למה רק כשמאבדים אדם, רק אז מבינים כמה מדהים הוא היה וכמה שאהבתי אותו? ופתאום אני מעריכה אותו?! למה זה ככה?!
למה לא יכלתי לשים לב לפני למה שהיה לי בידיים?.. 😢
בובית שלי להרבה מאיתנו זה קרה
ועוד יקרה!!
אבל אתם עדיין בקשר אז לכי
תדעי מה יכול להיות בינכים
אני אוהבת אותך המון!
ואת תיריא שבסופו של דבר
כל הסיפור "הזה" ייגמר לטובה
ואני לא מרשה לך להיות ע צ ו ב ה!!!
חייוווכי מייייד את מבינה אותי!!!!! 😠
אוהבת
ואל תשכחי זאת לשניה אחת,
אני תמיד פה ב ש ב י ל ך!
ברוש..
תמיד אפשר לתקן דברים
תלחמי
תעשי כל מה שתוכלי כדי להחזיר אותו אליך
יש לך אישיות מדהימה
את בנאדם פשוט מדהים!
אני מאמינה בך
אל תרימי ידיים..
זה מה שיעזור, לא לשבת ולבכות על זה שאיבדת אותו
בהצלחה בובי שלי
אוהבתותך מלא
3>
גלגל"צ 😊
לא איבדתי. נפרדתי ממנו.
זאת הייתה אני שגרמתי לכאב הזה. לא הוא.
פשוט אני לא רואה עתיד איתו ואני יודעת שלא משנה מתי,
אבל באיזשהו שלב, אנחנו ניפרד.
ומה שבטוח, שלא נתחתן.
כי אנלא רוצה שהוא יהיה בעלי..
מורכב קצת.
(בשביל להקים משפחה צריך יותר מאהבה,
ובינינו יש רק אהבה. ולא ממש התאמה..)
קיצר, עשיתי את זה למען העתיד.
אבל זה כאבים שלא יאומן.
לילה טוב ביינתים.
הלוואי שמחר יהיה יום קל יותר..
לפי דעתי את צודקת
שהפסקת את זה עכשיו
ולא אחרי זה שכבר הייתם יותר מחוברים בקשר
ויפה שאת חושבת על העתיד שלך!
נכון שעכשיו יכאב לך ואפילו תשברי לפעמיים
אבל מה שכן אסור להרים ידיים יפה שלי!!
את תיריא שבסופו של דבר הכל הסתדר לך לטובה
אווהבת!!!!
מאמי רע לך? תדברי עם אותו אדם
ותעשי הכל כדי לחזור
את בנאדם וכל אחד עושה טעויות
הגדולה זה להודות בטעות ולתקן אותה
את תיראי שהכל יסתדר נסיכה שלי
והמשפט הזה באמת נכון
אוהבת אותך ושולחת לך חיבוק ענקי
חולת נפש שלי אין כמוך
אל תהיי עצובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא טעיתי. זה הדבר הכי נכון לעשות.
ומטומטם להיות יחד עם מישו שאני יודעת שניפרד בעתיד.
אני הכי שלימה עם זה.
אבל זה כ"כ כואב.
אם אני רק יגיד, אנחנו יכולים לחזור להיות יחד..
פשוט ההיגיון והשכל, אומר שאין טעם להיות יחד כשאני יודעת שבעתיד צפויה פרידה על בטוח,
אבל הרגש לא מוכן לקבל את זה.. 😢
אוחח מאמי
אם את מרגישה שז הדבר הנכון ביותר
אז טוב שעשית את זה
ועם הזמן
גם הרגש יקבל את זהה
אוהבת אותךך
תיהיי חזקהה
ותמיד פה
אם את צריכה משו
הלוואי שהוא יקבל.
אם זה לא יקרה מהר, אני אשבר, ונחזור.
ואז סתם צפויה פרידה ועוד כאב😢
אם את שלמה עם החלטתך
אז עשית מה שצריך!!!