קראתי רק היום (באיחור רב מאוד!) את הפרק האחרון לבינתיים,
האמת היא שאנלא הכי חדשה באתר אני פשוט לא כותבת הרבה,
אני כותבת רק למי שמעניין אותי לכתוב לו... (כמוך)
בבקשה תמשיכי תסיפור אני משתוקקת לקרוא אותו כבר!
אויייייייייייי אנשים!!!!!!
זו הפעם הראשונה זה שבוע שהמחשב שלי מסכים לי להכנס סוף סוף לאתר!
אתם מאמינים?! איזה קאקה זה!
טוב אז הנה המשך... ואם המחשב יהיה בסדר אני אפרסם עוד המשכים כי הסיפור לא נגמר!
ותודה לכל מי שהשאיר תגובות... מואההההההההההה שרופה על כולכם!!!!
פרק 14:
הרמנו את הראשים וראינו איך החולצה שלו לאט לאט טובעת בערמה אחת עם החולצה שלי בתוך המים... ורק בלופ בלופ נשמע...
הוא הסתכל עליי בעיניים צוחקות והפיל אותי שוב על החול.. המבטים שלנו נפגשו, עיניים כחולות כהות... שכל כך הקסימו אותי בפעם הראשונה שנפגשנו... שכבנו בשקט וראיתי רק את העיניים שלו... הרגע היה קסום ושנינו היינו מוקסמים מהכישוף שהלילה הטיל על העולם...היה כל כך שקט ורק תנודות קלות של המים הפריעו לדממה.
השפתיים שלנו נצמדו בנשיקה חמה והידיים מסביבי... האויר במערה היה קר אבל החום של שנינו היה חימום נפלא.
התגלגלנו על החול ורק הבגדים נשארו מאחורינו... המכנס שלו והחצאית שלי...
הסרט שהיה לי בשיער השתחרר ונשאר גם הוא איפשהו מאחור...
התגלגלנו עד המים ונכנסנו לתוכם... החזקתי אותו והוא חיבק אותי... נכנסו למים עד הצוואר ואז הוא חדר לתוכי... זה היה כל כך מיוחד... כל כך מוזר ומענג עד שכבר לא היה לי משנה מכלום אבל למרות שהמוח שלי התמלא בערפל התשוקה שגדלה מרגע לרגע נזכרתי בסצנה בספר שקראתי... בדיוק ככה זה היה כתוב... מים, רעש של מפל.. קולות הלילה. הכל חלומי ומופלא!
ככה אני רוצה שתהיה כל פגישה שלנו.
חזרנו הביתה כבר לקראת הבוקר ובכלל לא רציתי לעבור לחדר של מלוני אבל צריך... כשנכנסתי לשם, היא כבר לא ישנה.
סליחה אם הערתי אותך.. לחשתי. זה בסדר, אני תמיד מתעוררת מוקדם... אמרה, ושוב הסתובבה אל החלון. למה? שאלתי וניגשתי לחלון. נו... דבר ראשון אני אוהבת את הזריחה פה, במיוחד בחורף, תראי איזה צבעים. הסתכלתי ובאמת הכל נראה כמעט (רק כמעט) יותר נפלא מהשתקפות המים במערה שלנו. ומה הדבר השני? שאלתי. יש לי סיוטים, לחשה.
תודה מאמי שהגבת
ומה עם השאר? אין תגובות? 😢
שנה לא היה המשךך ועכשיו המשך כזה קצר??
המשךך ארוךך ארוךך התגעגעתי לסיפור
בקשה... ואולי פשוט לא ראו את ההמשך.... 😕
מה את עושה צחוק??!??!
זה הסיפור הכי יפההההההה שיש פה באתר ואת צריכה לשלוח אותו להוצאה לאור ומהר!!!
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סיפורררררר בן זונה!!!!!!!
סיפור מדהים !!
תפרסמי הכל עכשיו ומיד !!!
אין המשך?????????????????????????????????..
אני דורשת המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חחחח תודה אנשים... מתה על כולכם..
רק היום חזרתי מטיול ואני עייפה מוות 😛 ככה שאני מבטיחה המשך מחר או בזמן הכי קרוב שיש
ושוב תודה
מקווה שאתם נהנים..מואההההההההההההההההה 😊
מה עם המשךך??
יבשת אותנו כבר
בבקשה תמשיכי!
אני כבר מכורה לסיפור שלך!!!!
אנלא יכולה להפסיק! תמשיכי!
ואיי מאמי את חייבת להמשיך!! זה כזה יפהההה