אבל אם מישהו לא יודע בדיוק מה לעשות עם הלשון אחרי שמכניסים אותה:
תחליקו אותה על הלשון של בן/בת זוגכם בתנועות מעגליות, כמו שמלפפים משהו ,
כמו ששמים מסקינטייפ על משהו יותר מסיבוב אחד.
כמובן שזה לא חייב להיות רציף.
נכון זאת שיטה טובה אבל אני הכי אוהבת נשיקה עמוקה עד הגרון 😮ops:
[/quote]
זאת הנשיקהה הכיי מתוקהה שיש :wink:
:biggrin:[/quote]
:!: :!: :!:
QUOTE
לא נכוןןןןןןןןןןןןןןן נשיקה ראשונה זה כזה סבבבה חחחחחחחח
תקשיבי אין דבר כזה איך עושים צריך פשוט לזרוםםםם
מתקרבים פותחים תפה מכניסים תלשון וזהו חחחחחחח
בקיצור כשזה יגיע את תראי שצריך פשוט לזרום!!!
וכמו שמישי פה אמרה לא לבלוע אותו חחחחחח זה הכי דוחה גם שמנסים לאכול אותך בעעעע זה כזה מגיעל
בהצלללחה..!
אני איתך :!:
נכון אין כמו נשיקה ראשונה :wink:
ואאאאי אני כלכך מתרגשת אתם מזכירים לי את הנשיקה הראשונה שליייייייי 😮ops: 😮ops: 😮ops:
אתה לא צריך לחשוש או משהו כי כשזה יבוא אתה פשוט תזרום ... בדוגרי אין פה בכלל מה להסביר..
זה כמו לשטוף ידיים , אתה פותח את הברז כל אחד והדרך שלו אבל כעיקרון זה אותו דבר אצל כולם גם כאלו שזאת פעם ראשונה שהם פותחים ברז... טוב אני יודעת שזה דימוי דפוק אבל זה עדיין רק דימוי ......
בהצלחה וספר לנו :biggrin: :biggrin: :biggrin:
חחחחחחחחחח
על מה מדברים לי פה...
פשוט זורמים וזהו לא יותר לא צריך להתחיל להיסתבך שעתיים להסביר פשוט זורמים..
וואלה אין לי מושגג עדיין לא התנשקתי.. :roll:
ו..עצה לי אלייך.. פשוט תזרמייי!!
ממ....זה לא משו שלומדים אבל הפרטים החושבים בצריך ריח פה טוב ולעשות כיף לצד השני אני יגיד לך אני התנשקתי והיה לי ממש נחמד פשוט משחקים אם הלשונות וכל הזה
נשיקה צרפתית - התמזגות שפתיים שם לפחות שני אנשים..
תוך כדי משחק עם הלשון =]
חחח נשיקה ראשונה זה אמור להיות טובבבבבבב.....
חחח רק חבל שאצלי זה היה כיתה ח' {היום י'ב} עם סתם איזה פליצה אחת
חחחחחחחחחחחחחחחחח
"איזה פלאצה אחת.." קרעת אותי כאן..חח
כן נשישקה רשונה זה משהו קסום כזה פרפרייייייייייייים מלא מלא פרפרייייייייייים... וואי זה היה מזמן...חחח
כן פשוט תזרמי כל אחד והסגנון שלו ואני בטוחה שתסגלי לעצמך סיגנון משלך... 😊
אל תדאגי בהתחלה אף אחד לא יודע מה בדיוק צריך לעשות...... אבל פשוט זורמים......
אבל כעיקרון לנשיקה אין חוקים...
שם המשחק הוא זרימה וניסיון
כשיגיע הזמן זה כבר יבוא לבד....לא צריך להתאמן ולא צריך ללמוד איך....זה יבוא לך בטבעיות...
אני גם לא התנשקתי וזה נראה לי מסובך בטיירוף ואפילו מגעיל.
חחחח זה לא מסובך ולא כלום....
פשוט נהנים עם זה 😊 עושים מה שרוצים, ואם הבנזוג התנשק כבר, אני בטוחה שהוא (או היא) ילמד אותך כבר 🙄
וזה בטוח 1000000% הדבר הכי לא מגעיל שיש!!
גם אני חשבתי שזה מגעיל בהתחלה ושאני לא יאהב את זה, אבל זה ממש ממש לא 😊 מתמכרים לזה 😁