הייתי בטלפון והייתי בשיחה ממתינה ולא הספקתי לענות
ואז אמא התחילה לצרוח עליי שאני לא עונה ואבא שלי נמצא בבי"ח (כאילו זאת אשמתי!!)
הוא עובד יום ולילה וכנראה אלה התוצאות..
הבנתי הוא התעלף לפני שעתיים וחטף בראש עד כדי כך שהוא לא יכל לתת את המספר פלאפון של אמא שלי
אין תשובה בטלפון שלו
ובמקרה בעלה של דודה שלי שעובד יחד איתו היה שם בשביל לדווח לנו.
אתם קולטים~? זה היה לפני שעתיים ואף אחד מהעבודה שם לא טרח לעדכן אותנו.
אני עדיין לא יודעת מה קורה , ואני קצת לחוצה .
אבל המסר שלי בשבילכם זה שתשמרו על הגוף שלכם
ותקשיבו לו אם הוא מבקש מכם לנוח אחרת הוא יעשה סוויץ' ויתגונן מפניכם ע"י עילפון.
לכו תדעו מה יהיו התוצאות.
בע"ה יהיה מצוין.
לילה טוב לכולם.
יאא😮
מאמי אני מקווה שהכל בסדר איתו..
ואת לא אשמה בכלום כי לא ידעת..
ואל תיהיי לחוצה הכל יהיה בסדר..
החלמה מהירה מאמוש
ואי מאמי אני מקווה שהכל בסדר עכשיו!
שירגיש טוב
QUOTE (hofit189 @ 25/08/2007) יאא😮
מאמי אני מקווה שהכל בסדר איתו..
ואת לא אשמה בכלום כי לא ידעת..
ואל תיהיי לחוצה הכל יהיה בסדר..
החלמה מהירה מאמוש
...
אני שמחה שאת לוקחת את זה באופטימיות..זו גישה נכונה ואת צודקת בכל מילה.
אני מאחלת לכם שירגיש טוב ושישמור על עצמו להבא..
QUOTE (yakird @ 25/08/2007) שירגיש טוב :\
הלוואי ..
ספרי לנו מה נסגר! 😊
ואיייי מקווה שהכל יסתדר
איזה מסוכן זהה
שיקח קצת חופש ויוריד
את השעות עבודה אם זה פוגע בו
מקווה שהכל הסתדר
שולחת לך חיבוק ענקי
ואם את צריכה משהו אני פה תמידד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי מקווה שהכול בסדר
ושינוח
תעדכני אותנו...
תודה לכולם!!
הוא חזר הבייתה לפני כמה דק' וכל עד הוא חי ב"ה אז הכל יהיה בסדר 😊
תודה על התמיכה
😍