יש לי איזה ידיד, שאני חשבתי שאנחנו ידידים טובים..
וחשבתי ממש שזה דו כיווני.
וכבר מלא זמן לא דיברנו,
והוא לא הגיב להודעות שלי, בנייד או במסנג'ר..
ועכשיו כזה מסתבר שהוא חסם אותי במסן או משו כזה.
וואי, כ"כ מאכזב. ממש לא ציפיתי לזה ממנו.
בעיקר כי שאלתי אותו לפני שהוא התחיל להתנתק ממני,
אם אני קרציה או מעיקה וכל זה..
והוא אמר שלא.
אררר, זה מעליב😢
אם תראה את זה, אז תדע שנעלבתי ממש..
הוא סתם קקי מיובשש
ונכון שזה מאכזב אבל לא נורא
תדעי תמיד שהכל קורה לטובה גם דברים רעים
חפיף תעברי הלאה
לא שווה שתתאכזבי בגללו אם הוא ככה...
יש עוד ידידים בעולם ואני בטוחה שאין לך מחסור בכאלה כי את נשמעת אחלה ילדה.
זה לא משהו אישי נגדך.
את קראת באשכול שפתחתי כל מה שעובר עליי עכשיו
ואני פשוט צריך זמן לעצמי...
את לא היחידה שנחסמה,
ואני לא עונה לאסמסים רק בגלל שכבר הגזמתי עם החשבון (100 ש"ח בעשרה ימים..
שההקצבה שלי זה 150...).
אז מצטער אם זה מעליב,
אבל לדעתי זה הצעד הכי טוב שיכולתי לעשות בתקופה כזו.
פשוט צריך שקט...
קצת שקט, מהכל.
ואם היית פה באתר יותר היית רואה שגם באתר
כבר בקושי ואני נמצא.
מצטער שפגעתי..:\.
ומישהי_מישהיי, אני לא קקי מיובש וגם לא שלשול .
יש הרבה גורמים שגרמו לי לעשות את זה (מוסברים למעלה)
אז אל יישר תשפטי ותקראי בשמות.
QUOTE (oshri_Ok @ 27/08/2007) זה לא משהו אישי נגדך.
את קראת באשכול שפתחתי כל מה שעובר עליי עכשיו
ואני פשוט צריך זמן לעצמי...
את לא היחידה שנחסמה,
ואני לא עונה לאסמסים רק בגלל שכבר הגזמתי עם החשבון (100 ש"ח בעשרה ימים..
שההקצבה שלי זה 150...).
אז מצטער אם זה מעליב,
אבל לדעתי זה הצעד הכי טוב שיכולתי לעשות בתקופה כזו.
פשוט צריך שקט...
קצת שקט, מהכל.
ואם היית פה באתר יותר היית רואה שגם באתר
כבר בקושי ואני נמצא.
מצטער שפגעתי..:\.
ומישהי_מישהיי, אני לא קקי מיובש וגם לא שלשול .
יש הרבה גורמים שגרמו לי לעשות את זה (מוסברים למעלה)
אז אל יישר תשפטי ותקראי בשמות.
אושי ..
יהיה טוב !
באמת!
תעשה ר-ק מה שטוב לך ...
אם אתה צריך משו, אני תמיד פה בשבילך!
394312341
kariniiii@hotmail.com
-שולחת חיבוקי ענקקי-
ברו'ש אני בטוחה שאם תדברו
אחד עם השנייה על הדברים
אתם תגיעו להבנה ולהסכמה
את ואושי שני מדהימים
אין סיבה שהקשר בינכם יהרס
אוהבת אותך
אושי מאמי תהיה חזק
אם אתה צריך משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*