בננות עוד שבועיים בעז'הה לי ולנסיך שלי יש שנה
עכשיו אני עושה לו אלבום אני ישתף בהמשך
ואני עושה לו מראה עם תמונה
עכשיו מישהי יכולה לעצצב לי בפוטו שופ תמונה שלנו שאני ישים שםם
בבקשהה תעזרו לי זה דחווף ביותתר
תודה רבההההה :]
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

