תפסיק להיות תקוע ככה , תפסיק לחשוב שהיא לא תצא ממך לעולם! כי זה מה שוגרם לך להיות עצוב וכואב .. אתה חייב לקחת את עצמך בידיים ולהפסיק לרחם על עצמך בקטע הזה
תמשיך הלאה תצא , תבלה, תכיר אנשים , תחייה תחיים שלך
כמו שהיא חייה תחיים שלה , כמו שהיא נהנת , למה רק אתה צריך לסבול ורק אתה עצוב ורק לך הכל מפריע , תסביר לי מה לך אין רגשותתתת? אוחחחחחחח למה אתה לא יכול פעם אחת לעשות את הצעד הזה , למהההההההה?
למה אתה תמיד חושב עלייה , ועל הדעות שלה .. דיייי כבר!!
נימא לי שרע לך ..
נימאס לי שכואב לך ..
נימאס לי כל הזמן שאתה ככה
דיייי , לא יכולה יותר לישמוע על הכאב שלך, זה עושה לי רע😢
😠 😠 😠 עצבנית רצחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פריקה
ברי..מי זה? 😕
אל תהיי עצבנית יפיופה..לא שווה ת'עצבים שלך..
נירוו
סתם מישהו \:
אני ידבר איתך כבר בערב
מתה עליך
QUOTE (koka15 @ 26/08/2007) נירוו
סתם מישהו \:
אני ידבר איתך כבר בערב
מתה עליך
הבנתי אותךךך 😊
דברי איתי באייסי או תתקשרי
מאמי אין סיבה שתכעסי
הוא צריך אותך לצידו
תעמידי את עצמך במקומו
זה לא מקום קל. תסבירי לו את
הדברים האלה תגידי לו מה
שאת חושבת ומרגישה ותהיי איתו
ובשבילו זה הכי חשוב.
מאחלת לו רק טוב
בהצלחהה😊
אוהבת אותך יפה שלי ואת מקסימה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 26/08/2007) מאמי אין סיבה שתכעסי
הוא צריך אותך לצידו
תעמידי את עצמך במקומו
זה לא מקום קל. תסבירי לו את
הדברים האלה תגידי לו מה
שאת חושבת ומרגישה ותהיי איתו
ובשבילו זה הכי חשוב.
מאחלת לו רק טוב
בהצלחהה😊
אוהבת אותך יפה שלי ואת מקסימה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נישבעת לך שאני מבינה אותו
אני מעמידה את עצמי במקומו
ואני מנסה לעזור לו בכל דרך אפשרי
לתמוך בו .
אבל רע לי , כי רע לו
כי כואב לו
כי הוא לא יכול לעשות כלום עם זה 😢
אני לא אוהבת לישמוע שהוא ככה
פשוט לא !
כל המילים כל הדברים שאני אומרת זה סתם , לחינם .
כי קשה לו .
אף אחד לא יכול להרגיש את מה שהוא מרגיש ובצדק !
אוהבת אותך מורני