אז עברתי את היום הראשון
לא היה קל
ממש לא
מתי שהייתי לבד, כמעט נשברתי אבל לא
ותודה לאל
זה לא קל
יותר מזה
זה ממש קשה
אני כל הזמן חושבת על זה
רוצה לבכות כל הזמן
אבל לא
אז עברתי את היום הראשון
עכשיו אני צריכה לעבור את השבוע
ואז את החודש
אב אני מפחדת
כל כך מפחדת
מרגישה לבד
בלי ההגנה
רוצה שמישהו יגאל אותי מייסוריי
אני רק רוצה שמישהו יחבק אותי
אני כבר לא יכולה 😢
אני חייבת לעבור את זה
מאמי את תהיי חזקה
ואת לא תשברי ולא תתייאשי
את תרימי את הראש וותני חיווך גדול!!
נכון קשה לנו לפעמיים , אנחנו בני אדם
יש לנו רגשות ויש לנו צרכים
אבל צריך לדעת להוציא את כל הטוב שיש ברע!!
ואת תיראי שתגלי דברים חדשים!
את תיראי שהתקופה הזאתי תעלם
ואחרי התוקפה הזאתי תבאו לך תקופה אחרת
יפה יותר!!!!
שאת תלמדי לחייך להסתכל על הטוב שבדבר
שאחרי זה בכלל תצחקי על מה שקרה!!
בקיצור מאמי אני אוהבת!!
ותמיד פה בשבילך!
לכל דבר שאת רוצה
תהיי חזקה יפיופה!!!
QUOTE (--בובית--10 @ 29/08/2007) מאמי את תהיי חזקה
ואת לא תשברי ולא תתייאשי
את תרימי את הראש וותני חיווך גדול!!
נכון קשה לנו לפעמיים , אנחנו בני אדם
יש לנו רגשות ויש לנו צרכים
אבל צריך לדעת להוציא את כל הטוב שיש ברע!!
ואת תיראי שתגלי דברים חדשים!
את תיראי שהתקופה הזאתי תעלם
ואחרי התוקפה הזאתי תבאו לך תקופה אחרת
יפה יותר!!!!
שאת תלמדי לחייך להסתכל על הטוב שבדבר
שאחרי זה בכלל תצחקי על מה שקרה!!
בקיצור מאמי אני אוהבת!!
ותמיד פה בשבילך!
לכל דבר שאת רוצה
תהיי חזקה יפיופה!!!
אני יודעת שברגע שזה יעבור לי
שאני אתגבר עליו
יהיה לי יותר קל
יהיו לי חיים יותר טובים ושמחים
יותר מזה רגועים
אבל זה כל כך קשה
אבל אני לא אשבר
אני חייבת לא להשבר
אוהבת אותך מדהימה אחתתת
QUOTE (koka15 @ 29/08/2007) 😢
ליאורי אניי אוהבת אותך
ואני אותך
😢
מאמי תיהי חזקה ..
את תיראי שהתקקופה הזאת תעבור לך
ותבוא תקופה יותר טובה.
אסור לך ליפול ..תחזיקי את עצמך.
ואן את צריכה משהו אני תמיד פה =]]]
תודה מדהימה אחת
אני מקווה שיעבור מהר😢
הייתי מתה לחבק אותך עכשיו מאמי|חיבוק|
את תמישיכי עודדדדדד
בהצלחה
מאמממיי -
אל תדאאגגגי
כל תקופה רעה
חולפפת
ומגיעה תקופה טובה [:
הכל יהיה בססדדר #
קבללי חייבוווקק ונשיקה
ענקיייתת =))
אוהבת אותתך +!
כתבתי במיוחד בשבילך אשכול...:]
כל מה שאני חושבת רשום שם..
אוהבת אותך 😊
אורטל- חח קיבלתי את החיבוק
תודה מדהימה אחת!!!
לירז- אני יודעת שהתקופה תעבור
אני רק מקווה מהר, אפילו מהר מאוד...
יהיה טוב😊
תודה על העידוד והתמיכה!
אוהבתתת
רגיי שליי- חח הגבתי לך באשכול
אוהבת אותךךך
ליאורי אני אוהבת אותך בובי : (
אם את רוצה , דברי איתי במסן
את לא לבד מאמי
ואף פעם לא תהיי לבד
אני לא אעזוב אותך ואהיה איתך
לאורך כל הדרך תזכרי
שתמיד יש לך מקום אצלי
כדי לפרוק ולקבל כתף חמה
כדי שתהיה לך אוזן קשבת ואהבה
תהיי חזקה את תעברי את זה כמו גדולה
אין דבר שעומד בפני הרצון
הכל יסתדר נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יא ליאורייי שליי כמה כואב לראות אותךך עצובה..😢
מאמיייי תמשיכי להיות חזקה..אל תישברייי !!
כמה שזה קשה.אל תעבריי את זה..
ואני כאן בשבילךך תמיד תמידד..
לכל מה שצצטרכי...
זה יעבור יפהה שלי..את תראיי..
רק...תמשיכי להיות חזקה..את מסוגלת..
אוהבתתתת הכיייי בעוווווווווווולם..!!
*חיבוק+נשיקה *
את תעברי את זה את התקופה הזאתי כמו גדולה.!
את לא תישברי כי אני לא יתן לך זאת.
תהיי חזקה!
דברי איתי.
אוהבת אותך(: