הי.....
שמעו עוד כמה שעות יש לבן דוד ששלי יומהולדת ברכה ?
יש לי ..
מתנה ?
אין לי ..
אני רוצה משהו קטן קל להכנה
בבקשהה
תענו
מהר...
שבת שלום ..
בהצלחה לכולם בלימודעם!!!!!!! 😉
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

