פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי בשביל אהבה צריך להראות טוב לא?בנות כנסו ...

בשביל אהבה צריך להראות טוב לא?בנות כנסו פליזזזזזזז

✍️ מורוש3001 📅 29/12/2004 00:09 👁️ 618 צפיות 💬 29 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אוקי בנות בנות בנותתתתתתתתתת

אני ממש רוצה לעשות החלקה לשיערררר
חלק אומרים לי תעשי
חלק אומרים לי אל תעשייייי
חלק לא אומרים .. חחחחח
אם יש פה מישהי שעשתה החלקההה או שהיא מכירה מישהו שעשההה
שתספר לי בבקשה איך זה יוצא..בלי פןןןןןןן

אני ממש רוצה לעשותתתתתתת אני צריכה תשובה סופית..לעשות או לא לעשות החלקה? זאת השאלה

אולי בעיניכם זה יראה דבר שטותי..אבל זה באמת חשוב לי..
אם עשיתם החלקה בבקשה תציינו האם אתם מתחרטים שעשיתם? השיער יבש ושרוף? איזה החלקה עשיתם?יש הרבה סוגרים..

בבקשה תעזרו לי
תודה רבהההההההההההההההההה מראש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאההההה
בהביי
מתוקה..
האמת היא שלי כל החיים היו בעיות עם השיער..
לייש תלתלים אבל עד מלפניי שנה לא ידעתי בדיוק איך לעצב ולסדר אותם..
היום הם מעלפים אבל הם צריכים הרבה זמן והשקעה..
בכל אופן החלום שלי היה לעשות קליאופטרה..
זו החלקה שהיא לא כימית.. ראיתי בחורות שעשו ואהבו השיער היה חלק
ומעללף..רך ונעים... ומה שאהבתי זה המחיר הזול- בערך שלוש מאות שקל
לטיפול וזה נע בין 2-3 טיפולים תלוי עם השיער שלך ארוך או קצר
מלא או דליד
בקיצור שווה!!!!!!!!
אז מאמוש העצה שלי היא כזו! אל תעשי שום דבר כי תמיד תגיעי לגיל שבו תביני
שהשיער שלך מעללף כמו שקרה לי.
אם הוא באמת על הפנים תעשי את הקליאופטרה הזו..
שהיא שווה לאללה
בהצלחה נשמתי !
חח זו שוב אני ממקודם מאמוש שחכתי לציין דבר אחרון וחשוב
השיער בקליאופטרה חייב להיות בצבע שחור!

לפי דעתי שחור וחלק זה סקסי ומעלף אבל זה כבר תלוי בטעם שלך..
נטלישושו, חברה שלי עשתה קליאופטרה וזה עלה הרבה יותר מ 300 שקל לטיפול!!!
זה עלה יותר מ 2000 ש"ח!!!!

וואייי את יכולה להגיד לי איפה את גרה שאני אשלח לשם את חברה (אחרת) שלי...
היא מזה רוצה לעשות אבל זה יקר מדי....

תודה מותק, לירוני
אני לא מאמינה שהיא שילמה כל כך הרבה כסף..
מאמי אני גרה ביבנהה ויש פה מלאאא מספרות שעושות את הקליאופטרה..
אבל חברה שלי עשתה פה אצל ספרית "מריאן קלאס"
וכל טיפול בין 250-300 !!!!!
למרות שצריך לעשות כמה טיפולים אז זה יוצא משהו כמו 900 ש"ח!

ואני שמעתי על מישהי א-ל-ו-פ-ה בקליאופטרה הזה.. היא עושה את זה ברמלה..
אבל אין לי כל כך פרטים עליה תשאלי אולי יודעים תשם שלה בכל אופן ביבנה זה זול
אז תבואווווו!
נשמה אני עשיתי החלקה לא קלאופטרה..
שכחתי תשם שלה אבל היא עלתה לי 200 שקל
אוקי בואי נגיד כככה חוץ מההחלקה את צכה לקנות מלא חומרים בכדי שהשיער שלך לא יהרס כמו למשל אמפולות שמתנגדות לפיצול קצוות וגם חומרים כמו סיליקון שהשיער שלך ממש קש מההחלקה והוא לא הכי חלק אם יש לך שיער קצר אל תעשי החלקה תחכי שהוא יהיה קצת יותר ארוך
אני מכירה את עצמי החלום שלי הוא שיער חלקק ובאמת אבל החלום שליי אחרי ההחלקה יש לך כאלה תלתלים בשורש ואז ישר וככה עד שזה נהייה כל השיערה תלתלים אני די מרוצה מההחלקה אמנםם אני לא יכולה להגיד לך שהשערר הכי חלק בעולם אבל הוא כככה ככה וגם הוא טיפה קש ואת צכה כל יום לטפל בווו בנוגע לפןן מספיק יבוש או לעבור על זה בזריזות והשיער יראה נורמלי...

תעשי מה שאת רוצה בנוגע להחלקה זה אמנם סיפור אם הרבה הוצאות אבל מי שרוצה שיער חלק אמנם לא הכי חלק אבל שיראהה יפה לא כמו תלתלים מי כמוני יודעת כמה זה נורא תלתליםם אני שונאת את זהה למרות שיש כאלה שממש יפה להם תלתלים אבל לי חד וחלק לא!!

בקיצור בובה אם את צכה עצה או משהו אז תביאי לי תמסן שלך או תאייסי

וחוץ מזה תעשי החלקה אצל מקצועי זה גם הורס טיפה את השיער ועושה לך מלא קצוות שרופות...

ועוד משהו קחי בחשבון שכל היום ישאלו אותך כמה פנים את עושהה וכמה זה אבל אני פשוט עונה עשיתי החלקה אין מה להתבייש מה שיש לך תקציב ולהם אין?!
לדעתי,אל תעשי! כמו שמישהי אמרה פה שתמיד תגיעי לגיל הזה שתאהבי תשיער שלך איך שהוא!
ותראי בקשר לבחלקה נגיד אם השיער שלך הוא מתולתל ההחלקה רק תפתח תתלתלים ואם השיער הוא גלי השיער שלך יהיה חלק אבל לא גולש!חוץ מזה בהחלקה את צריכה לעשות את זה פעם בכמה חודשים וזה סתם לוקח הרבה כסף ומתיש כל הזמן לעשות את זה !.
בקיצור לדעתי תמצאי לך חומר טוב לשיער ותעצבי אותו כמו שהוא אל תלכי נגד השיער שלך אלא איתו אם הוא מתולתל שימשיך להיות מתולתל אם הוא חלק שימשיך להיות חלק.
לפי דעתי אל תעשי זה סורף ת'שער משו פחדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד!!!
אולי לא אצל כולם אבל רוב הבנות שראיתי שעשו זה סרף להם וזה ממש מגעילל...!
ואחרי החלקה את כבר לא יכולה להיתחרט לזמן הקרובב
אז תחשבי על זה הרבה עם פיתאום את תרצי ת'שיער הרגיל שלך??
חחחחחחחח מקווה שעזרתי במיקצתת
קדקדד 😉
לדתי שיער מתולתל זה יפה ואל תעשי החלקה או פן כי זה סתם הורס את השיער עם הזמן תביני שהשיער שלך יפה ובריא ואת לא צריכה את כל הבעיו. האלה...
הכי כל הטיפולים האלה הם כימיים...
אני יכולה לתת לך עצה מכל הלב...לי יש שיער מתולתל הוא היה פעם עבה ולא יכולתי להסתדר איתו אך עשיתי פתיחת תלתלים וזה יוצא נפלא לא חלק אבל יפה ביותר זה נשמר עד חצי שנה ואפשר להסתדר עם השיער בקלות...
גם לדעתי שיער מתולתל זה יפה...
אני הייתי אומרת לך לא לעשות..
אבל אם את רוצה לעשות... אז אולי תעשי משהו שהוא פחות תמידי.. כמו פן...

אם את רוצה תמידי אז שמעתי על דבר כזה שנקרא החלקה יפנית או משהו כזה..
וזה באמת תמידי... אפילו מה שצומח לך זה לא תלתל..
וכמה שאת לא חופפת ההחלקה נשארת..
זה מחזיק משהו כמו חצי שנה... תלוי בשיער..
אני לא כל כך בטוחה בפרטים אבל זה בערך ככה...


אה והנושא הזה ממש לא קשור לפורום הזה..
יש פורום קוסמיטקה ושיער וכו'...
רק שתדעי לפעם הבאה..
מאמי אני לא ממליצה לך לעשות החלקה, אמא שלי היא ספרית במקצועה וכשרק העלתי את הרעיון שאני יעשה סילסול (כע אני עם שיער חלק לגמרי אבל אני רוצה גלייייי......) היא כמעט השתבצה על המקום, היא הסבירה לי שבזמן החלקה החומרים הכימים שפעילים על השיער אחרי זה (כעבור כמה שנים) גורמים לנשירה, לדהייה של הצבע, לשיער דליל וקשה, קצוות מפוצלים תמיד, ועוד מלא דברים אחרים אז אני מזה לא ממליצה לך, תסתפקי בשיער שלך או שתעשי מדי פעם פן!
הגיע הזמן להשמיע דעה גברית בעניין...
חמודה.. אל תשפכי כל הרבה כסף בישביל חיצוניות תדאגי יותר לפנימיות..
אם תדאגי לביטחון העצמי שלך גבר ימשך אליך יותר מאשר אם יש לך שיער יבש , מתולתל או חלק.
זה בכלל לא רלוונטי.. אבל אם את עושה את זה בישביל עצמך אז בבקשה.. תהני.. 😛
שמח אם עזרתי 😁
קודם כל.....אני מסכימה עם התגובה מעלי!! 😊


ודעתי האישית היא שששיער מתולתל הוא יפה מאוד..!!!

ו.....לא הבנתי ממש את הכותרת
"בשביל אהבה צריך להראות טוב לא?"

מחמאה ראשונה..
וואו הרגשה נחמדה..
תודה.. 😁
חחח....בכייף חמוד..!! 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך