אתמול יצאנו עם 2 חברות שלי כי הן קנו נרגילה א סתם ישנו בפארק..
והיו שם כמה רוסים לאא רחוק מאיתנו..
אקיצור חברה את הלכה ונשארנו רק 2
אחד מהרוסים האלו באנ אלינו ושאל משהו על הנרגילה הסברנו לו\
הוא אמר יפה תודה וסליחה שהפיע והלך
אחר כך חבר שלו בא וגם ניה לשאול על הנרגילה ואז התחלנו לדבר איתו
ואז הוא סיפר שהם ימאים או מלחים איך שלא אומרים את זה
שהם פה רק בימי ראשון והפחזרו עכשיו מקפריסין
והם היו במצריים וייוון לא מזמן
ליודעלת מה
בקיצר אז הם הציעו להפגש שבוע הבא באותו המקום וללכת לאיזה מקום נחמד בחיפה
בקיצר התחמקנו וזה ואז אחותה של חברה שלי באה
ואחד מהם כל הזמן מזה הסתכל עליי וחייך
ובסופו של דבר חברה שלי ואחותה קבעו איתם ליום ראשון חח
אני לא כי יש לי חבר 😊
יש מצב בכלל שהם עבדו עלינו
אבל בתכלס מה אכפת להם חחח
ילכו יבלו על חשבונם חחח





