פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי משהו שכתבתי כנסוו פליזז*+*נאפי-מורני*+*...

משהו שכתבתי כנסוו פליזז*+*נאפי-מורני*+*

✍️ נאפי 📅 13/01/2005 22:21 👁️ 414 צפיות 💬 27 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
ימים היינו יושבים וביחד משחקים כמו ילדים קטנים,
היית נוהג לקרוא לי המון סיפורים!
צחקת איתי, דגדגת אותי בבטני
ואז הבנתי את ההרגשה האמיתית!
היינו אחד בשני בעיניים מביטים
ומבינים עד כמה אנחנו זה לזו חשובים!
אך ביום שהלכת כלום כבר לא נשאר,
הלכת ונעלם כל דבר!
עכשיו נותרו רק הדמעות,
הכאב שמליבי לא מוכן לעבור,
הסבל שאותי מחדש שובר
ואותו הגעגוע שלא חולף!
יושבת ומביטה בתמונה שלי ושלך
כשצילמו אותך מנדנד אותי בנדנדה!
ואז מתחילה לבכות ומהעיניים את הדמעות למחות!
הייתי רוצה שמישהו יבין אותי,
הייתי רוצה שמישהו יחזק אותי!
אך כולם חושבים שטוב לי
ואם זה קרה לפני כמה חודשים זה עבר לי!
אז לא, הכאב עדיין נשאר
סבא אני אוהבת אותך כל כך... מלאך!

מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפיופה שלייייייייייייייייי
איזה עצוב 😢 😢 😢
אוףףףףףףף =[
אבל יפה חבל"זזזז
מושלם כמוך נסיכה שלייי
אוהבת אותך פול נון שלי...
מאמווווווששש איזה בובהה...
זה מרגשש עד מאוד!!! 😢 😢
אוהההבבבתתת המוווווווווווןןן 😍 😍 😍 😍
בתאלו'שש נשמה שלי היה לי הכי כיף בעולם לראות תגובה ממך
תודה בובה את מקסימה!! 😊 מלכה שלי!

רעותו'ש יפה שלי תודה רבה בובה מתה עלייך מאמי!

מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אווי איזה עצובב...

אבל ממש יפה...!! 😊
אוחחחח יפהה שליייייייי..
איזה שיר מרגשששש!!!! 😢
יוו אמאאא איזה מוכשרת אתת!!! 😢
באמתת!!
צריך להיות ילדה נורא חזקה בשביל לכתוב דבר כזה על נושא כואב כל כך.....😢
הלוואי ולא תדעי עוד דמעות וסבל!!!
אם זה אמיתי....
ואם לא אז אני מאחלת לך שהסבל והצער ייתפסו מקום קטנטטטטטטטטטטטןןן ופיצפווןן בחייך!!!

אוהבתת אותךךך המוווןןןן מלכה שלייייי!!!
דניאלווש 😊
buster איזו מתוקה תודה רבה יפה שלי!

דניאלוש_הבובה כפרה עלייך את מלאכית אני מתה עלייך יפה שלי תודה על הכל
זה אמיתי לצערי ואני מתגעגעת אליו המון אבל אין מה לעשות וכאלה החיים
אף אחד לא חיי לנצח וצריך לדעת להבין את זה!

מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה ילדהה אתת!!!
כמה בגרות יש בך!!!!
כמה כוח!!!!!
אני יודעת שלא הייתי מוכנה לסבול מוות של קרוב שלי.. שלא הייתי יודעת מה לעשות עם עצמי...
אני פשוט מעריצההההה אותך שאת לוקחת הכל בפרופורציות ומבינה שבאמת אף אחד לא חיי לנצח!!
תיהיי חזקההה כמו שאת עכשיו נסיכה שליי!!!!
ואם את תצטרכי משהו איי פעם אל תהססי לפנות אליי..
שמעת אותי?!
יופיי!!=)

אוהבת אותך המווווווווווןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!
דניאלווש 😊
נאפי מתוקה!!

זה באמת קשה לאבד אדם יקר.
ובמיוחד סבא וסבתא.
שכל כך חשוב להם לתת את כל מה שנותר בידם לעשות למען המשפחה שלהם (בעיקר למשפחה)
ולנכדים זה לשחק איתם, לקנות להם מתנות, ללכת איתם לסרטים או לגן שעשועים......
לעשות כמה שיותר לאנשים כדי שיחייכו!
וילדים, שזה ההפך מהם.
הילדים הם אנרגתיים קופצניים מלאי כוח.
וסבא וסבתא כבר עייפים, חסרי אנרגיות.. מתגעגעים לאנרגיות האלו של הילדים!

תחשבי על זה שסבא שלך עכשיו במקום בטוח.
כל החברים שלך או המשפחה, או מי שלא מבין שעדיין קשה לך.. באמת לא מבינים, לא יודעים.
אבל סבא שלך יודע, וסבא שלך כאן, איתך. הוא שומר עלייך ומנחה אותך בדרך שלו.


ככה אני מאמינה- שסבתא וסבא ז"ל מצד אחד מההורים שלי, עדיין שומרים על הילדים שלהם, ואולי, למרות שבקושי הכרתי אותם. הכרתי, אבל אני בקושי זוכרת.. אולי גם עליי הם שומרים, ומנחים אותי ברגעים הקשים גם שלי..


אוהבת, ותמיד כאן בשבילך,
😊
אוהבת,
רומי!
יהה איזה עצוב זההה 😢 זה מרגש עד דמעות..
יש לך כישרון ענקי....
ואני מבינה מה זה לאבד אדם שחזוב לך מאד... מקווה שתתגברי על זה... 😢
מורןן....יש לך איי סי קיו/ מסנג'ר?
וואי עצוב....... 😢
אבל מ-ה-מ-ם מאמי....
וואייי איזה עצוב 😢
מרגשש עד דמעות מותק
קראתי את זה ועניי פשוט התמלאו בדמעות
מתוקתי אני מבינה אותך ומשתתפת בצערך מאמי
מקווה שזה יעבור לך במהרה ותתגברי על זה
אה וחייבת לציין שיש לך כישרון ענקייי בובה
אז תנצלי אותו מתה עליך המונים בייו'ש
נאפי אחות קטנה מושלמת שלי,
אין השיר הזה גרם לי לבכות חבל"ז,
מה אף אחד/ת לא מבין?!,
אז בשביל מה אני פה?!,
יפתי אני תמיד פה בשבילך!!,
תזכרי את זה!!,
ותמיד אבל תמיד תספרי לי כשרע לך או כשטוב לך בכול מצב!!,
זה טוב לספר לאנשים אחרים מה עובר עליינו כי כך הכאב מפחית לפחות בקצת,
אוהבת אותך תמיד!!,
מוווואההההההה!!,
שרופה עלייך צ'ווה צ'לי!!,
יש לך כישרון סופני!!
יוווו נאפי! יפה שלי איזזזזזה מרגגש ועצובבבב
כמעט בכיתי שקראתי את זה...אני לצערי לא הכרתי לא סבתא ולא סבא ז"ל
אוהבת'ך רצח נשמתייייייי
ל+ז

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך