מוקפת בכ"ככ הרבה חברים ואנשים שאוהבים אותי
אבל עדיין . . מרגישה לבד. . .!
\:
סתם תקופה מעצבנת . .
זאת תקופה שעוברת על כולנו.. במוקדם או במאוחר..
כל אחד מאיתנו מרגיש לפעמים בודד ועצוב..
זה עובר מאמי תאמיני... יהיה טוב :]
אוייי גם לי הייתה תקופה כזאת..
לא כיףף =//
אבל מאמיייי התקופה תעבור..
כולנו מרגישים ככה לפעמים..
זה קורה..
אבל אין מה לעשות..
רק לא לחושב על זה יותר מדי..
תצאי תהני..תסיחי את דעתך מזה..
ומבטיחה שזה יעבורר..
אוהבתתת 3>
זאת בטח סתם תקופה שכזאת בבתאלי ..
אני בטוחה שיעבור מהר !!
אם את צצריכה דברי איתי באייסי
3>
זאת סוג של תקופה והיא תעבור .
ורק שתדעי , את לא ל ב ד !
אוהבת אותך מאמי 3>
מאמי שלי אם רק תאפשרי לאותם
אנשים להיות לצידך בתקופה
הקשה הזאת שאת נמצאת בה עכשיו
את תרגישי ותיראי מהר שאת לא לבד.
תהיי חזקה אוהבת אותך
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בטח שאני מאפשרת .. אני תמיד עם אנשים .
אני לא מאלה שאוהבים להתבודד. .
תמיד יש איתי מישו . ... .אבל עדיין ..הרגשה כזאת :|
תקופה שתעבוור \: