נירווו
דיי כמה בנאדם יכול להיות מקסים
מדהים חמוד מתוקקקקקקקקקק
אני ינצח אותך אתה עוד תראה
אני לא יוותר ואני יעמוד על שלי
כי זה מה שאתה
אתה מדהיםםםםםםםםםם
וזהו אין לי עוד מה להגיד לך!
פשוט תישאר כזה כמו שאתה
מתה עליך כ"כ נירו מואההההההה
אני שמחה בשבילך ברי
כל-כך טוב
כהענינים מסתדרים במשפחה..:]
אוהבת אותך מלא מלא ... 😊
QUOTE (Nir_1988 @ 25/08/2007) QUOTE (oshritsa @ 25/08/2007) ניר אתה מדבר?
בקושי שמעתי אותך מדבר במפגש
למה אותך שמעו?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כנראה לא שמעת אותי שאל את מירב(סופרמאמי) ,עדי(בובת זכוכית) ,אלעד וכולםםםםםםם כמה דיברתי
QUOTE (רגייי @ 25/08/2007) אני שמחה בשבילך ברי
כל-כך טוב
כהענינים מסתדרים במשפחה..:]
אוהבת אותך מלא מלא ... 😊
רגיי תודה נישמתי
אוהבת אותך נסיכה שלי (:
QUOTE (koka15 @ 25/08/2007) נירווו
דיי כמה בנאדם יכול להיות מקסים
מדהים חמוד מתוקקקקקקקקקק
אני ינצח אותך אתה עוד תראה
אני לא יוותר ואני יעמוד על שלי
כי זה מה שאתה
אתה מדהיםםםםםםםםםם
וזהו אין לי עוד מה להגיד לך!
פשוט תישאר כזה כמו שאתה
מתה עליך כ"כ נירו מואההההההה
חח מתוקה אחתתת..
מווווווווווואהההההההה 😁
עוד נראה נשמה חחח 😛 יא מדהימההה
את מקסימהההההההה כל כךךךךך!
אני שמח שהכרתי אותך 😊
מת עליייךךך המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מדהימה..מדהימה...
מדהימה.
QUOTE (oshritsa @ 25/08/2007) QUOTE (Nir_1988 @ 25/08/2007) QUOTE (oshritsa @ 25/08/2007) ניר אתה מדבר?
בקושי שמעתי אותך מדבר במפגש
למה אותך שמעו?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כנראה לא שמעת אותי שאל את מירב(סופרמאמי) ,עדי(בובת זכוכית) ,אלעד וכולםםםםםםם כמה דיברתי
חחח תגידי מה את עושה איתי תחרות מי דיבר יותר?
יופי ששמעו אותך..אני לא שמעתי
לא שמעת אותי? חח מה אני יעשה..
QUOTE (Nir_1988 @ 25/08/2007) QUOTE (koka15 @ 25/08/2007) נירווו
דיי כמה בנאדם יכול להיות מקסים
מדהים חמוד מתוקקקקקקקקקק
אני ינצח אותך אתה עוד תראה
אני לא יוותר ואני יעמוד על שלי
כי זה מה שאתה
אתה מדהיםםםםםםםםםם
וזהו אין לי עוד מה להגיד לך!
פשוט תישאר כזה כמו שאתה
מתה עליך כ"כ נירו מואההההההה
חח מתוקה אחתתת..
מווווווווווואהההההההה 😁
עוד נראה נשמה חחח 😛 יא מדהימההה
את מקסימהההההההה כל כךךךךך!
אני שמח שהכרתי אותך 😊
מת עליייךךך המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מדהימה..מדהימה...
מדהימה.
תודה על הכל מאמי
אוהבת אותך מלא מלא מלא
מדהים שלי
אין על מה יפיופה...
גם אני אותך ברוש 😊
מואההה
לילה טוב 😊
QUOTE (Nir_1988 @ 25/08/2007) אין על מה יפיופה...
גם אני אותך ברוש 😊
מואההה
לילה טוב 😊
לילה טוב חיי.. מואההההההה
QUOTE (Mami_4_Ever @ 25/08/2007) יחח חוצפנית קטנה..😊
חעחעחעח חסופה אני 😁