"איך זה מרגיש?
אין עתיד באופק,
אין מקום שיש סיבה טובה להיות פה.
איך זה מרגיש?
להיות תמיד בצד,
אף פעם לא באמצע,
אף פעם לא קרוב, קרוב מספיק.
לא לקחת חלק,
איך זה מרגיש?"
אני לא מבינה מה קרה להם.. פשוט לא.. 😢
מה קרה מאמי ? \:
רוצה לשתף?
דידי שלייי מה קרה יפה שלייייייי ?
אני שולחת לך חיבוק ענקייי
אוהבת אותך נסיכה שלי 3>
דברי איתי עם את רוצההה
דידי מה קרה מאמי שלי?
הכל יסתדר את תיראי
אוהבת אותך ושולחת חיבוק ענקי
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עדייי מאמיי מה קרה יפה שלייי?
אם בא לך אני כאן בשבילך תמידדד
אוהבת אותךךך
קבלי חיבוק ענקקק ממניי😊
אני נשבעת לך אם אני יצליח להגיע השבוע לראשון אני מזיינתתתתתתתתתת את ** המעצבן דייי נמאססס
כשאת מתועררת תתקשרי דחוףףףףף
וווווואי איך אני אוהבת את השיר הזה.
מקווה שאת מרגישה יותר טוב 3>
(= שתהיה לך שבת קסומה.
מי? מה.? מו.?
רוצה שאני יתן למי שזה לא יהיה מכות?
מקווה שהכל טוב
מאמי מה קרה?
מקוווה שהכול יסתדר לך(:
עדידושששששששששששששש אני חולה עלייךך ותמיד אני פה בשבילך לא משנה איפה אני ,אני תמיד יענה לך וגם בלילה
אל תיהיה עצובה הכל יעבור
דידיי יפהההההה שלי אני מתה עלייך
מקווה שהכל בסדר מותק 3>
בנות תודה, אני אוהבת'תכן כל כך
חלק גדול מהאנשים הקרובים אליי פשוט משנים תהתנהגות שלהם לרעה אליי
ואני לא יודעת למה, וזה כל כך פוגע
ואני מרגישה כיאילו אנשים אחרים מחליפים את החברים שלי, שזה לא הם
ואני לא יודעת מה לעשות..
אני מקווה שזה יעבור 😢
תודה לכולכן אתן מדהימות באמת..!! 33>
QUOTE (בובת_זכוכית @ 25/08/2007) בנות תודה, אני אוהבת'תכן כל כך
חלק גדול מהאנשים הקרובים אליי פשוט משנים תהתנהגות שלהם לרעה אליי
ואני לא יודעת למה, וזה כל כך פוגע
ואני מרגישה כיאילו אנשים אחרים מחליפים את החברים שלי, שזה לא הם
ואני לא יודעת מה לעשות..
אני מקווה שזה יעבור 😢
תודה לכולכן אתן מדהימות באמת..!! 33>
דידי שליי ..
אנשים שקרובים אלייך ופוגעים בך
לא שווים אותך , תביני את זה
תראי איך כואב לך בגלל איך שהם פוגעים בך
את חייבת לדבר איתם לראות מה ניסגר
לתת להם להרגיש את הכאב שלך
את מה שהם גורמים לך להרגיש .
אולי הם פשוט לא מבינים את מה שאת מרגישה
ולא מודעים לכך שהם פוגעים בך ..
בובה אני אוהבת אותך
ותמיד כאן בשבילך
QUOTE (koka15 @ 25/08/2007) QUOTE (בובת_זכוכית @ 25/08/2007) בנות תודה, אני אוהבת'תכן כל כך
חלק גדול מהאנשים הקרובים אליי פשוט משנים תהתנהגות שלהם לרעה אליי
ואני לא יודעת למה, וזה כל כך פוגע
ואני מרגישה כיאילו אנשים אחרים מחליפים את החברים שלי, שזה לא הם
ואני לא יודעת מה לעשות..
אני מקווה שזה יעבור 😢
תודה לכולכן אתן מדהימות באמת..!! 33>
דידי שליי ..
אנשים שקרובים אלייך ופוגעים בך
לא שווים אותך , תביני את זה
תראי איך כואב לך בגלל איך שהם פוגעים בך
את חייבת לדבר איתם לראות מה ניסגר
לתת להם להרגיש את הכאב שלך
את מה שהם גורמים לך להרגיש .
אולי הם פשוט לא מבינים את מה שאת מרגישה
ולא מודעים לכך שהם פוגעים בך ..
בובה אני אוהבת אותך
ותמיד כאן בשבילך
ברי תודה מאמי את פשוט מדהימה
אני באמת ינסה לדבר איתם, כי זה כבר עבר הרבה גבולות.. =\