אני חושבת שאני לסבית או דו מינית אבל יש לי משיכה לבנות ואני ממש לא רוצה להיות כזו ! לא מקבלת את זה בכלל.... לפעמים אני מגיעה למצבים שאני נדלקת על מישהי וחושבת עליה המון.. אני לא רוצה להיות כזו יש איזה שהיא דרך להפטר מהדבר הזה ?????
תשמעי מאמי אני מניחה שאת בגיל ההתבגרות
ואץת לא ביוק מבינה מה הולך איתך
את מבולבלת
בגלל זה תבחני את המצב אל תילחצי..
תראי עוד איזה שנה איך את עדיין מרגישה
וגם אם את לסבת או דו זה לא נורא באמת שלא
את גם בן אדם ואם ה כל כך מפריע לך
אולי את בכלל לא זה ולא זה
יש לי חברה שהיא כל הזמן חופרת אני דו אני דו ובתכלס זהסתם שטויות.
אסז זה לא סיפור. 😉
מאמי אני לא יודעת מה להגיד לך \:
אבל יכול להיות שכמו מה שריטה אמרה שזה גיל ההתבגרות
וזה ישתנה לאחר מכן
או שזה בלבול או שאת דו..בכל מקרה אל תיכנסי ללחץ או משהו אנחנו בגיל כזה שאנחנו נוטים להסתקרן ולרצות לגלות עוד דברים..זה עובר עם הזמן..ואולי מה שאת חושבת שאת מרגישה זה סתם התלהבות ולא הידלקות?
לא יודעת אני הייתי ככה גם לפני שנתיים שלוש וחשבתי שזה יעבור לי בגיל יותר מאוחר...
מאמי קודם כל לצערי אי אפשר
להחליט מה להיות ומה לא
אני רק יכולה להגיד לך
שאין בזה שום דבר רע
תקחי את זה בצורה חיובית
זה חלק מהחיים ואין בזה שום דבר פסול.
אולי זה גם יעבור לך עם הזמן
ניסית להיות בקשר עם בנים?
היית בקשר עם גבר? אם כן מה הרגשת?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי גם אם את אוהבת בנות
אין בזה שום דבר רע
וזה גם יכול להיות בלבול
לכי תדעי
עם כולםם
רק אל תדאגי ותלחצי
אולי זה סתם
וגם אם לא
לא נורא
יהי טובב
נשמה בשביל להיות לסבית או דו ,את צריכה לרצות את זה
ואם את לא כנראה שאת לא..
יכול להיות שזאת סתם סקרנות . .. .
בלי לחץ זה לא סוף העולם
וזה גם לא בטוח
כמו מה שאמרו
גיל ההתבגרות וכל זה...קורה
חכי עוד כמה זמן תראי מה את מרגישה
וגם עם את כן אז זה כלום לא סוף העולם
הכי טבעי
מה רע בלהיות לסבית?..
מאמי זה לא בידיים שלך ההחלטה מה להיות..
ומצטרפת לכולם
אם את ממש לא רוצה להיכנס לזה ואת חושבת שאת דו
אז תחכי עד שתתאהבי בבן.
אין לי מושג איך זה להיות במצב שלך
אבל זה תקופה של כמה שנים עם הרבה בילבולים.
מאמי תקשיבי זה גיל כזה שבו אנחנו מחליטים מי אנחנו ומעצבים לנו את האישיות..
את עכשיו מבולבלת וזה קורה להמון אנשים
אבל זה לא אומר שאת לסבית או דו מינית
את פשוט מתבגרת
תחכי עם זה קצת תראי איך את מרגישה ומה את מרגישה.