יש את בני ילד רע...
(זרקו על בני סלע)
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/09/2007) karnusha_167חחחח אנחנו פשוט הורסים לעצמנו את השירים סתאםם
היו עוד שירים שהיו ככה אבל חשכתי אותם 😛 חחח ואני? בחיים לא יהרוג אותך :]
סתאםם
שמאוהבת- חחח כהה שמתי לב פעם שיש עוד כאלה אבל שחכתי 😛
רגי- אני יותר קשה לי לקלוט :] אז קלטתי את זה היום שאח של ידיד שלי התחיל
לשיר לי אני פורים P: חח
אוהבת אותך יפה שלי
חחחחחחחחחחחחח כלכך נכון..
וואי דיי אתם הורגים אותי אני עם דמעות פה חחחחחחחחחח......
QUOTE (gal_n @ 24/09/2007) QUOTE (ילדהמשומשו @ 24/09/2007) יש גם ...
"יוסי בכינור פסי בתוף משה בחצוצרה והמערוך ..."
גם .. הסוף הכי לא קשור
אף אחד לא יודע מה המילה שם חחח
והמה הרחוב
חחח 😊
חחחחחחחחח פעם ראשונה שאני יודעת מה ההמשך המקורי חחחחח(וההגיוני)
חחחחחחחח תמיד שרנו "והמערוך" חחחחחחחחחחח 😂 😂 😂 😂
חחח נו מה אתם שרוטים ?
זה אני פורים אני פורים
שמח ומבדח . . .
. . .
לה לה לה להלהלה
לה לה לה להלהלה
לא אפצ'י !
ליפית- חחח P:
דניס- חעחעחע על זה לא שמעתי? או שכן לא יודעת
karnusha_167- מתי שתרצי
תמר- אני יודעת שזה ככה אבל שאנשים שרים את זה הם שרים את זה אפצ'י חחחח
QUOTE (בר_המלכה @ 24/09/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נכוןןןן
אבל יש עכשיו שילוב חדשש
יונתן הקטן רץ בבוקר אל הגן הצטנן המסכן וקיבל נזלת
חחחחחחח מישהו שר את זה ככה בשיעור תיאטרוןן כמה צחקתייי
חחחחחחחחחחח
אנחנו מעוותים שירים 😂
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/09/2007) ליפית- חחח P:
דניס- חעחעחע על זה לא שמעתי? או שכן לא יודעת
karnusha_167- מתי שתרצי
תמר- אני יודעת שזה ככה אבל שאנשים שרים את זה הם שרים את זה אפצ'י חחחח
😂 😁 😉
אגב באמת שרים ככה
רק עושים ללה ללה ללה .
עידד פורים עידד פרוים
וכו' ...
בגלל שזה דומה דוחפים את האפ'צי 😂
-----------------------------------------------
שמתי לב שגם תמר רשמה
לא קראתי תגובות
חחחחחחחחחחחחח 😁
אההההבבתתתיי
QUOTE (limaori @ 25/09/2007) חחחחחחחחחחחחחחח מירבבבב
שאתם אומרים חחחח מירב אני מתחילה לחשוב שאתם חושבים שאני לא נורמלית O:
מיכלי כהה אני יודעת
אנחנו פשוט הורסים לעצמו את השירים 😢 [נכון שזה כיף?]
אוהבת אותכם
^^ חחחחחחחחח את פשוט מצחיקה חחחחח...