השיר הזה מבוסס על מקרה אמיתי חלקית....מקרה עצוב....
ילדה קטנה עם עיניים כחולות
יושבת בחדרה וחושבת על אותו היום
חושבת ומתחילה לבכות.
היא שבורה מרוסקת לחלקיקים
מנסה להחזיר את האושר לעצמה
מנסה למצוא סיבה לקיומה.
יושבת ונזכרת באותו היום
באותם הפנים באותו המקום.
אך שוב מתחילות עיניים לדמוע
היא כל כך מתחרטט שלא יכלה זאת למנוע.
זוכרת שהלכה ברחוב לבדה
ופתאום מישהו משך בשיערה
חסם את עיניה את ולפת את שפתיה
זוכרת את ההרגשה, איך להיות תלויה ולא בעצמה
ואז זהיא נזכרת בהרגשת האימה..
יושבת בחדר מחזיקה סכין בידה
חושבת אם להעביר על בשרה..
ממשיכה להיזכר באותו היום..
זוכרת איך אותו אחד לקח אותה לצד.
הבגדים כבר לא היו על גופה
היה לה קר אך לא יכלה היא לזוז
רק שכבה בשקט ושתקה.
זוכרת את אותה ההרגשה
אותו הכאב שגרם לה האיש
כבר ידעה שהיא לא ילדה קטנה
כבר ישדעה שאינה בתולה
ילדה יפה עם עיניים כחולות
יושבת בחדר מזילה דמעות
הסכין עדיין בידה הי מנסה לדמיין את ההרגשה
רוצה להעבירו על בשרה ובכך לשים קץ לחייה
לששים קץ לכל יסורייה
לסודה ששומרת בלב
לדבר שלה כל כך כואב..
היא ממשיכה להזכר איך פתאן נשארה היא לבד
באמצע שום מקום בלי אף אחד
ערומה פגועה לבד וכואבת.
זועקת לעזרב אך איש לה לא עונה.
השעה מאוחרת בלילה
ילדה יפה חוזרת הביתה
לבדה ובעינינה דמעות.
ילדה יפה עם עיניים כחולות יושבת בחדר וחושבת
אין בה יותר את הכוח לחיותֿ
ולבסוף היא נשברת וחותכת.
הדם מתלחיל לזלוג מורידיה
זהו סוף לחייה...חחיים שחורים ומלאים כאב..
ואז מרגישה שזהו...
ילדה יפה שוכבת בשלולית של דם
ילדה קטנה עם עיניים בצבע ים..
ילדה שרק רצתה חיים ורודים
חיים שקטים ומאושרים
ילדה שחייה נגמרו
בגלל אחד ששינה את חייה באותו הלילה
שוכבת בריצפה ללא תזוזה
רואים רק את שברי ליבה...
שברי ליבה שזועקים 3 מילים:
"אני רוצה חיים"!!!





