מורני וברייי??
אני כל כך אוהבת !!
אי אפשר לשכוח שאתם פהה
חחחח
מואהההה
פיצ פיצ😊
קודם הכי חשוב שתהני שם,
בהצלחה בהכול(:
והכי חשוב אני יגעגעגע מלא😛
אוהבת אותך(:
יאי את חוזרת ביומלדת שלי בע"ה 😛
נתגעגע אלייך
שתהיה לך שנת לימודים טובה והמון בהצלחה מאמי
כן לפעמים קורה שיש את ההרגשה ששכחת משהו
תעשי רשימה ככה לא תשכחי חח
אוהבת אותך 3>
שיהיה לך המון -
ב-ה-צ-ל-ח-ה #$
😢 לא רוצה שתעזבי אותי ...היה לנו כיף באיסיקיו אה חח?
טניוש שליי
שיהיה לך רק בהצלחה [:
אני יתגעגע
ואת תחזרי לפההה , בעזרת השם .
לפעמים,
זה תופס אותך ברגעים הכי לא צפויים,
אותו רגש חזק, אותה צביטת געגוע בלב...
ברגע אחד מבינים שהפרידה היא ממשית
והמרחק כעת הוא גדול...
אך, זהו מרחק פיזי בלבד
כי בנשמתי וליבי שמור לך מקום מיוחד
שיחכה לך שתחזרי ברגע אחד.
אני שמחה בשבילך,
ומקווה שתיהני ותנצלי כל דקה של הנאה
שתשמרי על עצמך,
ותדעי שכאן חושבת עליך ומתגעגעת
אוהבת אותך3>
יואו ברר
אני אוהבת אותךך!!
תודהה
חח יקיר
בטח היה כיףף
ועוד יהיה כיף😊
LiNoRaZ
תודה מאמי
פוצ פוצצ
תודה יפה שליי
גם אני אתגעגעעע אלייךך
ולשיגועים חעחחעחע
קרןןןןןן
חחחח כהה
אני חוזרת ביומולת שלךךך
להגיד לך מזל טובב
ראית איך זה יצא?
חחחח
תודה יפה שליי
אוהב אותך
טניוששש הכל בשבילך בובה[:
אוהבת אותך
תודה יפה שליייי
כל כך אוהבתתת!!
דייייייייייייייי לא נכוןןןן
אני יתגעגע אלייך
זה לא יהיה אותו הדבר😢
גם אני יפה שליי😢
אוהבת אותךךךךךךךך
מואההההה
כל פעם כשאני חוזרת הבייתה
הדבר הראשון שאני עושה
זה לבוא למחשבב
חחחח
אני בטוחה בזהה
😛
לא נראה לי שאת צריכה להגזים בדברים כי יישנים שם ויש שם גם דברים זה כמו בית..
זה הולך להיות הבי השני שלך אל תגזימי במה שאת לוקחת..
ושיהיה לך בהצלחההה
תודה אורטל..
אני לא כל כך מגזימה חח
לקחתי בגדים שיספיקו לי לזמן שאני יהיה שם
כרית מצעים
מגבות
קצת איפור
נעליים
וזהו בעיקרון
חחח