אסור לפספס!!! פעם בחיים.נדיר ביותר.
שימו לב,
ב-27 באוגוסט ייראו 2 ירחים בשמי הלילה!!!!!
למעשה, בתאריך זה כוכב מאדים יהיה בוהק מאוד בשמי הלילה, תהליך שיתחיל כבר מראשית אוגוסט, אבל בתאריך הזה באופן ספציפי הוא ייראה כמו ירח מלא לעין בלתי מזוינת.
כל הדבר הזה יגיע לשיא בתאריך 27 באוגוסט כשכוכב מאדים יגיע למרחק של (רק) 34.65 מליון מייל מכדור הארץ.
מי שיסתכל בלילה הזה על השמיים יראה כאילו 2 ירחים.
הפעם הבאה שכוכב מאדים יהיה כל כך קרוב לכדור הארץ תקרה רק בשנת 2287.
העבירו כתבה זאת הלאה כי אף אחד מאלו שחיים היום לא יוכל לראות מראה זה עוד פעם במהלך חייו.
כבר פרסמו [פרסמתי]
אבל תודהה רבה על התזכורת
באמת משהו שאסור לפספס!!!
אסור אסור אתם מבינים!!!!!!!!!!!!!!!
טוניטה , אני ואת הולכת לשגע אותם
חעחעחעחעח 😁
בטוח??????......
כשהיה מטאר של כוכבים (משו כזה) רצתי לים מחכה מחכה ואין שום דבר
אוקיי נראה אולי נילך לים ,ברי תבואי נילך לראות?
אהה אופסס
מאודדד לשגעעעע
חחחחחח
אסור לפספסססס!!
חעחעחעחחעחעחעחחחעחחעחע
מי שלא רואה
אני הולכת להרוג אותוו
איזה רוצחת אנייי:-O
(הכאב ראש משפיע)
לשגע לשגע ולשגע
שפשוט לא אהיה מצב שתשכחו
אחרי זה רק הדור הרבעי בערך לחיים שלכם
רק יראה את זה!!!!
חבל לפספס
ולהכין מצלמות חעחעחעחעחע
אני הולכת לעשות "לירחים" בוק
ואושריתו'ש , אני ראיתי המון כוכבים ולא הצלחתי לצלם
מה שרואים זה שחור : (
אבל ראיתי ואת זה יש פעם בשנתיים או שנה באוגוסט
אבל ירחים יש פעם ב-500 שנה חעחעחע
ואאאאי אתם הולכים לקבל שיגועים!!!
ואין ל נ ו ע ל !!! 😛
חעחעחעחעחעח
חחחחח תודה שהזכרת לי.. שכחתי לגמריי..
כהה חברה שלי סיפרה לי משהו על זה
נשמע מאגניב
כןן אושריתייייי נלך ליםםםםם אני רוצה ללכת לראות
אני מחכה לזה כבר כמה זמן
פירסמו כבר נסיכה
נעלתי
ותודה בכל אופן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*