נשמות רק שתדעו שאתן הכי מקסימות בעולם וכל התגובות שלכן גרמו לי לדמעות בעיניים
אני מעריכה אותכן אחת אחת ואוהבת אותכן הכי הכי בעולםםם תודהה על הכללללללללל!
דניאלוש_הבובה=> חיים שלי את פשוט מלאכית אין לי מילים כדי לתאר עד כמה מתוקה וחמודה את
תודה על הכל מדהימה שלי אני גם תמיד פה בשבילך תמיד תמיד תמיד התגובה שלך גרמה לי לחיוך
הכי ענקי בעולם ואני מקווה שלא תצטרכי להתמודד אף פעם עם דבר כזה!
romami=> איזו מתוקה מאמי תמיד יש לך כאלה תגובות מפרגנות מעודדות ועוזרת תודה על הכל
את מדהימה בובה חולה עלייך! מה שכתבת לי בתגובה ריגש אותי מאוד ונכנס לי ללב אני מסכימה
עם מה שכתבת לי!
שלך_תמיד=> תודה רבה רבה נשמה שלי שרופה עלייך! חייבים להתגבר אין ברירה ובובה
הבנתי שזה עבר גם עלייך לפי התגובה תהיי חזקה ואל תתייאשי צריך להבין שזה טבע העולם!
רעותיקס=> כן בובה... איסיקיו 304589929
ומסנג'ר morani_s1@walla.com
HeNNNNNNN=> איזו נשמה תודה בובה חולה עלייך!
המתוקה_שלך=> יאאא איזו בוביתתת תודה על הכל יפה שליי אני אתגבר כי חייבים להיות חזקים
במקרים כאלה למרות הכאב והקושי! לוב יו מאמי!
ילדונות_17=> מי מלאכית שלי מי?! תודה על הכלל מדהימה שלי אני אוהבת אותך אין את תמיד
יודעת להעלות לי חיוך על הפנים חולה עלייך אחותי הקטנה! זה לא שלא מבינים זה שחושבים
שהכל טוב אם מחייכים מבחוץ ואם זה קרה לפני כמה חודשים אבל עדיין זה כואב!מתה עלייך!
ליז_בפאנן=> יאא תודה רבה רבה בובה חולה עלייך נשמה שלי! אני לא הכרתי את סבא שלי וסבתא
שלי מצד אבא אז גם את מה שאת מרגישה אני מבינה בובה אם את צריכה משהו אני תמיד
פה בשבילך נשמה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אחותך הקטנה?!,
בובה מושלמת שלי מוווואההההההההה!!,
החלפות אה?!,
חחחחח בשימחה אחות גדולה שלי 😯 ,
מתה עלייךךךךךךך!!,
ואת צודקת ובענק!!,
כאב כזה לא אובר אף פעם!!,
כי זה כאב אשר משאיר לנו צלקת בלב לכול החיים!!,
אבל אל דאגה!!,
אני תמיד פה בשבילך בשביל לנסות ואיך שהוא להשכיח ממך ת'כאב המר הזה,
אוהבת מווואההההההה!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תאמת אני יגיד לך חיים שלי לא שמתי לב שכתבתי אחותי הקטנה
חחחחחחחחחחחחחח אבל לא נורא חח את יודעת שאני מתה עלייך
ושאת תמיד אחותי הגדולה טוב כי אין ברירה אחרת אני הייתי הגדולה חח 😉
מתה עלייך יפה שלי ותודה על ה-כ-ל!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דוגרי בשימחה יפתי,
נהנתי דווקא לקרוא לך אחותי הגדולה 😉 חחחחחח,
שרופה עלייך מוואהההההההה!!,
היום אני אחותך הקטנה ומחר את אחותי הקטנה,
החלפות חחחחחח,
אין בעד מה מושלמת שלי 😉
חחחחחחחחחחחחח איזו קרועה מתה עלייך אין כמוך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח שרופה עלייך יפתי מווואהההההה!! 😁
יפה שליייייייי
גמני חולה עליך רצח רצחחחחח ועכשיו שאני בשיא הדיכאון אז אני מרגישה שיש מישו שעוזר לי😊
את!!!! תודה על העצות ועל הכללל לוב יו
ל+ז!ש 😁
ילדונות_17=> גמני עלייך יפה שלי מואהה!
~אוהדת ירוק מסניפה לבן~=> תודה מאמו'שש שלי מואהה!
ליז_בפאנן=> איזו מלאכיתתת יפה שלי אני תמיד פה איתך כדי לעזור לך ולהיות איתך אם בא לך כנסי
304589929 מתה עלייך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דיי אמא איזה עצוב מאמי....
השיר יפה אבל עצוב... תמשיכי לכתוב בובה חולה עלייך...
מוואההההההה
{סליחה שזה באיחור אני תמיד ככה מקווה שסולחת לי..חח}
אורטלו'שש נשמה שלי תודה יפתי אין לי על מה לסלוח לך אחותי מתה עלייך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חולה עליךךך אחותייייי
מוואאהההה
😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*