יפים שלי..?
הבנתי שהשבת הייתה שונה בלי אשכול שלי חח
אתם כאלה מדהימים אז מקווה שהשבוע יהיה מדהים!
מאחלת לכולכם שבוע טוב ומבורך ורק בשרות טובות!!!
אוהבת אתכם הכי הרבה בעולם ומתגעגעת 😁
מי ייתן ותמיד יעמוד המלאך השומר לצדכם
משגיח על כל מעשיכם בכל אשר תלכו
מזכיר לכם להאמין שעוד יבואו ימים טובים יותר
מוצא למשאלותיכם ולחלומותיכם דרכים להתגשם
נוסך בלבכם תקווה בהירה כשמש
יעניק לכם את עוז הרוח ואת שלוות הנפש
בהדריכו אותכם בדרך
מי ייתן ותמיד תזכו לאהבה, לנוחם ולביטחון
מי ייתן ותמיד יעמוד המלאך השומר לצדכם
נחלץ לעזרתכם ויתמוך בכם כאשר את מועדים
אוחז בידכם ומוליך אותכם בדרכים הקשות
כל ימינו נמצאים חיינו בהשתנות מתמדת
יש זמנים של צער ודמעות ויש רגעים של שמחה וצחוק
מי ייתן ותמיד יעמוד המלאך השומר לצדכם
לאורך הדרכים במסע הארוך
מי ייתן והמרחקים יהיו רצופי שמחה ולא רצופי בדידות
שהחיים יעניקו לכם את היפות במתנות
בני/בת זוג לאהוב , וחברים שאפשר לסמוך עליהם
שיופיע למענכם הקשת בענן אחרי כל סערה
שאמונתכם תחזק את תקוותיכם ומשאלותיך יתגשמו אמן
מי ייתן ותמיד יעמוד המלאך לצדכם...
המלאך השומר!
זהו חברים סוף שבוע הגיע לכן אני רוצה לאחל לכולכם סופ"ש קסום מדהים .. עם המון אור ואהבה, חיוכים.. וכמובן חודש טוב ומוצלח לכולם עם בשורות טובות אמן...
אוהבת אותכם 😊





