QUOTE אצלי סבא וסבתא שלי חברים מגיל 12 והם עדיין ביחד אפילו שהם רבים לפעמים!!!!!!11 והם בני 70 או 80 עכשיו...
אם חושבים על זה.. זה דיי מבאס..
כאילו לשכב עם בנדם אחד כל החיים... אין גיוון...
טוב לפחות הם מאושרים...
אבל לדעתי, ואני לא אוהב את הדעה הזאת.... שום דבר לא נמשך לנצח..
לכל דבר טוב יש סוף..
בעיקרון אבל זב נכון.... אין דבר שנמשך לנצח.. 😨 יוו אני אוהב אותו 😨





