קודם כל, שלום 😁 מה נשמע?!
אפשרי להגיד שאני חדשה כאן, זו פעם ראשונה שאני כותבת בפורום אבל אני תמיד נכנסת לקבל רעיונות וסתם לראות מה השתנה...
אז ככה - אני צריכה עזרה די דחופה.
לחבר שלי יש יומולדת 21 עוד חודש[אני בת 16.5 לידע כללי 😊 ]
הוא בצבא ולא כל סופשבוע חוזר הביתה [קרבי - גולני] .
אנחנו 3 חודשים ביחד עוד מעט...
ביום של היומולדת הוא יוצא הביתה אבל בגלל שהבסיס שלו מאוד רחוק והנסיעה היא לפחות 4.5 שעות באוטובוס כנראה שהוא יגיע הביתה אחרי צהרים לקראת ערב ככה שאין לי אפשרות לעשות אותו מלך ליום אחד, לקחת אותו לספא בתי קפה למינהם. ביום של היומולדת אנחנו יוצאים, אני עושה לו הפתעה יחד עם החב'רה שלו מהבית ומהבסיס+משפחה מצומצמת. אני יודעת שהוא מאוד רוצה שיקנו לו מפוחית אבל אני מאוד רוצה לקנות לו שרשרת.
מה עדיף לדעתכן?!?!?
הוא מאוד אוהב לנגן.. ולא פעם שמעתי שהוא רוצה מפוחית. [הוא מנגן על גיטרה, תופים ועוד כמה - שכחתי 😁 ]
בקיצור חשבתי על זה ואני בדילמה
מה לקנות?
מפוחית או שרשרת?
ואם מפוחית אז יחד עם חריטה.
השאלה היא מה כבר אפשר לחרוט על מפוחית?? אין לי רעיונות בגרוש!!!!!
אני צריכה רעיון למשפט, בבקשה.
חוץ מהמפוחית/שרשרת[!?] אני גם אקנה לו חולצה שהוא ילבש באותו יום כשנצא ועוד כמה דברים קטנים ודברים שאני כנראה אכין...
סורי על החפירה הייתי חייבת להראות תמונה כללית שתוכלו לעזור ליי יותר... תודה רבה, שירני (: 😁
היא זה משהו שהוא אוהב ויש לך אאפשרות לקנות לו
אז למה לא..?
נאפי תעזור לך עם משפט 😊
ואת יכולה לשים את זה בקופסא יפה עם חולצה ולפזר שוקולדים עלים יבשים וכאלה..
או להוסיף בוקסר
מאמי לדעתי עדיף מפוחית אם זה מה שהוא רוצה
וגם יש בזה מסר אישי כי את חורטת וזה ממש מיוחד
את יכולה לחרוט
"אתה המנגינה שבליבי"
"כמו צליל אתה מנגן על מיתרי ליבי"
"אתה מנגינת אהבתי"
"אתה היחיד שיודע לפרוט על ליבי"
וכמו שחופיתו'ש כתבה את יכולה לשים את הכל בקופסא
עם שוקולדים ולכתוב נגיד "אתה הדבר הכי מתוק בשבילי"
או "אתה האהבה המתוקה שלי"
ברוכה הבאה דרך אגב לאתר מאמי תהני
אם את צריכה משהו אני כאן תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נממממ עדף את מה שהוא רוצה,
כי בתאכלס הוא מקבל תמתנה והוא צריך לאוהב אותה לא את, :]
לפפי דעתי לכי על המופחית
וכמוו שנאאפיי אמרה תחרטי עליה מאחורה ... 😊
QUOTE (נוייהה @ 09/10/2007) נממממ עדף את מה שהוא רוצה,
כי בתאכלס הוא מקבל תמתנה והוא צריך לאוהב אותה לא את, :]
לפפי דעתי לכי על המופחית
וכמוו שנאאפיי אמרה תחרטי עליה מאחורה ... 😊
😊
מפוחית! תקני לו מפוחית זה ממש מגניב שהוא מנגן על זה...[=
ואת יכולה לחרוט לו "play our love" או "songs made out of love"
השאלה כמה עולה מפוחית כמו שצריך...איכותית כזאת...אוליי ישאר לך קצת כסף ותוכלי להוסיף איזו חולצה או בוקסר מתוק...
צודקות... האמת שאין לי מושג כמה עולה מפוחית אני צריכה לברר בחנות לכלי נגינה.
מקווה שיהיה לי ת'כסף לקנות אותה..
נאפי ממש אהבתי את המשפטים!!! תודה רבה לכן עזרתן לי מאוד.
שיהיה אחלה לילה... ושוב, תודה רבה רבה רבה 😊 .