ואותך....איך קוראים לך?
נדב:נדב...
ספיר:לי קוראים ספיר...אתה ונטלי חברים?
אני:טוב ספיר דיי מה זה השאלות האלה?!בואי נשחק
ספיר:בסדר אל תכעסי רק רציתי לדעת..
נדב:לא..
אני:מה לא?
נדב:ספיר שאלה אם אנחנו חברים...ואמרתי לה שלא
אני:סבבה!!
נדב:טוב מה עכשיו את כועסת?
אני:לא כועסת...
טוב הלכתי לחדר ושיחקתי עם ספיר...נדב אחר כך גם באה ושיחק אותה...לי כבר לא היה כוח...!!!היא התיאשה אותי הילדה הזאת...האז הלכתי לישון קצת...ואז נכיראה שממש נירדמתי...וגם היא נירדמה...
נדב ליטף אותי ואמר לי את כל כך יפה...אני מצטער על מקודם..פשוט לא יודע מה עבר לי בראש...
אני:זה בסדר...אנחנו לא חברים ואמרת לה אמת
נדב:ניהיה..אם תרצי כמובן....
אני:אני רוצה אבל הזמן יעשה את שלו...
נדב:נכון....
אני:אתה רעב?
נדב:קצת...
אני:מה אתה רוצה לאכול?
נדב:אותך...
אני:יאללה שתוק
נדב:סתם...סתם..מה את נלחצת?
אני:טוב מה אתה רוצה?
נדב:וואלה לא יודע...
אני:אני לא ממש רעבה..
ות'אמת שהייתי מתה מרעב...!!!
נדב:אכלת משהו היום?
אני:לא...
נדב:טוב אז יאללה מה את רוצה אני מזמין..אני משלם
אני:אתה לא צריך לשלם כי דודה שלי השאירה לנו כסף...ואם היא תדע שלא אכלנו היא תהרוג את שנינו..אז מה אתה רוצה?
נדב:רוצה פיצה?
אני:טוב סבבה...
בהתחלה התביישתי אבל הייתי מתה מרעב ועוד יש לי איתו עד הערב...
אז הוא הזמין...אכלנו וראינו סרט...היה מה זה כיף...ואז ספיר קמה...היא רצתה לשחק בגינה...
טוב ירדו לגינה אבל כמובן שבשביל לרדת לגינה צריך את הבובות שלה..ואת האופנים...ניסתי לשכנע אותה שתביאי רק ת'אופנים אבל לא הצלחתי...נדב ניסה ודווקא היא וויתרה לו היא אמרה לו אבל זו הפעם האחרונה...
אחרי שעתיים בגינה עלינו הביתה...רחצתי את ספיר..היא בת 4 אז "עזרתי" לה שבעצם רחצתי אותה אבל לא משנה...היא לא רצתה שנדב היכנס למקלחת אז קלחתי אותהונדב כין לנו ארוחת ערב איזה חמוד....!!!!
ואז סוף סוף היא ישנה....!!
ואני ונדב לבד...
ראינו עוד סרט..ושוב הודתי לו על היום ולאט לאט נירדמנו...ואז בשעה 1 בלילה דודה דלי באה והעירה אותנו...היא רצתה להסייע אותנו אבל נדב לא רצה.....אז הלכנו והוא ליווה אותי הביתה...
אני:ממזמן לא נהנתי ככה
נדב:כן גם אני...היה מאוד כיף איתך...ועם ספיר
אני:חח כן...טוב נדב מאמי שלי אני מתה מעיפות אני אדבר איתך מחר
נדב:כן גם אני עייף...אהה ורציתי לשאול אותך משהו
אני:נו...
נדב:יום שישי אנחנו יוצאים כולם אתת רוצה לבוא גם אני רוצה להגיד לך משהו
אני:מה אתה רוצה להגיד?
נדב:זו הפתעה
אני:טוב....
הייתי ממש סקרנית אבל הייתי גם ממש עייפה אז אמרתי לו שלום ועליתי ישר הביתה
למחרת סיפרתי לאור את לכ מה שקרה אתמול...עם נדב ועם חן...והרגשתי שזהו אני מאוהבת בו....והוא חייב להיות שלי..אור כל כך שמחה בשבילי...אמרתי לה גם על זה שיום שישי ניצא כולנו..
אור:כן לירון אמר לי
אני:ומה איתכם באמת?
אור:לא יודעת..הוא אומר שהוא אוהב אותי וגם אני מרגישה אליו ככה
אני:נו אז????
אור:אז???כלום הוא אמר שהוא צריך להגיד לי משהו יום שישי...ואיזה מיקריות גם נדב...מה עם ילדים קטנים?!
אני:מה קשור הם חברים טובים אז הם עושים במקרה את אותו דבר..
אור:טוב לא יודעת..
אני:אור מה יש לך ?!רואים שהבן אדם דלוק עליך למה את לא מנסה?
אור:את צודקת
ואחרי דיבורים של שעות..איתי ואיתה...יצאנו רק אני והיא לסרט..היה נחמד...
*+*אחרי כמה ימים*+*
הגיע יום שישי...ממש נלחצתי והייתי לחוצה ממה שנדב יגיד לי....וואר הייתה לחוצה מלירון שנינו תככנו ללבוש בגדים פיצוץ.....!
והתלבשנו לפני כן היתקשרתי לנדב ואמרתי לו שניפגש כולם בקניון בשעה 10...ואז אני ואור יצאנו ב-10 כמובן שאחרנו...!הגענו ב-10 וחצי..אבל הם היו שמה...כולם היו שמה..ואז אחרי איזה שעה..נדב בא אלי ולקח אותי לצד...
נדב:מה שלומך?
אני:אני הכל בסדר איתי מה איתך?
נדב:הכי לחוץ בעולם..אני מת להגיד לך כבר.
אני:אז למה אתה מחכה?גם אני לחוצה
נדב:טוב רציתי להגיד לך ש...


טוב זה עד להיום מקווה שתהנו
חולה עליכם
נטי 😊



המשך בדיפות
יהה כפרה עלייך איזה מתוקה 😛
הסיפור שלך פשוט מושלם!!
שימי המשך

אוהבת אולוש 😊
המשךךךך

😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢


יש לי שאלה אליכם אבל תענו לי בכנות?
הסיפור לא מענין?...כי אני מרגישב שאני כותבת ובקושי יש תגובות אז תגידו לי בבקשה כי אז אני לא אמשיך...
בבקשה תענו באמת
נטי
מותק הסיפור מעניין ביותררררר!!!!! הוא פשוט מ-ד-ה-י-ם!
שימי המשך פליזוששששששששש
הסיפור שלך מושלםםםםם.......!!!!
תמשיכי מהרר...!!!!!
בטח שהסיפור מענייןןןןן 😁
שימי המשך נשמה אני במתח..... חחחחחחח

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך