QUOTE
מתקרבים לעט לעט ואז מתנשקים (בפה יאנו דה) ואז הלשון ואז כול הגוף סתם בצחוק
זאתי נשיקה אם הלשון אם הפה סבבה
אמרתי לך 😁
אני ציטטתי את זה מהידים ומהראש חחחח
חחחחחחחחחח
גם אני לא ידעתי מה לעשות אבל פשוט הקשבתי לצד שלי שאמר לי תזרמי ותעשי מה שאני עושה יהיה בסדר
אויייי הנשיקה הראשונה תמיד מגעילהה !!! בעע תיתנקי מהר ואז תעברי למישו אחר ותיתאמני אליו חחחח
למה מגעילה :?: :?
הכי מרגשת שיש :!:
QUOTE
אויייי הנשיקה הראשונה תמיד מגעילהה !!! בעע תיתנקי מהר ואז תעברי למישו אחר ותיתאמני אליו חחחח
:!: :!:
תיזרמייי פשוטטט..
וואי מתוקה תקשיבי..
שאת איתו זה כבר משו אחר..
נשיקה הראשונה זה משו בסט..=)
שאת איתו את כזה מתנתקת מהעולם.. מכולם!
תזרמי בובע זה הפתרון היחידי!! :wink:
אמממ....אין מדריך....מתקרבים..וקורה מה שקורה....רק בלי שיניים חחחחח
חחח...מאמי...זה פשוט קורה...
כשאת תיהיי איתו..תאמיני לי שאת כבר תדעי מה לעשות...
רק..בבקשה....בלי שיניים...ותנסי לא לבלוע אותו.....זה פשוט דוחה...
כשיהיה מישהו שתאהבי או שתרגישי איתו נוח....זה יבוא לבד..מבטיחה..
בהצלחה...חחחח..... :biggrin:
נשיקה ראשונה באמת הכי מגעילה חח =/
אבללל סה"כ זה כיףףף.. זרמי עם זה מאמיי :wink:
[b]לא נכוןןןןןןןןןןןןןןן נשיקה ראשונה זה כזה סבבבה חחחחחחחח
תקשיבי אין דבר כזה איך עושים צריך פשוט לזרוםםםם
מתקרבים פותחים תפה מכניסים תלשון וזהו חחחחחחח
בקיצור כשזה יגיע את תראי שצריך פשוט לזרום!!!
וכמו שמישי פה אמרה לא לבלוע אותו חחחחחח זה הכי דוחה גם שמנסים לאכול אותך בעעעע זה כזה מגיעל
בהצלללחה..!
QUOTE
נשיקה ראשונה באמת הכי מגעילה חח =/
הכי מגעילה :?:
יש לךך טעות בובהה :?
זאת הנשיקהה הכיי מתוקהה שיש :wink:
.צריך רק להינות איתה ולזרום איתההה ואממ...זהו חיחיחי
בהצלחה :biggrin: