אוקי אנשים נכנסתי לפורום והיה לי משעמם מודה וספרתי שבכל העמוד הראשון יש 29 הודעות של סיפורים ..אממ וזה פורום כללי לא פורום סיפורים..
באמת שאני לא מבינה את הקטע הזה למה לא פותחים פורום נוסף בשביל סיפורים ושירים וכאלה..
בבקשה קחו לצומת לבכם
אני מבינה שיש פה אנשים מוכשרים שרוצים להראות לעולם את היצירות שלהם אבל צריך מקום מסודר לשים את זה ולא בפורום הככללי היחידי שיש פה..
רק רציתי להביע את דעתי
תודה שקד
אווייי תודה לאל שמישהו רשם את זה !!...
אני מודה גם אני פירסמתי פה שני סיפורים אבל הפסקתי.. כמה אפשר..?!
נכון אנשים פה מוכשריוף.. אני מציעה לפתוח פורום של סיפורי אהבה שאנשים מפורום רושמים..
(צוות האתר- לשיפוטכם)
טוב שקדיה שהעלת את הנושא הזה..
גם אני חושבת שטוב שהעלתי את הנושא הזה ..ציפיתי ליותר מתגובה אחת אבל נראה לי שלא יהיה לנושא הזה הרבה תגובות כי רוב האנשים פה הם אלה שכותבים את כל הסיפורים וזה והם לא יגיבו על נושא כנגדם אבל אתם יכולים להביע את דעתכם בנושא שאולי נבין גם את הצד שלכם..
מוזר שלסיפור יש מלא כניסות ולנושא כזה שאני חושבת שהוא מאוד רלוונטי יש רק 15 כניסות..
עצוב.
תראי וואלה אני כותבת סיפורים, שירים ונוסף לזה העלתי כמה דברים שאנשים אשר קשורים עלי כותבים,
וגם דואט שלי ושל חבר שלי,
הנושא הזה ביידכם/ן אבל מקווה שלא ימחקו לי אותם...
מצד אחד אני מסכימה איתך ומצד שני לא,
כי למנהלים מספיק יש בעיות עם הפורומים,
והם/ן כול הזמן מחדשים...
אבל חופשי,
תעשו מה שבראש שלכם/ן
אני מעריץ אותך.
הוצאת לי את המילים מהפה....................
סיפורים שירים וחארטות לפורום מיוחד!
מסכימה איתך לגמרי!!!!!
טוב שפתחת את הנושא, איך לא חשבו על זה קודם?
😊
וואלה את צודקת!!!!!!
טוב שהעלת את זה...למה באמת כל הסיפורים והשירים נמצאים דווקא פה?
שישימו אותם בפורום אחר אנערף.. 😊
אשכנזי_כוסון
סיפורים שירים וחארטות לפורום מיוחד
שירים והחארטות?
אם מתלוננים על שירים וסיפורים, זה אומר שהחארטות זה הסיפורים....
ולפי מה שזכור לי, סיימת סיפור לפני כמה ימים... אתמול.
אותי מעניין איך היית מגיב אם עדיין לא היית מסיים את הסיפורים והיו מוחקים לך אותו ככה פתאום, באמצע?
כיזה כבר קרה לצערינו בפורום לאנשים עם סיפורים, שהגיעו והמון עמודים גם, והם ממש אבל ממש התאכזבו וגם נעלבו.
היית רוצה שיעשו את זה לך?
אנמי לא חושבת.
אבל עכשיו כבר סיימת את הסיפור אז סזה כנראה בסדר למחוק את כל שאר הסיפורים אה?
לדעתי אגואיסטיות לשמה.
מצטערת.
ושקד, וכל המזכימים איתה, עלו כבר נושאים על זה, וזו אותה התשובה בדיוק.
נכון לעכשיו, ואני לא רואה שמדובר על משהו בכיוון, אז הפורומים ישארו ככה בלי הוספת פורום סיפורים ושירים.
הסיבה?
כי פורום כללי משמש לכל הנושאים שלא מצאו להם פורום מתאים.אז אם התכון של פורום כללי לא מעניין אותכם אתם יכולים לגלוש גם בשאר הפורומים שמוצעים כאן!
גם פורום אהבה וגם בפורום בידור!
😊
רומי.
אבל רומי, אין אפשרות להעביר את הסיפורים והשירים בלי למחוק אותם?
QUOTE (romami @ 15/01/2005)אשכנזי_כוסון
סיפורים שירים וחארטות לפורום מיוחד
שירים והחארטות?
אם מתלוננים על שירים וסיפורים, זה אומר שהחארטות זה הסיפורים....
ולפי מה שזכור לי, סיימת סיפור לפני כמה ימים... אתמול.
אותי מעניין איך היית מגיב אם עדיין לא היית מסיים את הסיפורים והיו מוחקים לך אותו ככה פתאום, באמצע?
כיזה כבר קרה לצערינו בפורום לאנשים עם סיפורים, שהגיעו והמון עמודים גם, והם ממש אבל ממש התאכזבו וגם נעלבו.
היית רוצה שיעשו את זה לך?
אנמי לא חושבת.
אבל עכשיו כבר סיימת את הסיפור אז סזה כנראה בסדר למחוק את כל שאר הסיפורים אה?
לדעתי אגואיסטיות לשמה.
מצטערת.
ושקד, וכל המזכימים איתה, עלו כבר נושאים על זה, וזו אותה התשובה בדיוק.
נכון לעכשיו, ואני לא רואה שמדובר על משהו בכיוון, אז הפורומים ישארו ככה בלי הוספת פורום סיפורים ושירים.
הסיבה?
כי פורום כללי משמש לכל הנושאים שלא מצאו להם פורום מתאים.אז אם התכון של פורום כללי לא מעניין אותכם אתם יכולים לגלוש גם בשאר הפורומים שמוצעים כאן!
גם פורום אהבה וגם בפורום בידור!
😊
רומי.
רומיייייייייייייייי...
הוצאת לי את המילים מהפההההה!!!!!
אני לא מבינה מה הבעיה פה...
אז יש כאלה שכותבים סיפורים ושירים... מה רע בזה????
אני רוצה לראות אחד שלא קרא את הסיפורים והשירים ולא נקשר אליהם...
מה הבעיה פה???
אני לא מוצאת אחת...
אני יכולה להגיד לכם-בתור אחת שכותבת סיפור- שזה נורא מעליב לקרוא נושא כמו שלך..
כאילו מה כואב לך??? אפשר לחשוב שאני יושבת ומכריחה אותך לקרוא...
את לא רוצה לקרוא סיפורים פשוט אל תקראי!!!
יש פה עוד מלאאאאאאא פורומים שאת בחופשיות יכולה להיכנס ולהגיב בהםם!!!
פעם הבאה פשוט תחשבי לפני שאת פותחת כזה נושא...
אני מבינה שמסכימים איתך..
אבל תבינו שזה היצירה של כל אחד ואחד הסיפורים והשירים שלו...
ולאף אחדדדדדדדד בעולםם אין זכות לבוא ולמחוק את זה!!!
תעמידו את עצמכם במקום של אותו אחד שפעם אחת ייכנס לפורום וייגלה שאין סיפור..................
אתם כבר יכולים לדמיין לעצמכם את ההמשך.....
אני חושבת שצריך להמשיך ולאפשר את הכתיבה של הסיפורים והשירים ופירסומם...
זה לא מזיק לאף אחד..
אז למה למחוק אותם?
דניאלווש 😊
חס וחלילה למחוק..
לעשות פורום שיהיה במיוחד לסיפורים ושירים שבו חברי הפורום המוכשרים יכתבו..
לא צריך להתעצבן זו רק דעה שלה..
וגם אני מסכימה איתה..
love-to-love,
מאמי אני ממש לא מתעצבנת!!
וגם אף אחד לא מתעצבן... עדיין......
אבל זה נראה לי פשוט מעשה אגואיסיטי ולא הוגן!!!
כי אם היה מדובר בסיפור שלהם.. ביצירה שלהם...
הם לא היו חושבים למחוק, להעביר או כל דבר אחר......
לא משנה..
בכל אופן אני ממש לא כועסת!!
דניאלווש 😊
לירון- זה חסר כל הגיון..
אפשרי, אבל הסיפורים מתאימים לפי החוקים לפורום כללי.
אני לא מבינה אותכם,
מה אתם רוצים שיהיה בפורום כללי?
לכותבי סיפורים אין פורום מיוחד.
יש בעצם את פורום סיפורי אהבה ראשונה אבל זה אהבה ראשונה, לא כל הסיפורים מתאימים לשם.
בקיצור, לא מוחקים שום סיפור ולא פותחים פורום חדש לסיפורים.
יש פורומים שאתם יכולים להיכנס אליהם ששאין בהם סיפורים ומאוד כיך להיות בהם!
רק תנסו.
רומי.
גם אני חושבת ככה..
מי שרוצה לקרוא סיפורים ושירים שיכנס לפורום של שירים וסיפורים.. (שיפתחו כזה!)
ומי שלא יבוא לפה.. שימו לב שכמעט הכל פה זה סיפור ושירים וזה פשוט לא מתאים
גברתי רומי המנהלת.
לא אמרתי שסיפורים שירים וחארטות הם מיותרים ולא צריכים להיות, להיפך, הם מעניינים וכיף לקרוא סיפורים של משתמשים. לא אמרתי למחוק אותם
אמרתי שעדיף יהיה לפתוח בשביל סיפורים שירים וחארטות פורום מיוחד, ששם יתרכז הכל.
שמח שהאי הבנה נפתרה.
שלום ושבת שלום,
אלי.