אז מה חארטות מייצג?
😊
רומי.
מושג כללי.
כמו "בלאגנים".
חח טוב קיצר אני גם שמחה שהאי הבנה הובנה לבסוף!
רומי.
אני מסכימה עם זה שצריך לפתוח פורום בשביל סיפורים ושירים וכו'...
ואני זוכרת שכבר העלו את הרעיון הזה ולא עשו עם זה כלום...
אני חושבת שזה יהיה יותר מסודר אם יהיה מקום מיוחד לשירים וסיפורים של משתמשים..
באמת כדאי לפתוח פורום סיפורים ושירים חבל שכל השיחות פה יהיו על זה.
לא אמרתי שום דבר נגד סיפורים ושירים בכללי רק אמרתי שאני לא חושבת שהפורום הזה הוא המקום המתאים לכל הדברים האלה..
ולכל הכותבים אני באמת בטוחה שאתם כותבים יפה ויוצרים דברים מדהימים אבל תאמת זה לא מעניין אותי ובגלל זה אני לא נכנסת הרבה לפורום כי אני יודעת שיהיו בו רק סיפורים ושירים וזה לא מעניין אותי מצטערת לא אוהבת ספרות..(קראו לי שיטחית לא אכפת לי..) בכל מקרה אפשר לפתוח פורום חדש ואפשר להעביר הודעות מבלי למחוק אותם זה כבר נעשה בעבר..וזה לא יהיה כזה קשה להעביר אותם למה כמעט כל ההודעות פה הן של סיפורים אז לא יהיה קשה למצוא אותם!
אני שמחה שיש פה הרבה אנשים שמסכימים איתי. ואני רק רציתי להביע את דעתי ולא לגרום פה לריבים ..רק שתבינו את זה
תודה. שקד .