במקום היום היא הגיעה אתמול היא מהממת,שקטה,מהירה,משוכללת וכמה שזה נראה אוטו של דוסים אבל זה הכי לא היא מדליקה מבפנים חבלזז.
אבא שלי מזה התרגש שפעם ראשונה יש לו אוטו שהוא קנה בעצמו מהכסף שחסך כל 21 השנים מאז שהם נישואין.
ב-7 הוא בא לאסוף אותנו עשינו סיבוב איתה ובגלל שזה אוטו חדש וראשון של אבא שלי נסענו לסבא וסבתא שלי לקבל ברכה אוי כמה הם בירכו ואח"כ סבתא שלי באה וזרקה סוכריות בתוך האוטו ,ואז נסענו לסבא והסבתא השניים והם הביא מלח ושום בתוך שקית נגד עין רעה חחח ,איזה אמונות יש להם חחח .
😊
אני עדיין לא מעכלת שיש לנו מזדה חחח אני יעלה תמונות בערב
וכואבת לי הבטןןןןןןןןןןןןןןןן רצחחח ,הרגל אני לא מרגישה אותה 😢 והדמעות יצאות להן סתם 😢 בלי שום סיבה
יאאאאאאאא
מאמי
תתחדשוו
מזל טובב
ותנוחי קצת
תשתי
קחי כדור
ויעבור לךך
אוהבת אותך כל כךךךך
קלולולולולול קלולולולולולו קלולולולולולולו
ת ת ח ד ש ו !!!! 😁
וכל חחח כל אחד ואמונות תפלות שלו , נגד עין הרע!
העיקר שיהיה במזל ((:
וזהירים , ולנהוג בטטטוח ובערנות!!
מזל טוב ((:
יש כאלה שגם זורקים ביצים
אז תגידי מה את מעדיפה ? 😛
ובקשר לאיך שאת מרגישה תכניסי,
את הרגלים שלך לסיר עם מים חמימים ,
ותשימי לך טיפלה מלח =D
שולחת לך חיבוקי גדול!
מתגעגעת!!!
חחחח תתחדשווו שמחה בשבילך
מאמי שיסע לאט ותהנו ממה
מגיע לכם😊 כל הכבוד
ותרגישי טוב מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תתחחדששוו 😊
חחחחח כן,
ככה זה מרוקאים מאמינים באמונות טפלות D:
מאמי תתקלחי
תנוחי ,
תרגישי טוב מותק
אוהבת מלאא
יאא תתחדשו!!!!!!!!!
מאמי אולי זה משמחה<
אל תהיי ככה
תנוחי ויעבור
תתחדששושוווו!!
איזה מזדה?!
וממתי מזדה נראה אוטו של דוסיים?!
חחחח
הלוואי עלי איזה מזדה 6 או 3...חחחח
תהנו מאמייי
תתחדשו(:
ותרגישי טוב מאמי(:
תודה בננות 😊
ועינב זאת מזדה 5
נחתי קצת טיפה עזר 😊
אויייי בשעה טובה!!!!! שתסעו רק בדרכים טובות אמן :]