עשיתי עבודה אולי ארבע שעות ......
עבדתי עליה הכי רציני שיש
כתבתי תשובות ארוכות
שילבתי מכל מיני אתרים
אשכרררה השקעתי .
ירדדתי לשניה לשתות ואחותי מחקה לי פשוט הכל \:
יאו אני מבינה קרה לי את זה =/
זה הדבר הכי מעצבן תנסי לשחזר
ואיי זה הדבר הכי מעצבן ומבאס שיש
😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מכירה את זה=/
היא מבאסה ומעצבן בעולםם
יאוווווווו הייתי חונקת אותה!!!!!!!!!!!!!
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 26/08/2007) יאוווווווו הייתי חונקת אותה!!!!!!!!!!!!!
זה כל כך אופייני לאחווותי ..
חחחחח אני כבר למדתי לצחוק על זה ...
קחי משפט של אמא שלי ..
"נו לא נורא, עכשיו את תעשי את זה טוב יותר .. "
חחחחחחחחח
נו מה נעשה ?!
3>
חח כ"כ שונאת שזה קורה ...
אבלל לא נוראאאא !!
עכשיו באמת תעשי את זה טוב יותר 😛
וואי וואי איזה מעצבן זה הייתי חונקת אותה!!!
אין אפשרות לשחזר?