יש לי חבר 7 חודשים אני אוהבת אותו נורא ואני רוצה להיות איתו לנצח..😊....
למה לא אהבה ראשונה שלי בינתיים נמשכת רק שנתיים 😊
לכל אחד יש הרבה אהבות בחיים....אהבה ראשונה בהחלט חזקה ויכולה להישאר לנצח..אך השאלה אם היא תהיה יותר חזקה מאהבה אחרת....כי יש כל מיני סוגי אהבות.....
יש ויש....
אם האהבה היא חזקה ויש אמוון ואין הרבה ריבים והתווכחויות..קנאה וכו'..
אז למה לא???!
אני מכירה זוג שהם חברים מכיתה ז'...והיום הם נשואים עם ילדה והולך להם מצווין בלי עין הרע!
**הם בני 25 עכשיו..תחשבי כמה זמן נמשכה האהבה!ואני בטוחה שהיא תמשיך עוד!!
הלוואי והיה נמשך 😊 אחרי זה באה אהבה שניה שזה גם לא פחות מאהבה ראשונה 😊
אבל תלוי זה יכול להימשך ויכול לא 😊
זה תלוי כל אחד ואיך שהוא אוהב את מי שהוא אוהב כאילו.. עד כמה את אוהבת אותו
ברור שזה יכול להמשך לנצח.. יש ויש....
זה הכל תלוי בבןאדם
זה תלוי גם בצד השני ובאהבתו 😊
אני חושבת שזה אפשרי... 😊 אני מכירה אנשים שהיו ביחד מגיל 16 ועכשיו הם נשואים.. בני 20+
הלוואי ושלי תימשך... 😍
לדעתי בטח שזה אפשרי המון בהצלחה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יכול להימשך גם אני מכירה אנשים שהם יחד מגיל 15 ועכשיו נשואים בני 30 ו 40 😊
חחח לי לא נמשכה אבל עדיין נשארו הרגשות 😁 😍
מקווה שהשני ימשך 😍 😍 😍
מי כמוני בינתיים מבין.........
ואי אני כולכך אוהבת לענוד את הטבעת שאהובי נתן לי!!!!!!,איני יכולה להוריד אותה מאצבעי!!!!!!
גם אני לא יוכלתי להוריד אבל בסוף הורדתי ונשארו לי זיכרונות טובים רק וקצת כאב 😍
אצלי סבא וסבתא שלי חברים מגיל 12 😯 והם עדיין ביחד אפילו שהם רבים לפעמים!!!!!!11 והם בני 70 או 80 עכשיו...