'איזה טיפש אתה' , אמר.
'האם אתה עיוור עד כדי כך, שלא גילית עדיין ששפיות ואושר הם שילוב בלתי אפשרי?
שום אדם שפוי לא יכול להיות מאושר, מפני שהוא חי במציאות ורואה כמה היא נוראית..
רק משוגעים יכולים להיות מאושרים וגם בניהם, מעטים.'
אחח איזה משפט.
לא יודעת אפילו מה הקשר.
"When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you
I never felt this way before
Everything that I do
Reminds me of you
And the clothes you left
They lie on the floor
And they smell just like you
I love the things that you do"
פשוט משקף כל דבר שאני מרגישה😢
כ"כ מתגעגעת,
רוצה להרגיש אותך שוב.
להריח,
ללטף,
לנשק.
פשוט רוצה להיות איתך!
-סתם התפרקות-
מאמי להיות לא שפוי ולא נורמלי
זאת מחמאה אין בזה רע
ובאמת ככה רואים את החיים בצורה
יותר נוחה וטובה
את האנגלית לא ניסיתי אפילו לקרוא
אני לא אוהבת אנגלית בעע
שולחת לך חיבוק ענקי נסיכה
ותהיי חזקה הכל יסתדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 27/08/2007) מאמי להיות לא שפוי ולא נורמלי
זאת מחמאה אין בזה רע
ובאמת ככה רואים את החיים בצורה
יותר נוחה וטובה
את האנגלית לא ניסיתי אפילו לקרוא
אני לא אוהבת אנגלית בעע
שולחת לך חיבוק ענקי נסיכה
ותהיי חזקה הכל יסתדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
האנגלית, זה שיר של אבריל לאבין.
אם היה לי כוח הייתי מתרגגמת.
וגם בעברית נשמע הרבה יותר גרוע כן?
בעע.
שיר חזק
גם לי הוא מזכיר דברים :[
ומשקף את מה שאני מרגישה
יהיה טוב קארינההההה
אוהבת אותך
זה כיף להיות לא נורמלי ומאושר
יש תרגעים האלה בלילה או סתם עם חברות
שפשוט מאבדים שפיות ומתחילים להישתגע ולצחוק מכל דבר
כל כךך אוהבת את הרגעים האלההה:]
עושים אותי מאושרת:]
והשיר הזה הוא אחד השירים היפיםם שישש
ולפי התמונה בחתימה שלך
אני דיי רואה שאת כן יכולה לממש את ההרגשה שלך
QUOTE (בר_המלכה @ 27/08/2007) זה כיף להיות לא נורמלי ומאושר
יש תרגעים האלה בלילה או סתם עם חברות
שפשוט מאבדים שפיות ומתחילים להישתגע ולצחוק מכל דבר
כל כךך אוהבת את הרגעים האלההה:]
עושים אותי מאושרת:]
והשיר הזה הוא אחד השירים היפיםם שישש
ולפי התמונה בחתימה שלך
אני דיי רואה שאת כן יכולה לממש את ההרגשה שלך
לא ממש.
זה דיי סיפור ארוך.
הוא גר בבאר שבע, ואני ליד חדרה.. באיזה חור שם.
קצת קשה לקיים אהבה כזו.
ויש הרבה דברים מעבר לזה שקרו ..
שאני פשוט לא אפרט ...
פשוט אהבה בלתי אפשרית.