הכנתי 3 מחזיקי מפתחות זהים מזה חמודים,
בשבילי, בשביל מורני, ובשביל מיכלי,
ורציתי לסרוק כדי שתראו..
ועכשיו הסורק לא עובד😢
איזה באסה.
לא נורא, חחח
אני אשלח להם בדואר,
והם כבר יסרקו ואז תראו..
(ואז עדי תגיד לי מה היו התגובות..
חח כי אין לי מחשבבב מיום חמישיי)
קיצר, באסה קצת..
כי ממש רציתי לשתף אתכם.
(אגב, מי שרוצה שאני יתאר אז זה ככה:
זה לב, וכתוב על זה את שלושת השמות שלנו,
וצבעתי כזה פסים עבים צבעוניים..
אררר מעצבן לתאר, זה לא אותו דבר.. חח
לא נורררררראאאא הכל לטובה😊)
😁
חפרתי.
אוחחח מבאססס
אבל לא נוראא
נראה כבר מתי שהואא
וכל הכבוד לך שהכנתת!!
😊
מואהה
אאאאוווייי כפרוני עלייייך!!!
איזה מקסימה!!!
לא נורא שהסורק לא עובד
ובטטיח הוא עובד ואת לא יודעת לעבוד איתו😛
חייווכיי ענקי!
שולחת חיבוקי ענקי!!
😁
מאמי שלי לא נורא שהסורק לא עובד
אפשר לתאר את זה בלב עם מלא אהבה
את מקסימה שלי מתה עלייך הכי בעולם
מלאכית שלי תודה רבה רבה
אוהבת אותך המוןןןןןןן חולת נפש שלי
מיכלו'ששש אוהבת אותך יפיופההההה שלייי
את הכי הכי שישששששששש מואהההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מיכלוש ומורני, דברו איתי.
אני צריכה לשלוח לכם.
אז אני אצטרך כתובות.
QUOTE (סוופרמאמי @ 26/08/2007) חח לא נורא בקטנה :]
^^
חחח חמודה
ולי לא עשיתתתתתתתתתתת?!?!?
בושהה..!!!
ברו'שששששששששששששש
דברי איתי כשאת במחשב אני
אתן לך את הכתובת לוב יו נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*