אני לא מרגישה טוב
זה לא שיש לי חום, מקיאה, בחילות או משהו כזה
פשו חולשה
אין לי כוח לזוז
אני כל היום עם כאבי ראש
ושיניים?! 😕
אני כל היום רוצה לישוןןןן
פשוט רוצה לנוח
ואני בעבודה היום
אין לי כוחחח😢
ואיי מאמי אולי תקחי חופש או משו?
תנוחי
תאכלי טוב
שתי הרבה מים
גם לי זה קורה
בטח כל המזג אויר וזה
וגם התזונה משפיעה
תרגישי טוב יפה ששליי
אוהבת אותךך
אני גם חושבת שזה מהמזגן הזה
העיניין הוא שעכשיו אני לבד בעבודה
=/
ננוח הרבה ונשתה הרבה חח
אוהבתתת
יאאא תלכי לרופא מאמי
תאכלי טוב אורז יעזור לך
תשתי הרבה מים שלא תתייבשי
ותנסי לנוח
אוהבת אותך
החלמה מהירה
תרגישי טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם לי יש את הימים האלה...
למשל אם אני יוצואת עד מאוחר וקמה מאוחר באיזה 2 ככה...
אין מצב שלא יכאב לי הראש ואני רצה לקחת אופטלגין..
היום הלכתי לעשות בדיקות דם בגל החולשות האלה שתוקפות אותי ...
מקווה לטוב :/
מאמי שלי?
תקחי חופש ליומים דחוף!..
אל תזניחי את הבריאות שלך!..
בטח וירוס או משהו...
ואל תגידי "יעבור יעבור"
זה לא יעבור אם לא תטפלי בעצמך טוב טוב ותקחי חופש לכמה ימים..
תרגיישי טוב
החלמה מהירה
אוהבת אותך
תקחי חופש תנוחי
תשתי תלכי לרופא
אולי זה וירוס
תבדקי את זה
לאב אותך
ליאורי מה את הולכת לעבודה שאת ככה יא משוגעת!
לכי תנוחי, קחי חופש, תראי רופא..
העיקר שתרגישי טוב! =]
עדי זה בגלל הנעליים חחחחחחחחחחחחחח
חח תודה יפות שלי על הדאגה
עשיתן לי טוב
אני אלך היום מוקדם
ואנוח הרבה הרבההה
מקווה לקום מחר חדשה כמו שצריך
תחזרי הביתה מקלחת אוכל ומיטה
תנוחי ..
תרגישי טוב
אוהבת אותך
תרגישי טוב =]
תנוחי הרבהההה..
הלכת לרופא??
מאי (נכון?!) לא הלכתי זה היה שישי שבת ולא היה לי כוח חחח
ותודה יפות שלייי יעבור ציק צקקקק
QUOTE (limaori @ 26/08/2007) מאי (נכון?!) לא הלכתי זה היה שישי שבת ולא היה לי כוח חחח
ותודה יפות שלייי יעבור ציק צקקקק
חחח הכינוי זה מאי אבל השם זה מור =]
מקווה שיעבור לך בצ'יק צ'ק..
ליאורי תרגישי טוב מאמי(:
אוהבת אותך.(: