אמא כולי צמרמורת..!!
את כותבת מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
קטנטונתת את כישרונית בטירווווווווווווווווווף!!
תמשיכי לכתוב ולהעלות לנו ת'שירים!!
אופתותך אתי.
תודה יפים שלייי
לוב יו אוללל!!
😢 😢 😢 😢 😢
דייייי דיייי זה הסיפור הכי עצוב שקראתי בחיים שלייייייייייייי
ועוד סיפור אמיתי..
יש לי צמרמורתרצחחחחחחחח
😢 😢
וואי כמה זמןלא נכנסתי לפההה..
תודה לכל מי שהגיב לייי
אוהבת אותכםםםםם
😍 😍 😍 😍
בובה...השיר ממש מהמם..!! 😊
מאמי על מי כתבת את זה...??
אני מתה....
אאממאא....!!
אוףף עשיתי משתמש חדששש
השני לא טובבב..
אממ כתבתי את זה על עצמי...
אבל בחלק מהדברים הגזמתיי..
כאילו אני חיה ....חח
מואאאההההההה