כן כן , אני פשוט מרגישה טוב עם עצמי !!!
אחרי כמה זמן של עצב קל , סופסוף , אני מרגישה שינוי
ואני יודעת גם למה !
סופסוף אני מתחילה להרגיש טוב ב ל ע ד י ו , וזה הדבר הכי טוב שיכול לקרות !
נכון , לא שכחתי לגמריי, אבל אני מקווה שאני בדרך הנכונה ...
פשוט כייף לי , אני שמחה , ואני מקווה שככה תיפתח לי השנה !
וגם לכםםם ,
אוווווהבת 😁
איזה כיף לראות אותך אומרת שטוב לךךך
זה עשה לי גם טוב..
חחח
הלוואי וככה תפתח שנה של כל אחת ואחת באתרר
וגם לא באתר
אוהבת אותךךך!!
אני מאושרת בשבילך נסיכה
זה מגיע לך
שיהיה לך רק טוב
בהצלחה אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מאושרת ושמחה בשבילך מאמי
מגיע לך רק טוב
בהצלחה מאמי
אוהבת אותך
אני שמחה בשבילך,
שמחה שעכשיו את מאושרת(:
QUOTE (טוניטה @ 27/08/2007) איזה כיף לראות אותך אומרת שטוב לךךך
זה עשה לי גם טוב..
חחח
הלוואי וככה תפתח שנה של כל אחת ואחת באתרר
וגם לא באתר
אוהבת אותךךך!!
😁
הגיע הזמן ממי, לא ? דברי איתי .
" שקרן מי שמאושר .. "
לא מאושרת , תמיד יהיה את הצד הלא טוב ..
אבל הבנתי שצריך רק לדעת איך להתמודד עם זה ..
לא לקחת הכל כל כך קשה .. לתת פרופורציות לכל דבר שקורה .
ולא שכחתי אותו , אבל אני מקווה שאני בדרך
בסוף יהיה בסדר .... =)
בקיצור , נחמד לי 😊