פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מתנות אפשר לנעול...אם בא לכם...

אפשר לנעול...אם בא לכם

✍️ OrtalBe 📅 06/10/2007 13:58 👁️ 382 צפיות 💬 4 הודעות 🔒 נעול
תודה על העזרה !!!!!!!!!!!!!!
הסתדרתי כבר..:\
אפשר לנעול...אם בא לכם



עשיתי ערכת משהו משהו לגיוס חח
לא בדיוק יפה יצא לי..
גם לא עושים את הערכה עם הדברים האלה
אבל סתם יצא לי...חח
כי חשבתי על 2 דברים עם"משהו"
ואז ניסיתי לחפש לכל דבר ששמתי בקופסא"משהו"
חחח
אז ככה
אני צריכה שתגידו לי מה לרשום לכל דבר..כאילו"משהו...?"
אז ככה

-מחברת קטנה ספירלה-שמתי בפנים כזה כתבתי משהו שמישהי שמה בפורום"לאהוב אותך זה.."לקחתי ממנה את הרעיון חח אבל במחברת עצמה רשמתי דברים אחרים ממה שהיא רשמה שם...
כאילו המצאתי דברים שיותר קשורים אליי ואליו ואז אחרי כל משפט במחברת שמתי תמונה שלי ושלו
ועל הכריחה של המחברת רשמתי "לרועיקי החייל הכי יפה בצה"ל" עם תמונה שלנו מתנשקים מהחודש...
ובין הדפים אני אשאיר לו מקום לכתוב לי דברים וגם רשמתי לו שבכל קצה עמוד שמצוייר כוכב אני ארשום לו עצה איך להוציא גימלים בשביל לבוא אליי..😊
אז איך אני אקרא למחברת?כאילו אני יעטוף אותה..בעטיפה הרגילה שעטפתי איתה גם את הקופסא עצמה..
ואז ארשום עליה משהו..?..חשבתי על "משהו ממני" או "משהו לקרוא ולכתוב"

-יש לי גם במבה אדומה קטנה..אממ"משהו..?"
ויש לי גם ביסלי פיצה שכנראה אחליף לברביקיו..מה לכתוב?
לעטוף את הביסלי והפיצה ולרשום עלייהם אותו דבר?
או לכתוב על כל אחד מהם אותו דבר בלי לעטוף?
או על כל אחד מהם משהו אחר בלי לעטוף?
או על כל אחד מהם משהו אחר עם לעטוף?

שוקולדים-
יש לי 5 כיף כך
4 פסק זמן
3 מקופלת
לרשום על כל סוג שוקולד לחוד?
לעטוף כל סוג שוקולד לחוד?
זה ברור לי לרשום"משהו מתוק"
אבל..לא יודעת איך ואיפה חח זה 12 יחידות של שוקלד...אולי אפזר אותם בפנים ואדביק על המכסה של הקופסא מבפנים אחד מכל אחד מהם ועל כל אחד ארשום משהו נגיד פסק זמן"משהו מתוק להפסקה"
על המקופלת"משהו מתוק..אממ(הלפ מי)..............."ועל הכיף כיך"משהו מתוק לכיף"?
אוף לא יודעתת חח


יש לי גם פרינגלס ירוק גדול בטעם שמנת חמוצה ובצל חח
לעטוף או לא?לכתוב מה?

לשאר הדברין כבר מצאתי משהו..אז ערכתי מה שכן מצאתי..
תודה על העזרה מראש..😊
על החטיפי אנרגיה תכתבי משפט אחד לכולם
נגיד: "משהו בריא לכל שעה שנותן גם טעם טוב בנשמה"

למחברת את יכולה
"תיעוד של אלפי רגעים ודברים"


לבמבה: "משהו מתוק ובצבע אדום כדי שיראה שאני אוהבת אותך המון"

ביסלי: "גם אם לפעמים הרגעים קשים, את הכל אנחנו עוברים" (כי ביסלי הוא קשה)

תעטפי את הביסלי פיצה ותכתבי אותו דבר כן.


את המסטיקים תעטפי הכל ביחד זה דבילי לעטוף
כל אחד בנפרד לדעתי...
את יכולה לכתוב "משהו שמעביר את השיעמום ועושה טוב בפה זה ברור"

לגבי הטלק והמצית סבבה

על המחזיק מפתחות "משהו שלא יגמר לעולם, כי האהבה שלנו גוברת על כולם"

למראה: "משהו כדי שתוכל לראות את היופי שבך ותבין כמה אני אוהבת אותך"

שש בש: "משהו לשעות השיעמום"

לשוקולדים תקחי קופסא אחת תשימי בפנים את הכל ותכתבי "משהו מתוק
לבנאדם הכי מתוק שלי"



חחחחח כמה שאלות זה היה נחמד😊

מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אל תעטפי את הפרינגלס ואת יכולה לכתוב
"משהו טעים לשעות הרעב"
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 06/10/2007) על החטיפי אנרגיה תכתבי משפט אחד לכולם
נגיד: "משהו בריא לכל שעה שנותן גם טעם טוב בנשמה"

למחברת את יכולה
"תיעוד של אלפי רגעים ודברים"


לבמבה: "משהו מתוק ובצבע אדום כדי שיראה שאני אוהבת אותך המון"

ביסלי: "גם אם לפעמים הרגעים קשים, את הכל אנחנו עוברים" (כי ביסלי הוא קשה)

תעטפי את הביסלי פיצה ותכתבי אותו דבר כן.


את המסטיקים תעטפי הכל ביחד זה דבילי לעטוף
כל אחד בנפרד לדעתי...
את יכולה לכתוב "משהו שמעביר את השיעמום ועושה טוב בפה זה ברור"

לגבי הטלק והמצית סבבה

על המחזיק מפתחות "משהו שלא יגמר לעולם, כי האהבה שלנו גוברת על כולם"

למראה: "משהו כדי שתוכל לראות את היופי שבך ותבין כמה אני אוהבת אותך"

שש בש: "משהו לשעות השיעמום"

לשוקולדים תקחי קופסא אחת תשימי בפנים את הכל ותכתבי "משהו מתוק
לבנאדם הכי מתוק שלי"



חחחחח כמה שאלות זה היה נחמד😊

מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני רוצה מאבל משהו שמתחיל ב"משהו"
ולא כזה ארוך..חשבתי על 2 מילים גג 4 מילים לכל מוצר חח

אז המחברת והביסלי אם את יכולה למצוא לי משהו אחר חח
ובקשר לשוקלדים...אין מקום לשים את זה בתוך קופסא..זהה יה בתוך שקית אבל פתחתי אותה בשביל לפזר בקופסא בגלל שאין מקום..זו קופסאת נעליים לא גדולה במיוחד...אז...

בקשר למחזיק מפתחות המראה והבמבה-זה סבבה יש אבך איכשהו לקצר את זה קצת?חח

בקשר לפרינגלס והשש בש-סבבה..😊


תודה רבה מורני..
ננעל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
🔒 נושא זה נעול ולא ניתן להגיב בו

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך