טוב אני וחבר שלי כבר הרבה זמן חברים
היה לנו ויכוח אתמול
הוא אומר שאני חושבת שאני יודעת הכל ולא יודעת להקשיב
וחושבת שאנחנו בתחרות מי יותר טוב או משהו כזה
וזה בכלל לא נכון אני רק אומרת את דעתי והוא אומר את דעתו והדעות שלנו
הרבה פעמים שונות אז יוצא שאנחנו מתוכחים
בקיצור עלינו לאוטובוס חזרה הביתה כי היינו באיזה מקום ורבנו אז ישבנו אחד ליד השני וחשבנו לעצמנו
ובאוטובוס חשבתי כאילו מה אנחנו מתוכחים על משהו ..הדעות שונות.. אז מה נעשה?
שאלתי אותו את זה והוא אמר שאו שנשאל מישהו או שנשאיר את זה ככה
אז אמרתי לו אז למה בכלל להגיד את הדעות אם גם ככה כל אחד חושב שהוא צודק בסופו של דבר לא יוצא מזה כלום
הוא שתק
בקיצור היום חשבתי על הכל ואמרתי שאולי באמת אני עקשנית בדעה שלי ולא מקשיבה לאחרים
בקיצור אני חושבת שאני השתנה אבל אני לא יודעת אם זה יהיה טוב או לא
בקיצור לא יודעת
-פריקה-
תשמעי אתם צריכים ללמוד להגיע לפשרות
לא צריך להשתנות ולא כלום
פשוט לדעת להבין אחד את השניה
גם לנו זה קוטרה
ואנחנו מנסים להקשיב ולהגיד ם את הדעה של השני
לפעמים פשוט עוזבים את זה
כי באמת יש דעות שונות הרבה פעמים
אבל כל בן אדם שונה מה לעשות
תנסו פחו להכנס למצבים כאלה 😉
בהצלחה
חח את לא מבינה
הוא אומר שאני קוטלת אותו בכל דבר אז יענו תמיד אני זאת שיוצאת הצודקת
כי תמיד יש לי תשובה לכל דבר
ברור שיש דברים שאנחנו עוזבים ומגיעים לפשרות ועוזבים וכל השאר
אבל הרבה פעמים אנחנו לא .. כי אנחנו עקשנים אין מה לעשות
אבל זה לא העיניין
העניין הוא שבסדר לפעמים אני עקשנית בדעות שלי זה נכון
אבל הקטע שאני קוטלת אותו זה ממש לא נכון
בקיצור לא יודעת מה לעשות
תלמדי להקשיב לו.
אל תגידי לו "לא, אתה לא צודק",
אלא "אני מבינה אותך, אבל חולקת על דעתך"...
תנסי להגיע איתו לאיזה שהוא מישור של הבנה,
שהוא ייראה שאת מצד אחד מבינה אותו, אבל לא מסכימה איתו בדעות שלו
וככה הוא ירגיש שאת הרבה פחות תוקפנית ומשתיקה אותו.
ובאמת כדאי שתפסיקי לענות לו על כל דבר בניסיון
לצאת הצודקת, וזה לא רק איתו אלא בכלל.
זו תכונה לא טובה.. לפעמים כדאי לכבוש את הזעם שלנו ולהגיד "נכון",
או אפילו לא לענות ולתת לזה להישכח עם הזמן.
מקווה שעזרתי.
מערכת יחסים טובה בנויה על הקשבה ואמון..תדברו אל תתווחכו שהטונים בשיחה לא יעלו ושהיא תהיה נימוסית לשניכם אין ברירה רק ככה תסתדרו..ואולי כל אחד צריך לעשות לפעמים שינוי קטן..בהצלחה לכם
QUOTE (oshri_Ok @ 27/08/2007) תלמדי להקשיב לו.
אל תגידי לו "לא, אתה לא צודק",
אלא "אני מבינה אותך, אבל חולקת על דעתך"...
תנסי להגיע איתו לאיזה שהוא מישור של הבנה,
שהוא ייראה שאת מצד אחד מבינה אותו, אבל לא מסכימה איתו בדעות שלו
וככה הוא ירגיש שאת הרבה פחות תוקפנית ומשתיקה אותו.
ובאמת כדאי שתפסיקי לענות לו על כל דבר בניסיון
לצאת הצודקת, וזה לא רק איתו אלא בכלל.
זו תכונה לא טובה.. לפעמים כדאי לכבוש את הזעם שלנו ולהגיד "נכון",
או אפילו לא לענות ולתת לזה להישכח עם הזמן.
מקווה שעזרתי.
מסכימה..=]
עםם אושרייי וסופהה מילה במילה ...!!
QUOTE (Mami_4_Ever @ 27/08/2007) תשמעי אתם צריכים ללמוד להגיע לפשרות
לא צריך להשתנות ולא כלום
פשוט לדעת להבין אחד את השניה
גם לנו זה קוטרה
ואנחנו מנסים להקשיב ולהגיד ם את הדעה של השני
לפעמים פשוט עוזבים את זה
כי באמת יש דעות שונות הרבה פעמים
אבל כל בן אדם שונה מה לעשות
תנסו פחו להכנס למצבים כאלה 😉
בהצלחה
מצטרפת לריטה
מאמי זה לא להשתנות!!! את חייבת
להוריד את המילה שינוי מהמצב הזה.
כי הוא אוהב אותך כמו שאת ואיך שאת
טבעי שיש לאנשים חילוקי דעות
ודעות שונות לחלוטין
אבל אתם חייבים ללמוד לדעת להגיע לפשרה
את לא צריכה להסכים עם מה שהוא אומר
והוא לא צריך להסכים עם מה שאת אומרת
מה שכן את צריכה לקבל את מה שהוא אומר
והוא צריך לקבל את מה שאת אומרת
שניכם צריכים להבין אחד את השנייה
ולתמוך זה בזו.
תגיעו לפשרות ותדעו לגשר את עצמכם אחרי הריבים.
זה לא צורך בשינוי פנימי שלך
אלא שינוי ביכולת להקשיב ולקבל וכנ"ל אצלו
בהצלחה מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לכל אחד יש דעה
אבל לא צריך לבוא ולריב בגלל זה
צריך לבוא ולקבל את הדעה של האחר
זה גם לא אומר שחייב שיהיה לכם את אותו הדעה
נסו להתפשר😊