תמיד.
בעיקר שאני שומעת שירים כל הזיכרונות מופעים..
אוווופפפ..קורה לי יותר מדי...
נמממ..
החיים האלו הא?
קורה,יותר מידי לצערי
ככה זה זכרונות .. אי אפשר לברוח מהם
בטח שזה קורה מאמי... זה מטריף שזה קורה...
אבל תנסה להרגע ותחשוב על דברים אחרים כל פעם שעולה לך משהו כזה בראש
מקווה שעזרתי
אוהבת המון
גל
יא מאמייי אל תהיה עצוב..
תזכור..:
כל דבר רע שקורה קורה רק בשביל שאח"כ יהיה טוב יותר !!הכל יסתדר מאמי...
מואהההה 3>
יהיה טוב מאמי שלי
דבר איתי שתיהיה באייסי
קרה..צריך לנשום עמוק ולהבין שזה קרה ולהשלים עם זה
מכירה!!
שונאת את זהההה!:S
קורה לי עכשיו
נעבור את זה
קורה..
הבעיה שאין במי לנקום..:\