למה את לא שמה המשך??.
זנחת תסיפור
הרבה זמן כבר לא שמת את המשך הסיפור!
וכבר שכחתי את מה שקרה קודם עד כדי כך שהייתי צריכה לקרוא הכל מהתחלה (דרך אגב דווקא נהניתי לקרוא שוב את הכל!)
אז בבקשה בבקשה, תשימי את ההמשך!
כולם פה נראה לי מכורים כבר לסיפור שלך!
תתחשבי בנו!
את גדולה+תודה מראש.......
היוש אנשושים... אז ככה..
כבר מזמן ( ממששששש מזמן) לא שמתי המשך... אני לא יודעת אם אתם עדיין זוכרים אותו בכלל אבל את זה אפשר לתקן ( לקרוא שוב)
אז הנה שוב לקחתי את הרעיונות לתוך הראש ומתחילה לכתוב...
מקווה שתהנו מההמשכים שיבואו בזמן הממש קרוב..
ותודה על תשומת הלב...
יששששששששששששששש אין לך מושג כמה אני שמחה עכשיו התגעגעתי כ"כ לסיפו המושלםם הזהה!!!!!!!!!!!!!!!!!11
😂 ישששששש
המשךךך!!
מחכיםם!!!
ואל תייבשי אותנו כמו כמה פהה 😊
אוהבתת
בתאלושששש
חחחחחח תודה על תשומת הלב והנה המשך..
פרק 15:
יש לי סיוטים, אמרה ואני לא ממש הבנתי עד כמה גרועים צריכים להיות סיוטים כדי שהם ישאירו אותך בחרדה כל בוקר. זה קשור לדוריאן? שאלתי. היא הרימה את עיניה והנהנה בחיוב לומרות שהייתי בטוחה שהיא הייתה מעדיפה שלא. הוא סיפר לך? שאלה. לא, הוא רק אמר שעדיף שאני לא אדע כלום. הוא אמר לך שאת בסכנה הכי גדולה? שאת זאת שתיפגעי אם הם יתפסו אתכם? שאלה. ניגשתי אליה והתיישבתי מולה. תספרי לי הכל...
והיא התחילה לספר... הכל התחיל לפני 5 שנים, כשאבא שלהם קנה חברת ביטחון קטנה. במשך השנתיים החברה גדלה פי 20 ונהייתה שותפה של המלכה ( הם הרי באנגליה) עצמה. ואז התחיל... המכתבים המאיימים מכל מיני אנשים. הם איימו שיחטפו את ילדיו אם הוא לא יספק להם כסף או נשק. בהתחלה הוא לא האמין... עד שהם חטפו אותי, היא שתקע לרגע... הם שלחו לאבי מכתב שבו הם דרשו ממנו כמות גדולה של נשק. בהתחלה אבי לא האמין למכתב אבל אחרי שלא חזרתי הביתה לאחר כמה שעות, הוא התחיל לדאוג... ואז הם התקשרו. הם פירטו מה הם רוצים והוסיפו שאם הם לא יקבלו את מה שהם רוצים... הם יפגעו בי... אבא אמר שהוא צריך זמן והם נתנו לו אותו. 3 יממות. אחרי שתי יממות הם התחילו להשתעמם, אז הם... התחילו "להשתעשע" איתי.
הייתי רק בת 11! היא כבר בכתה, חיבקתי אותה וניסיתי להרגיע. די... אל תספרי יותר... ישבנו כמה זמן בשקט ואני ליטפתי את ראשה בניסיון להרגיע. לאחר שהיא נרגעה היא הסתכלה לי בעיניים. עכשיו את מבינה למה דוריאן הזהיר אותך?
למה אין תגובות?
נו טוב אז אני לא אשים בינתיים המשך....
יאווו סיפור מושלםםם..!!!!
סוך סוך המשכתתת...(:
המשך דחוףף..1!!!!
או! תודה! לפחות תגובה אחת...
טוב תהנו ( אם מישהו קורא את זה בכלל)
הוא לא רוצה שאותו הדבר יקרה לך... הוא אוהב אותך...מאוד. הסתכלתי עליה ואמרתי שאני יודעת.
כואב לו, אמרה. הוא סיפר לי שכשהוא רואה אותך עם מייקל הוא רוצה להחטיף לו... ממש חזק... חחח . אני יודעת, לחשתי. אני צריכה להגיד למייקל שהכל נגמר, הוא הרי מרגיש שאנחנו כבר לא כמו פעם, סיימתי. מלוני חייכה אליי בשובבות ושאלה, כבר שכבתם?
הסמקתי כמו עגבנייה אבל מה לעשות... לעשות את זה ולדבר זה שתי דברים שונים... אז אני מבינה שכן... אמרה מלוני והסמקתי עוד יותר.
עברו שבועיים מאז הפעם האחרונה שהייתי עם דוריאן... והייתי באיחור של שבוע. התחלתי לפחוד, ומה עם זה הריון? המחשבות על זה מילאו אותי בחום ואהבה כה גדולה עד שהרגשתי שאני חייבת לתת את האהבה הזאת על מישהו, לחלוק את הדבר עם אחר, אבל זה היה אסור, לא עם דוריאן ולא עם אף אחד אחר. וחוץ מזה מי יודע, אולי זה פשוט איחור.
אחרי 2 שבועות נוספים כבר הייתי בטוחה, זה לא סתם איחור ואני בהריון. הייתי מפוחדת מוות מכך שאני אאבד את דוריאן אם זה יתגלה לו. אבל התת מוסר שלי היה מאושר אפילו מהמחשבה שיש בי משהו חיי. משהו קטן כל כך שיכול להיות ילד. ילד מהאדם שאני אוהבת בעולם הזה והבא. ילד, שיהיה דומה שאביו לאמו, שיהיה דומה, לנו. בכל יום שעבר התאהבתי עוד ועוד ביצור הקטן הזה והייתי מאושרת. ידעתי בהוריי לא ישמחו על הדבר כיוון שאני עוד קטנה לילד משלי, אבל עדיין הייתי מאושרת.
כבר חודש שאני שומרת את הסוד הזה איתי ואפילו לדוריאן לא סיפרתי. הפגישות שלנו הפסיקו כיוון שהייתי בלחץ מהלימודים. זו השנה האחרונה שלי, ויש הרבה בגרויות. ממייקל נפרדתי כבר מזמן... לא יכולתי כבר לסבול את נוכחותו לידי, אולי זה בגלל הבחילות או אולי פשוט כי הוא כל פעם רצה רגע אינטימי. הוא שאל למה, ואני פשוט אמרתי שאינני יכולה, הסתובבתי והלכתי מהמקום.
מדהיםם!!
התגעגעתי מלא מלא לסיפורר שמחה שהוא חזרר!
המשךך
וואי סיפור יפהההה
געגעתי עליו חחחח
שימי המשך..
אוהבת*-*אולוש*-*
המשךךך
בקשהההההההההה
המשךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יאווו....סיפור מהממםםםם..!!
מעניין מה יקרה סוף!!
המשך דחוף!!1