חחחחחנצ'וק..?...יפה שלי?
אני רואה שאת עצובה לא מעט,ואני לא אוהבת לראות את האנשים שאני אוהבת עצובים
אני לא אוהבת שאת עצובה,וכל-כך לא מתאים לך,
אני אוהבת לראות אותך ילדה חייכנית,שמחה,מאושרת..
איפה פתאום כל זה נעלם?!..
תזכרי שבכל מצב,בכל מקום
אני כאן בשבילך להכול ..:]
יש רגעים בחיים
שאת לא מבינה מהיכן הם באים.
את חייה בספק אם זה טוב או רע
ואפילו מרגישה שאת חלשה נורא
אך, נסי לרגע לעצום עיניים,
תרגישי שרק את יכולה לקחת את החיים לידיים
תנסי לגעת בעצמך, להרגיש שאת שם
ולפתע תיווכחי לדעת עד כמה את קיימת
תאמיני כי יש לך את הכח לשנות
ומכל משבר בחיים תלמדי רק לעלות
תחיי ללא פחד, תתמודדי עם כל המכשולים בחייך ותיווכחי שתוכלי להתגבר עליהם
לפעמם נדמה
שקשה,
שכואב,
שאין שום פתח מילוט,
שהמלחמה אבודה מראש,
שלא תצליח במאבק,
שחבל על המאמץ,
שאין ערך להשקעה,
שכלו כל הקצין,
שעולמך חרב עליך,
אבל
אל תשכחי
שזה רק נדמה לך... 😊
אז עכששששייוו
אני רוצה חיוך אחד גדול ..:] 😁
כי כל מה שאת עוברת כרגע,יעבור עם הזמן
רק אל תתני לעצמך ליפול
אלא תמשיכי הלאה,כמה שקשה
כי אחרי כל תקופה רעה באה תקופה טובה
אוהבת אותך הכי בעולם
מסכימה עם רגיי..
מאמי את תיראי שהכל יעבור.
זה תקופות בחיים שעוברות ואחריהן יבואו תקופות יותר טובות..
אנחנו אוהבים אותך ותמיד כאן בשבילך =]
רגינה את מדהימה כל כך מדהימה אין דברים כאלה אני לא יכולה לתאר..
פשוט עעכשיו החיוך קצת קשה לו לעלות קצת הרבה
והתקופה הטובה לא ניראת באופק =/
אבל אני לא אומרת שלא יהיה בסדר אבל לא עכשיו
ואני מרשה לעצמי קצת להיות בדאון כי אין סיבה אחת שאני יחייך
קראו יותר מידי דברים לאחרונה בשבועיים האחרונים שבנאדם יכול לספוג
אבל ממש תודה לפחות אני יודעת מה אני חשובה לך וכמה
אני מעריכה את זה
ואני ממש אוהבת אותך
QUOTE (chen-daskal @ 26/08/2007) רגינה את מדהימה כל כך מדהימה אין דברים כאלה אני לא יכולה לתאר..
פשוט עעכשיו החיוך קצת קשה לו לעלות קצת הרבה
והתקופה הטובה לא ניראת באופק =/
אבל אני לא אומרת שלא יהיה בסדר אבל לא עכשיו
ואני מרשה לעצמי קצת להיות בדאון כי אין סיבה אחת שאני יחייך
קראו יותר מידי דברים לאחרונה בשבועיים האחרונים שבנאדם יכול לספוג
אבל ממש תודה לפחות אני יודעת מה אני חשובה לך וכמה
אני מעריכה את זה
ואני ממש אוהבת אותך
אני מכירה את זה שהטוב לא נראה באופק
ושום דבר ממה שאני אגיד לך הכי יעודד אותך
אבל חבל בגלל כל הדברים שעברת,
להפסיק לחייך,
כי זה כבר עבר,את בהווה.מה שהיה בעבר לא יחזור
תחיכי כי החיים ממשייכים
תני חיוך כי פשוט את מדהימה חנצו'ק שלי..,באמת מכל הלב..:]
אל תתקעי על מה שהיה
כמה שזה כואב,כמה שזה קשה,כמה שזה בלתי ניתן לשכוח
לא אומרת לשכוח מהכול בבעת אחת
אלא פשוט להמשיך,לא להיתקע על הרע.!..
ו...
ברור שאת חשובה לי!..למה לא?... 😊
את חשובה ביותר..
אוהבת אותך כל-כך!..:]
QUOTE (רגייי @ 26/08/2007) QUOTE (chen-daskal @ 26/08/2007) רגינה את מדהימה כל כך מדהימה אין דברים כאלה אני לא יכולה לתאר..
פשוט עעכשיו החיוך קצת קשה לו לעלות קצת הרבה
והתקופה הטובה לא ניראת באופק =/
אבל אני לא אומרת שלא יהיה בסדר אבל לא עכשיו
ואני מרשה לעצמי קצת להיות בדאון כי אין סיבה אחת שאני יחייך
קראו יותר מידי דברים לאחרונה בשבועיים האחרונים שבנאדם יכול לספוג
אבל ממש תודה לפחות אני יודעת מה אני חשובה לך וכמה
אני מעריכה את זה
ואני ממש אוהבת אותך
אני מכירה את זה שהטוב לא נראה באופק
ושום דבר ממה שאני אגיד לך הכי יעודד אותך
אבל חבל בגלל כל הדברים שעברת,
להפסיק לחייך,
כי זה כבר עבר,את בהווה.מה שהיה בעבר לא יחזור
תחיכי כי החיים ממשייכים
תני חיוך כי פשוט את מדהימה חנצו'ק שלי..,באמת מכל הלב..:]
אל תתקעי על מה שהיה
כמה שזה כואב,כמה שזה קשה,כמה שזה בלתי ניתן לשכוח
לא אומרת לשכוח מהכול בבעת אחת
אלא פשוט להמשיך,לא להיתקע על הרע.!..
ו...
ברור שאת חשובה לי!..למה לא?... 😊
את חשובה ביותר..
אוהבת אותך כל-כך!..:]
גמאני מאמי שלי את לא מבינה כמה פשוט
את אחת הבנות המדהימות שהכרתי !
לאב יו3>
רגינו'ש את מדהימהה
אני מסכימה איתך מילה במילה
חן נשמתי תהיי חזקה
תזכרי שהכל לטובה והכל מסתדר בסוף
מהמכשולים האלה לומדים
אני שולחת לך חיבוק ענקי
וכל מה שאת צריכה אני כאן בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רגינו'ש ימדהימה
וחנו'ש כמו שרגי אמרה
יהיה טוב
לאב אותך
יייאאוו חןן מאמי
לא שמתי לב שברי גם רשמה לך באשכול שלך חלק מסוים ממה שאני רשמתי פה באשכול :\
ואי מצטערת..
טוב אבל הכול אצלי היה מהלב.. 😁
אוהבבבתת אותך ..:]
רגינה ימדהימה.
מצטרפת אלייך.
חן מאמי יהיה בסדר(:
רגינה ימדהימה שלי
מצטרפת אלייך , מילה במילה
חנצ'י שליי
אני שולחת לך חיבוק ענקיי
אני אוהבת אותך ותאמיני שיש לך את כל הכוח כדיי לנצח תכאב!