רציתי לשאול אם יש כאן מישהו שיכול לתת לי הסבר לגבי בלוטוס.
אייך משתמשיםם?
אני התקנתי את התוכנה ועכשיו שאני נכנסת לתוכנה יש
מין עיגול כתום כזה באמצע ולמעלה כל מיני דברים נכון?!
אוקיי אז רציתי לדבר אייך המחשב מוצצא את הפלאפון שלי.
על מה אני לוחצת???
תודה





