אויייי אתם לא מביניםם מה עשיתיייי
רציתי לקצר קצתתת ממש קצתת את הפוניייי
ובשיא כישרונותי עשיתי לי פוני בובה
אוףףףףףףףף לאא רציתיייי
ועכשיו לא כל הפוני באותו אורך.. יש חלקים שנישארו ארוכיםםם:[
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אני מקווה שזה יגדלל מהררר:[
נזקק אניי נזקקקק
למה לא למדתי כשאנשים אחרים עשו את זההה?!
אוךךךךךך דפוקההה שכמותייי
תלכי לתקן אצל ספר מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זהו תעשי מיזה בובה
זה יפה ;]
חחחחחח איזה מצחיקה !
לכי לספר שיתקן לך ..😊
אמא תקנה ליי היא יודעת לספר
וחברה אמרה לי שזה יפהה
אבל לא רציתייי בובההה
חחחחחחחחחחחחחחח נזקק אני שזה לא יאומןןן חחחחח
חחחח לא נורא מאמי..
העיקר שסידרו לך את זה..
ואם אמרו לך שזה יפה..תאמיני 😊
לא נורא
עם אמרו שזה יפה אז זה יפה
וזה יגדל
ראיתי אותך היו
דיי זה באמת יפפה נשבעת לך!
😘
אוהבת אותך המוןן כ"כ !!
QUOTE (נאפי @ 27/08/2007) תלכי לתקן אצל ספר מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
..