חח חמוד... 😊
איך הגעת לזה...? 😊
חחחחחחחחחחח........... אמממ.... היא עושה לפעמים קול כמו של שבי (הצב הזה מפרפר נחמד).
אז שידרגתי את השם לשובי....
לדעתי עם הזמן הכינוי גם כן יבוא...
תן לזמן לעשות את שלו ותראה שתמצא לה כינוי חמוד שהיא תאהב ביותר.
אי אפשר פתאום בקשר חדש למצוא כינוי לבן אדם.
תחכה קצת ותראה...או שכבר אחרים כאן כבר מצאו לך כינוי לחברתך.....
עופרי 😛
כשתכיר אותה יותר טוב..תאמין לי שהכינוי יבוא לבד..!!
בהצלוווחה..!!...
אוהבת...מיכל... 😊
קראתי לה שובי, והיא אהבה את זה מאוד, תודה רבה על כל העזרה שנתתם..
אוהב את כולכם.. אלעד
חח גנבת את הכינוי..
אבל לכינוי הזה אין שום משמעות לגביכם..
לגבי נדב וחברה שלו יש..
אצלכם אין..
לא שווה ככה, לא?
לא כדאי לעבור את הזמן והשהכינוי יבוא לבד מבלי להכריח את זה..?
זה סתם כינוי סתמי עכשיו אצלכם..
שלא שווה כלום ואין לו משמעות... :-\
תנסה משהו טיפשי וחמוד שמזכיר לך אותה...
שמח אם עזרתי.. 😁