אופירי איזה מתוקה את!!!
וגם לי יצא להכיר את הבחור
הזה קצת =D
וגילתי דבר מדהים
אורי אתה כ"כ מתוקי אחד!!
ומדהים הלווואי
וירבו בחורים כמוך=D
ואל תדאג לא שכחתי אווווווווווווווווווווותך!
QUOTE (--בובית--10 @ 28/08/2007) אופירי איזה מתוקה את!!!
וגם לי יצא להכיר את הבחור
הזה קצת =D
וגילתי דבר מדהים
אורי אתה כ"כ מתוקי אחד!!
ומדהים הלווואי
וירבו בחורים כמוך=D
ואל תדאג לא שכחתי אווווווווווווווווווווותך!
איך אפשר לשכוח אותי מיכלי :] את חולמת עלי בלילות חחח
סתם סתם לוששש (לא על הפנטזיה המנצנצת)...
QUOTE (koka15 @ 27/08/2007) אופיר את מדהימה !
😊