little_lover אני חושבת כמוהו
אממממ מאמי יש לי חברה שהיא עושה תמיד החלקה וזה מה זה מתאים לה!!!
באמת!!
תיראי אני לא יודעת עם זה יתאים לך
אבל דוגרי עצה שלי
תעשי!!!!!!
עשיתי פעמיים החלקה ואם אחרי שאת חופפת אם את לא עושה לזה פן זה לא יראה משהו
בגלל זה קניתי את הבייביליס ובמקום להוציא כסף על פן והחלקות אני פשוט מחליקה את השיער עם המכשיר הזה ונגמר הסיפור
הילו'ש
אני מכירה איזו אחתצ שעשתה החלקה היא בהתחלה אהבה את זב אבל אז מזה היתחרתה כי זה לא היה השער הטבעי שלה היא לא היתה רגילה לשער חלק אז היא חקתה וגדלה את השער מהתחלה יאנו לא יסתפר כל חודש גזרה קצת את הקצוות עד שההחלקה נעלמה אז תנסי אם תאהבי
בהצלחה נשמה!!!!! 😛
תראי מאמי אם את באמת באמת רצינית לגבי זה שאת רוצה שיער חלק אז יצא עכשיו משהו חדש.. שנקרא החלקה סינית.. עושים את הטיפולים האלה פעמיים שלוש בערך והשיער יוצא ממש ממש חלק ובריא ולא שרוף ונראה פשוט טבעי.. אבל זה ממש יקר זה משהו כמו 3000 ש"ח, ועושים את זה רק אצל ספרים מקצועיים!!
האמת שכל החיים הייתי הולכת עם פנים מגיל 12 כי תמיד היו לי בעיות עם השיער לפני שנה החלטתי ללכת ולעשות שינוי הלכתי לספר שלי והוא עשה תספורת מדהימה וגמל אותי מפנים....טבעי זה הכי יפה צריך רק ללמוד איך להתמודד עם השיער...
לכי לספר שייעץ לך ואז תחליטי חבל להרוס את השיער ולייבש אותו.
אני ממש ממליצה לך לא לעשות. יש אחת שאני מכירה שעשתה וזה ממש יצא זוועה. זה שרוף ומגעיל ונראה כמו קש.
ליפני שנה ממש לא סבלתי ת'שיער שלי [תלתלים] וכול הזמן הייתי אוספת אותו לאיזה קוקו דוחה עד שניסיתי כול מיני קרמים תסרוקות וכאלה..ועכשיו אני ממש מרוצה מהשיער המתולתל (!) שלי.
שלום שלום אני יודע שזה לבנות רק רציתי להגיד שיש פול החלקות ידידה שלי עשתה וזה ממש פצצה ואף פעם לא תדעו שזאת החלקה וגם כשהיא אומרת לו מאמינים לה בלי פאן בלי כולם זה סוף הדרך
אולי זה מאוחר מדיי אבל אל תעשי את זה!~! אם את לא מרוצה מהשיער שלך תחליפי את הקרם שבו את משתמשת.. היו לי תלתלים שהיו בקבוקים מזה יפים... וברוב טיפשותי השמדתי את הכל...עשיתי פתיחת תלתלים (תארי לך מה היה קורה אם הייתי עושה את ההחלקה).. והשיער היה לי מוזר כזה אבל עכשיו הוא די יפה ככה שאם די נמאס לך מהצורה אז עדיף לך כבר ללכת על פתיחת תלתלים ולא על חלק לגמרי כי חלק יותר מבגר את הפנים ולא מתאים לכל אחד... חוצ מזה את יודעת כמה בנים חולים על תלתלים... אני כל שניה צריכה לקלף בני אדם מהשיער שלי! ובשבילי זה סתם שיער רגיל...
ודרך אגב חברה שלי עשתה החלקה ולא יצא מזה כלום חוצ מזה שהיא נראתה כמו קניבל אחרי זה... והיו לה תלתלים מזה יפים... עכשיו היא עם קוקו כל החיים.......
חברה שלי עשתה החלקה ויצא בנזונהה
מאמי אל תעשי את הטעות הזאת חברה שלי יש לה שער קש בגלל זה!