כרגע התחלתי קשר חדש עם בחורה בשם ענת, היא מצאה לי כינוי אבל אני עדיין לא. אין לי ראש יצירתי כל כך ואני רוצה להביא לה כינוי שהיא תאהב מאוד. אני יודע שהיא רוצה כינוי לא מאותיות שמה אלא כינוי שמאפיין אותה. היא אוהבת המון שוקלודים ומוזיקה. אם תוכלו למצוא כינוי לפי הדברים שהיא אוהבת אני ישמח מאוד.. תודהההההה רבבבבבבבבבה!
מאמי איך היא קראה לך?
עכשיו אתה יכול לקרוא לה שוקולד ככה ידיד שלי קורא לי חח
ואני מתה על השם הזה
אממ או נושי/נושה/שושי/תותי/נוני/בובית או כל רעיון אחר
מקווה שעזרתי לך מאמי
והמון בהצלחה בקשר נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה רבה מתוקה... אבל הצעתי את השמות הללו כבר והיא לא אהבה, אני מחפש כיוני מקורי ויפה ששיך לדברים שהיא אוהבת הכי הרבה. שוקולד ומוזיקה ובעקרון אוכל (היא ממש לא שמנה.חחח).
אבל אני מודה לך המון על העזרה..
אממ אני חושבת שאתה לא צריך להתאמץ ולחפש כינוי..
זה יבוא עם הזמן... מעצמו.. כשתכיר אותה יותר טוב..
פתאום היא תעשה לך איזה םרצוף חמוד ואתה פשוט תגיד איזה משהו וזה ידבק..
ככה הדברים האלה קורים...
למשל אני לחבר שלי קוראת מושי (mushi)
לידיד שלי שושי..
ויש לזה פירושים 😁
אממ.. אבל בכל זאת אם אתה רוצה.. אז אולי שוקו.. או תותי.. מותק.. פוצ'י..
אממ אני לא יצירתית במיוחד בשעות האלה של הלילה (12:51)
מקווה שעזרתי במשהו 😊
אני מסכימה עם זאת שמעליי.. חח צודקתת!!
אם אתה לא מוצא כינוי עכשיו אחר כך זה פשוט בא לבד...
ככזה זה קורה לי עם מלאא ידידים וחברות שלי...
אם היא אוהבת שוקולד אז אתה יכול לקרוא לה.. אממממ... אוליייי....
קוקי... שוקי...
אם הייתי מכירה אותך יותר אולי הייתי יכולה להועיל לך יותר...
חחחחחחח...
אבל בכל אופן..
שיהיה לשניכםם המווווווווווווווןןןןןןןן המווווווווןןןןןןן בהצלחהההה!!!!
שתאהבוווו המווןןןן ושהאהבה שלכם אפעםםםםם לא תיגמררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!
עם כינויים.. או בלי כינויים....
שלך,
דניאלווש 😊
תודה לכולכם, אבל זה עדיין לא מה שחיפשתי... אבל תודה על הכל העזרה והתמיכה.
אוהב את כולכם ואת ענת כמובן 😁
חח אז מה בדיוק אתה מחפש...?
ואין בעד מה 😊
בכל מקרה כמו שאמרתי, הכינוי יבוא לך לבד.. 😊
בהצלחה בחיפוש! 😊
הדבר הראשון שעלה לי זה "מוקה"...
אל תשאל למה... 😂
טיינקס! 😊
מקווה שעזרתי.......
ייפ.. 😊
אבל זה מצחיק טיפה שמישהו מבקש עזרה בפורום בלמצוא כינוי לחברה שלו..
זה אמור לבוא טבעי... 😊
כל אחד והבעיות שלו! אנערף....
לי לקח 7 חודשים למצוא לחברה שלי כינוי......
אז קח ת'זמן אחי!
חח לחבר שלי אין ממש כינוי בכלל בשבילי... הוא קורא לי מותק זה הכינוי בשבילו..
הוא לא הכי יצירתי.. 😊
אבל זה לא מפריע לי... 😊
אז אם הוא לא יצירתי, והוא קורא לך מותק, אז זה כנראה מכל הלב! 😁 😁
(ככה זה גם אצלי לפחות....)
חח כן.. זה מכל הלב! 😊
מה הכינוי שלך לחברה שלך....? 😊